Apple iPad Pro 9.7 Wi-Fi Silver 32GB Gwar12mc (6482463787)

zakończona
2 429,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kielce
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • generacja: iPad Pro
  • stan: nowy
  • przekątna ekranu (cale): 9.70 [in]
  • pamięć (GB): 32.00
  • system operacyjny: iOS
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • gwarancja: producenta
  • informacje dodatkowe: bluetooth, wi-Fi
Pracujemy
9-17(pn-pt­)
mycasio@wp.pl
530 390 725

Regulamin

Regulamin aukcji oraz informacje dotyczące wysyłki znajdują się w zakładce
"o mnie"

Płatności

22 1750 1110 0000 0000 3360 4114

W tytule przelewu należy podać login(nazwa użytkownika)
lub wpłata poprzez PayU

Apple iPad Pro Wi-Fi

9.7" 32GB Silver

OPIS URZĄDZENIA ZAWARTOŚĆ ZESTAWU
  • STAN: 100% NOWY zafoliowany!
  • JĘZYK: Polskie Menu bez brandingu operatorów!
  • SOFT: Najnowsza wersja oprogramowania!
  • KOLOR: Silver
  • Gwarancja: 12 miesiące
  • Tablet (nowy, fabrycznie zapakowany w foliach)
  • Instrukcja obsługi, gwarancja
  • Kabel do transmisji danych
  • Oryginalna ładowarka UK + Adapter EU
  • Oryginalne pudełko

Kliknij i zobacz pełną specyfikację telefonu


Galeria produktu

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 22 1750 1110 0000 0000 3360 4114
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 530 390 725
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-17.00, zalecamy jednak kontakt mailowy
  • mycasio@wp.pl
    Na wszystkie maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Zygzak Sp. z o.o.
Warszawska 312E
25-414 Kielce
Polska
 
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro . Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. ZWROTY. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (fakturę). Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub błędnego adresu powodujące zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem oraz koszt ponownego wysłania do adresata. Zwracane przedmioty muszą pozostać w takim stanie w jakim zostały otrzymane tj. niezmienionym. Nie mogą być użytkowane, zniszczone bądź wykorzystywane w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcji produktu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:mycasio@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Zygzak Sp. z o.o. ul. Warszawska 312E, 25-414 Kielce Wzór formularza koniecznego do dokonania zwrotu towaru / odstąpienia od umowy dostępny pod adresem www: http://mbuty.linuxpl.info/allegro/szablon_casio_v2/FORMULARZ%20ZWROTU%20ZYGZAK.pdf

reklamacje

Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub błędnego adresu powodujące zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem plus koszt ponownego wysłania do adresata. W przypadku stwierdzenia usterki, uszkodzony towar naprawiamy lub wymieniamy na nowy w ciągu 21 dni roboczych od moment dostarczenia (w przypadku wysyłki przedmiotu, dzień przyjęcia do reklamacji liczony jest od dnia odbioru przesyłki w naszym magazynie) Przesyłkę należy nadać na adres: Zygzak Sp. z o.o. ,ul. Warszawska 312E, 25-414 Kielce Wzór formularza koniecznego do dokonania zwrotu towaru / odstąpienia od umowy dostępny pod adresem www: http://mbuty.linuxpl.info/allegro/szablon_casio_v2/Formularz.pdf

pozostałe informacje

Na wpłatę czekamy 7 dni od daty zakupu! W zależności od wyboru przesyłki otrzymają Państwo towar: Przesyłki kurierskie wysyłamy firmą kurierską DPD, przesyłki do paczkomatów wysyłamy firmą kurierską Inpost. Wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty do 24 godzin, dostawa paczki do 48 godzin od momentu nadania. Monitoring dostępny pod adresem https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke !!!!!!UWAGA !!!!! W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej, po otrzymaniu paczki bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka zawiera zamówiony i nie uszkodzony towar. Nie dopełnienie tych czynności utrudni proces reklamacyjny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu - jest to jedyny dokument na podstawie którego można ubiegać się o odszkodowanie. Proszę pamiętać że każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona na pełną kwotę. Dowód zakupu jest zawsze w przesyłce - prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki. Ostatnią najważniejszą sprawą jest prawidłowe przyjecie zamówionego towaru dlatego prosimy zawsze sprawdzić zawartość i stan towaru przy kurierze lub na poczcie a w razie uszkodzenia paczki lub towaru proszę PRAWIDŁOWO spisać protokół szkody !!!