AQUA Deva SEALER lakier jednoskładnikowy 1L (6542061926)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
74,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • uszkodzony: nie

e-mail: sklep@e-podlogi24.pl

tel: 502-436-653

tel: 723-281-777

tel: 517-972-664



Szybka płatność Payu, wpłata na konto i płatność przy odbiorze.



Paczki wysyłamy kurierem i za pomocą paczkomatów Inpost.


Aqua Deva Sealer lakier podładowy 1l

Lakier podkładowy jednoskładnikowy. Ekologiczny.

SPOSÓB UŻYCIA:

Proces szlifowania przeprowadzić według znanych wcześniej sposobów i ostatni przejazd wykonać papierem ściernym o grubości 120-150. Powierzchnia powinna być czysta, sucha i bez pozostałości pyłu i kurzu przed rozpoczęciem nakładania lakieru. Temperatura w momencie lakierowania nie powinna być niższa od 130 C. Używać szpachli , wałka lub pędzla.

UWAGA :

lakiery wodne pozostawiają resztki plastyczne na ściankach opakowania, dlatego jest konieczne przed rozpoczęciem nakładania : dokładnie wymieszać lakier.

NAKŁADANIE:

Pierwsza warstwa: nałożyć żel podkładowy dwa razy na krzyż lub lakier podkładowy SEALER. Można rozpocząć od nakładania bezpośrednio AQUA DEVA TRANSIT lub METRO nałożyć równomiernie bez pozostawiania zacieków . Proponowana wydajność około 6-8 m2/litr.

Po upływie 3-4 godzin (200C i 60% wilgotności) zmatowić szlifierką oscylacyjną z papierem ściernym o grubości ziarna 120-150.

DRUGA I TRZECIA WARSTWA : nakładać lakier stosowny do pomieszczenia.

AQUA DEVA TRANSIT, METRO, bez pozostawiania zacieków pokrywając dokładnie całą powierzchnie. Wydajność około 8-12 m2/litr. Pozostawić na około 2-3 godzin (200C i 60% wilgotności) przed nakładaniem następnej warstwy.

SCHNIĘCIE:

Lakiery wodne posiadają bardzo wysoką elastyczność, dlatego jest zalecane do 7 dni.

NIE UŻYWAĆ GO INTENSYWNIE.

NIE ZAKRYWAĆ DYWANAMI I CHODNIKAMI.

NIE CZYŚCIĆ WODĄ PIERWSZY RAZ.

SKŁADOWANIE:

1 rok w oryginalnym opakowaniu bez otwierania.

Chronić przed zimnem.

Nie dopuszczać do zamrożenia.

CZYSZCZENIE NARZĘDZI.

Po zakończeniu pracy umyć w zimnej wodzie.

PARKIETY I PODŁOGI JUŻ POLAKIEROWANE.

Lakiery wykończeniowe (AQUA DEVA TRANSIT, METRO), posiadają doskonałą przyczepność.

Podłoża polakierowane powinny być czyste i bez pozostałości wosków i innych podobnych produktów.

Szlifować delikatnie powierzchnie lakieru papierem ściernym o grubości ziarna (240-280), odkurzyć dokładnie powierzchnie i nałożyć 1-2 warstwy lakieru.

Posiada atest PZH.

W ofercie naszej firmy posiadamy produkty renomowanych firm takich jak:

Wakol, Sika, Uzin, Loba, Berger-Seidle, Fado, Artelit, Irsa, Bona, Osmo, Deva, Renove i wiele innych.

Staramy się aby towar zawsze był dostępny w naszym sklepie i magazynie.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.







Wszelkie prawa zastrzeżone - quick-step.sklep.pl
Realizacja szablonu: exploti

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23124026851111001042271054
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DĘBINKA Grzegorz Matejko
ul. Sokołowska 36
08-110 Siedlce
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania i jakichkolwiek oznak otwarcia (dot. chemii parkieciarskiej tj:. klejów, olejów, lakierów, gruntów, środków pielęgnacyjnych, itp.). W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na e-mail widoczny na aukcji, bądź kontakt telefoniczny w terminie najpóźniej 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru, w celu otrzymania formularza zwrotu towaru, który należy wypełnić i przesłać do Nas wraz z przesyłką zwrotną. Do przesyłki zwrotnej koniecznie należy dołączyć dokument sprzedaży (paragon).
W przypadku przesyłki kurierskiej, koniecznie prosimy o sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w celu wykluczenia wszelkich ewentualnych uszkodzeń przesyłki podczas transportu bądź braków w dostawie. W razie stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości, koniecznie należy spisać Protokół Szkody przy Kurierze z datą odbioru przesyłki wraz z zaznaczeniem nawet najmniejszych oznak uszkodzeń opakowania przesyłki.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
DĘBINKA Grzegorz Matejko
Sokołowska 36
08-110 Siedlce
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacja towaru z powodu:

1) uszkodzenie towaru podczas transportu:

Warunkiem Reklamacji jest sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera/po wyjęciu z Paczkomatu i sporządzenie Protokołu Reklamacyjnego z datą odbioru przesyłki. 

W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłkę należy sprawdzić: 

- w obecności kuriera w momencie odbioru towaru (dot. przesyłki kurierskiej bądź Polecony InPost) 

- zaraz po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu (dot. Paczkomatów InPost) - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku. 

Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost(dot. przesyłek Paczkomaty InPost i Poleconych InPost). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z dostawą (uszkodzenie towaru, niekompletność przesyłki, itp.), należy spisać Protokół Reklamacyjny koniecznie z datą odbioru przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost. W protokole należy umieścić informację dot. przesyłki, np. zgnieciona paczka, lub ewentualne braki produktów w sztukach. Protokół tego samego dnia prosimy przesłać w formacie PDF bądź JPG na adres e-mailowy widoczny na aukcji. Wszelkie inne formy zgłaszania reklamacji nie będą uwzględniane. UWAGA! Brak protokołu reklamacyjnego w przypadku ubytku lub uszkodzenia mechanicznego powoduje wygaśnięcie procedury reklamacyjnej z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu bądź ubytków w dostawie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany rzetelnie i kompleksowo przez Państwa w dniu odbioru przesyłki, wspólnie z przewoźnikiem, droga reklamacji zostanie zamknięta, gdyż powstałe podczas procedury reklamacyjnej uchybienia odrzucają wniosek reklamacyjny.

2) Wady fabryczne towaru:

Towar posiadający wady fabryczne, które zostały zaobserwowane po otworzeniu/uruchomieniu zakupionego towaru, należy jak najszybciej zgłosić Sprzedającemu drogą e-mailową na adres: kontakt@debinkapodlogi.pl . Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.