APP Gąbka polerska polerowania 150mm M14 ŻÓŁTA (6950728435)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
20,20 zł
z 50 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy od 600 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa , Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inny

Gąbka polerska firmy APP AUTO - PLAST PRODUKT
o średnicy 150 mm i grubości 50 mm przeznaczona do past polerskich.

Profesjonalna gąbka polerska firmy APP przeznaczona do polerowania i szlifowania lakierów samochodowych oraz powłok lakierniczych różnych typów.

Charakteryzują się wysoką jakością i profesjonalnym wykonaniem, wyprodukowano ją z precyzyjnie dobranych materiałów o wysokiej jakości.

Struktura gąbki pozwala na zatrzymanie wody wewnątrz, odbierając ciepło z polerowanej powierzchni.

Przeznaczone do maszyn polerskich, oraz wiertarek - mocowanie gwint M14.



Gąbka polerska pomarańczowa i żółta - gąbka o średniej twardości.

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­-------
Zakupioną część, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym możesz odebrać w Warszawie, ul. Chłodna 39 pawilon 1

(pn-pt 9.30 -17.30, sob 10-13)

tel.: 730 730 075, 730 730 078, 22 624 76 02

--------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­---------------

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszej firmie? - Nie mamy przed Tobą tajemnic!

Dystrybucją części zajmujemy niezmiennie się od 1992 roku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu na przestrzeni lat jesteśmy wiarygodnym partnerem w branży motoryzacyjnej. Dzięki temu zawsze możecie Państwo liczyć na fachową obsługę ale jednocześnie pomoc w doborze części i akcesoriów. Nawet jeśli danej części nie mamy na magazynie jesteśmy w stanie ją dla Państwa zdobyć w większości przypadków na następny dzień roboczy. Dla partnerów z branży TAXI posiadamy atrakcyjne rabaty Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego!

Naszą działalność możecie Państwo znać pod takimi markami jak:

  • ProfiParts (profiparts.pl)
  • Uniparts (uniparts.pl)
  • GMB

Jakość oferowanych przez nas produktów niezmiennie pozostaje na najwyższym poziomie!

Jesteśmy legalnie działającą firmą zarejestrowaną na terenie Polski.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u deceauto_pl za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 1020 4900 0000 8102 3080 2948
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DeCe Auto 

Chłodna 39 pawilon 1 

00-867 Warszawa Polska 

Nip: 9521652193

Regon: 017490620

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:30
  • sobota 10:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszej firmie? - Nie mamy przed Tobą tajemnic! 


Dystrybucją części zajmujemy niezmiennie się od 1992 roku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu na przestrzeni lat jesteśmy wiarygodnym partnerem w branży motoryzacyjnej. Dzięki temu zawsze możecie Państwo liczyć na fachową obsługę ale jednocześnie pomoc w doborze części i akcesoriów. Nawet jeśli danej części nie mamy na magazynie jesteśmy w stanie ją dla Państwa zdobyć w większości przypadków na następny dzień roboczy. Dla partnerów z branży TAXI posiadamy atrakcyjne rabaty 


Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego! Naszą działalność możecie Państwo znać pod takimi markami jak:

  • ProfiParts (profiparts.pl)
  • Uniparts (uniparts.pl)
  • GMB


 Jakość oferowanych przez nas produktów niezmiennie pozostaje na najwyższym poziomie! 


Jesteśmy legalnie działającą firmą zarejestrowaną na terenie Polski. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DeCe Auto
Chłodna 39 pawilon 1
00-867 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

 Nasza firma honoruje wszelkie prawa przysługujące konsumentom.
 

 Każdy nasz klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty  zakupu,            pod warunkiem odesłania nieużywanego towaru na własny  koszt w oryginalnym opakowaniu.
 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
DeCe Auto
Chłodna 39 pawilon 1
00-867 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z art. 545 &2 Kupujący winien przed odbiorem przesyłki dokładnie ją sprawdzić. Jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej, zostanie uznany za podstawę dochodzenia roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i znacznie ułatwi postępowanie reklamacyjne z tego tytułu. Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego. Klient dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na reklamowany Towar. Wskazane jest podanie w reklamacji: imienia i nazwiska Klienta lub firmy, daty zgłoszenia, numeru paragonu, nazwy i ilości reklamowanego Towaru, opisu i rodzaju wady, żądania Klienta, telefonu kontaktowego. Klient może wysłać zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej na adres e-mail biuro@deceauto.pl lub załączyć je do reklamowego towaru. Wraz z reklamacją Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany towar, kopię lub oryginał paragonu lub faktury VAT. W celu przyspieszenia procedury reklamacji, Sprzedawca może wskazać adres producenta lub dystrybutora reklamowanego towaru, do którego Klient może bezpośrednio wysłać reklamowany towar. Możliwość ta nie ogranicza w żaden sposób prawa Klienta do wysłania reklamowanego towaru do sprzedawcy.Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

 

1) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy w formie elektornicznej na adres biuro@deceauto.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.