APPLE IPHONE 6S PLUS 64GB ROSE GOLD NOWY GRATISY ! (6482788084)

zakończona
3 249,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
Zakupy powyżej 10 000 zł
  • lokalizacja: wrocław
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pamięć: 64GB
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: różowy
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: iOS
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • dzwonki: MP3, dzwonki-video
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS
Wszytkie telefon sprzedawane na naszych aukcjach pochodzą z legalnego zródła. Telefony pochodzą z dystrybucji przeznaczonej na rynek europejski. 100% oryginalne produkty = 100% satysfakcji z zakupów w naszej firmie. Wszystkie telefony wystawione na naszych aukcjach są wysyłane z Polski. Cały wystawiony asortyment posiadamy na stanie i jest on dostępny od ręki. Wysyłamy towar w ciągu 24 godzin !

Numery kontaktowe:

507-250-780

Email: wrocgsm@gmail.com

Infolinia czynna: od 9:00 do 21:00

Wszystkie przesyłki są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

Przesyłka kurierska - 9pln

Przesyłka kurierska pobraniowa - 25pln

Odbiór osobisty - 0pln

Telefony zakupione do godziny 15-tej są wysyłane jeszcze tego samego dnia, dostarczone są na dzień kolejny.

Płatność przy odbiorze osobistym tylko gotówką.

Odbiory osobiste odbywają się przy ulicy Ostrowskiego 30 pok 140-141. Od poniedziałku do Piątku od 10:00 do 16:00.

Do zakupionego przedmiotu dołączymy paragon fiskalny lub fakture vat marżę.

Kupując na naszej aukcji akceptujesz informacje zawarte w zakładce: "informacje od sprzedającego".

WITAMY NA AUKCJI "GSMWROC"

DZIŚ DO ZAOFEROWANIA MAMY:

APPLE IPHONE 6S PLUS 64GB


KOLOR: ROSE GOLD

TELEFON NOWY NIEUŻYWANY

NIE POSIADA BLOKADY SIMLOCK

MENU W J.POLSKIM

DYSTRYBUCJA EUROPEJSKA UK.

CZYSTY NIE BRANDOWANY SOFT

SKRÓCONA INSTRUKCJA W JĘZYKU OBCYM

GWARANCJA PRODUCENTA 12 MIESIĘCY OD DATY 21.08.2016
IPHONE AKTYWOWANY 21.08.2016 ,NIEUŻYWANY.

PUDEŁKO ORYGINALNE.
100% ORYGINALNY PRODUKT APPLE.

PEŁEN FABRYCZNY KOMPLET:

  • TELEFON IPHONE 6S PLUS 64GB.
  • PUDEŁKO NUMERY SERYJNE ZGODNE Z URZĄDZENIEM.
  • NOWY ORYGINALNY KABEL APPLE.
  • NOWA ORYGINALNA ŁADOWARKA APPLE + ADAPTER.
  • NOWY ZESTAW SŁUCHAWKOWY EAR PODS.
  • INSTRUKCJA OBSŁUGI.
  • TELEFON POSIADA FABRYCZNE FOLIE OCHRONNE.

GRATIS ETUI SILIKONOWE ORAZ SZKŁO HARTOWANE CHRONIĄCE EKRAN !!!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u gsmwroc za co najmniej 10 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste odbywają się pod adresem: Ostrowskiego 30 pok 140 od poniedziałku do piątku miedzy 10:00 a 16:00

kontakt

  • 507-250-780
    Infolinia czynna 7 dn iw tygodniu od 9:00 do 21:00
  • wrocgsm@gmail.com
    Wszelkie zapytania odnośnie napraw gwarancyjnych prosimy kierować drogą mailowa.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
BIKSBIT SPZOO
Ostrowskiego 30 POK 140
53-238 WROCŁAW
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Wszystkie gwarancje producenta są realizowane tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Warunki gwarancji serwisowej 1. Udziela się gwarancji na prawidłowe działanie telefonu na okres:24 MIESIĄCE, gwarancja jest udzielana na terenie Rzeczpospolitej Polski . 2. Data, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dowodu zakupu. Okres gwarancyjny określony jest w opisie każdego produktu. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie.. 3. Gwarancyja jest ważna, tylko przy okazaniu dowodu zakupu. 4. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć produkt do punktu sprzedaży. Po wykonaniu naprawy produkt zostanie wysłany reklamującemu na koszt gwaranta. 5. Reklamujący powinien dostarczyć telefon odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu. 6. Reklamujący odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie dostarczenia, gwarant zobowiązuje się dostarczyć naprawiony telefon do reklamującego i odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie transportu. 7. W okresie gwarancyjnym uszkodzony sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony, lub wymieniony przez gwaranta na taki sam, wolny od wad 8.W przypadku gdy naprawa, bądź wymiana urządzenia na nowe jest niemożliwa, reklamującemu przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty, lub wyboru innego sprzętu o podobnych walorach i specyfikacji. Ewentualna różnica pieniężna zostanie uregulowana przez gwaranta, bądź przez reklamującego, w zależności od kosztu wybranego przez reklamującego przedmiotu. 9. Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. 10.Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych na skutek: - Samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, zmiany oprogramowania lub zmian mechanicznych np. obudowy - Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu. - Przechowywania i konserwacji telefonu oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika. - Obniżanie się jakości produktu spowodowane naturalnym procesem zużycia np. ścieranie się zewnętrznej lub tylnej powłoki produktu, zarysowanie itp. - Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

pozostałe informacje

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".