APP BARANEK U100 UBS CZARNY,SZARY 538 (6541838958)
- PACZKA W RUCHu 7,99 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- PACZKA W RUCHu 11,99 zł
- lokalizacja: NET, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- marka: APP
- waga (z opakowaniem): 1 [kg]
Lokalizacja: NET, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
WSZYSTKIE PRZESYŁKI ALLEGRO INPOST MINIPACZKA ORAZ PRZESYŁKI KURIERSKIE SĄ UBEZPIECZONE.W PRZYPADKU USZKODZENIA PRZESYŁKI NALEŻY ZAŻĄDAĆ OD KURIERA PROTOKÓŁU USZKODZENIA PRZESYŁKI.TYLKO NA TEJ PODSTAWIE BĘDZIEMY MOGLI ROZPATRYWAĆ REKLAMACJĘ.BRAK PROTOKÓŁU USZKODZENIA - TO BRAK REKLAMACJI!!! W przypadku gdy produkt ma wadę i jest on objęty gwarancją producenta lub dystrybutora, na dowód czego została wystawiona i dołączona do niego karta gwarancyjna, Klient zobowiązany jest postępować zgodnie z procedurą opisaną w ww. karcie gwarancyjnej. W przypadku gdy produkt ma wadę i nie został objęty gwarancją producenta lub dystrybutora, procedura reklamacji wygląda następująco: - klient kontaktuje się mailowo: pleszew@autolakier.pl i uzyskuje dalsze szczegóły reklamacji, - klient kontaktuje się bezpośrednio z producentem, który realizuje gwarancję bezpośrednio.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
WSZYSTKIE PRZESYŁKI ALLEGRO INPOST MINIPACZKA ORAZ PRZESYŁKI KURIERSKIE SĄ UBEZPIECZONE.W PRZYPADKU USZKODZENIA PRZESYŁKI NALEŻY ZAŻĄDAĆ OD KURIERA PROTOKÓŁU USZKODZENIA PRZESYŁKI.TYLKO NA TEJ PODSTAWIE BĘDZIEMY MOGLI ROZPATRYWAĆ REKLAMACJĘ.BRAK PROTOKÓŁU USZKODZENIA - TO BRAK REKLAMACJI!!! Rezygnacja z Zamówienia oraz odstąpienie od umowy. Klient może zrezygnować z Zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane, kontaktując się ze Spółką przez wysłanie e-maila na adres: pleszew@autolakier.pl Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie internetowym w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zrealizowanego Zamówienia, każdy zamówiony produkt, za wyjątkiem produktów, w których opisie zawarte zostało zastrzeżenie o tym, iż nie podlegają zwrotowi. Klient, o którym mowa powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, jeżeli w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona zwrotu odebranych produktów w stanie niepogorszonym, wysyłając je na adres firmy. Koszty przesyłki w takim wypadku pokrywa Klient. Firma nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. Zwrot należności Klientom. Firma dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych na konto podane w mailu od klienta.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- ple****@************* (pokaż)
- 505 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
IXELL Autolakiery
Poznańska 13
63-300 Pleszew NIP 6171111301
Pozostałe informacje
Przyjmowanie i realizacja zamówień.
Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na aukcjach Allegro.
Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe Allegro.pl.
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
- częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
- anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar zwrócimy należność na podane konto.
Ceny towarów.
Wszystkie ceny towarów zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
Czas realizacji zamówienia.
Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę, uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu