AQUA DEVA GEL 0,75l Lakier podkładowy do drewna (6542062130)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 5,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 5 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Siedlce, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • uszkodzony: nie

opis


e-mail: sklep@e-podlogi24.pl

tel: 502-436-653

tel: 723-281-777

tel: 517-972-664



Szybka płatność Payu, wpłata na konto i płatność przy odbiorze.



Paczki wysyłamy kurierem i za pomocą paczkomatów Inpost.


AQUA DEVA GEL 0,75l

AQUAGEL jest lakierem podkładowym o konsystencji żelu dobrze penetrującym drzewo, szybko schnącym i bardzo dobrze zakrywającym mikro szczeliny w parkietach. Do wszystkich rodzajów podłóg drewnianych lakierowanych lakierami poliuretanowymi na bazie akryli. AQUA GEL nie jest zalecany do drzew egzotycznych (zalecane zrobienie wcześniejszej próby), starych parkietów z dużymi szczelinami, podłóg woskowanych i parkietów pływających.

NAKŁADANIE: Dobrze wymieszać przed użyciem. Powierzchnia powinna być wyszlifowana bez zanieczyszczeń i kurzu, całkowicie sucha przed nakładaniem produktu. Nakładać szpachlą metalową nierdzewną, dwukrotnie na krzyż. Nie nakładać szpachlą płaską. Drugą warstwę AQUA GELu nakładać bez konieczności szlifowania pierwszej warstwy po jej całkowitym wyschnięciu. Narzędzia należy czyścić wodą.

CZAS SCHNIĘCIA: W temp. 23oC i 50% wilgotności powietrza, wynosi około 30-45 minut. Niedostateczna wentylacja, niska temperatura, podwyższona wilgotność powietrza i grubsza warstwa może spowodować dłuższe schnięcie oraz przebarwienia.

WYDAJNOŚĆ: W zależności od sposobu szlifowania i rodzaju drewna nakładanie: 1 warstwa – około 30-40 ml./m2, następne 25-30 ml/m2.

PRZECHOWYWANIE: 12 miesięcy w oryginalnym opakowaniu bez otwierania, przewożony i magazynowany w chłodnych pomieszczeniach.

UWAGI:

Nie palny,

przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci,

przechowywać szczelnie zamknięty,

unikać kontaktu ze skórą i oczami,

W ofercie naszej firmy posiadamy produkty renomowanych firm takich jak:

Wakol, Sika, Uzin, Loba, Berger-Seidle, Fado, Artelit, Irsa, Bona, Osmo, Deva, Renove i wiele innych.

Staramy się aby towar zawsze był dostępny w naszym sklepie i magazynie.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.







Wszelkie prawa zastrzeżone - quick-step.sklep.pl
Realizacja szablonu: exploti

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u debinka_podlogi za co najmniej 5 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

DĘBINKA Salon podłóg
Sokołowska 36
08-110 Siedlce
email: kontakt@debinkapodlogi.pl
tel.: 502566269

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DĘBINKA Grzegorz Matejko
Sokołowska 36
08-110 Siedlce
Dodatkowe informacje

Reklamacja towaru z powodu:

1) uszkodzenie towaru podczas transportu:

Warunkiem Reklamacji jest sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera/po wyjęciu z Paczkomatu i sporządzenie Protokołu Reklamacyjnego z datą odbioru przesyłki. 

W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłkę należy sprawdzić: 

- w obecności kuriera w momencie odbioru towaru (dot. przesyłki kurierskiej bądź Polecony InPost) 

- zaraz po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu (dot. Paczkomatów InPost) - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku. 

Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost(dot. przesyłek Paczkomaty InPost i Poleconych InPost). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z dostawą (uszkodzenie towaru, niekompletność przesyłki, itp.), należy spisać Protokół Reklamacyjny koniecznie z datą odbioru przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki możesz wezwać kuriera na sporządzenie protokołu lub sporządzić protokół szkody w oddziale InPost. W protokole należy umieścić informację dot. przesyłki, np. zgnieciona paczka, lub ewentualne braki produktów w sztukach. Protokół tego samego dnia prosimy przesłać w formacie PDF bądź JPG na adres e-mailowy widoczny na aukcji. Wszelkie inne formy zgłaszania reklamacji nie będą uwzględniane. UWAGA! Brak protokołu reklamacyjnego w przypadku ubytku lub uszkodzenia mechanicznego powoduje wygaśnięcie procedury reklamacyjnej z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu bądź ubytków w dostawie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany rzetelnie i kompleksowo przez Państwa w dniu odbioru przesyłki, wspólnie z przewoźnikiem, droga reklamacji zostanie zamknięta, gdyż powstałe podczas procedury reklamacyjnej uchybienia odrzucają wniosek reklamacyjny.

2) Wady fabryczne towaru:

Towar posiadający wady fabryczne, które zostały zaobserwowane po otworzeniu/uruchomieniu zakupionego towaru, należy jak najszybciej zgłosić Sprzedającemu drogą e-mailową na adres: kontakt@debinkapodlogi.pl . Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DĘBINKA Grzegorz Matejko
ul. Sokołowska 36
08-110 Siedlce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania i jakichkolwiek oznak otwarcia (dot. chemii parkieciarskiej tj:. klejów, olejów, lakierów, gruntów, środków pielęgnacyjnych, itp.). W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na e-mail widoczny na aukcji, bądź kontakt telefoniczny w terminie najpóźniej 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru, w celu otrzymania formularza zwrotu towaru, który należy wypełnić i przesłać do Nas wraz z przesyłką zwrotną. Do przesyłki zwrotnej koniecznie należy dołączyć dokument sprzedaży (paragon).
W przypadku przesyłki kurierskiej, koniecznie prosimy o sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w celu wykluczenia wszelkich ewentualnych uszkodzeń przesyłki podczas transportu bądź braków w dostawie. W razie stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości, koniecznie należy spisać Protokół Szkody przy Kurierze z datą odbioru przesyłki wraz z zaznaczeniem nawet najmniejszych oznak uszkodzeń opakowania przesyłki.