Aplikacja Asystent BHP (6483063032)

10 dni do końca
cena kup teraz
2 214,00 zł
z 20 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Pocztex Kurier48 20,00 zł
  • lokalizacja: Tarnobrzeg
  • stan: nowy

Najnowsza wersja programu już w sprzedaży!

Aplikacja Asystent BHP jest nowoczesnym i wielofunkcyjnym narzędziem komputerowym przygotowanym dla służb bhp. Jest przeznaczona zarówno dla pracowników służby bhp zatrudnionych w zakładzie pracy, jak i osób czy firm prowadzących sprawy bhp w wielu zakładach.

Zawiera moduły główne:

  • zakłady- pozwala na wprowadzanie podstawowych informacji o zakładach pracy, które będą w zasięgu działania programu,
  • struktura zakładu - umieszczanie informacji i opisu wydziałów, stanowisk pracy oraz danych personalnych pracowników,
  • dokumenty - przeznaczony do wprowadzania informacji o przebiegu zatrudnienia pracownika, szczegółowych informacji o stanowiskach pracy oraz sporządzenia dokumentacji związanej z czynnikami rakotwórczymi i szkodliwymi, badaniami lekarskimi, kursami...,
  • wypadki i choroby zawodowe - moduł, który umożliwia przygotowanie dokumentacji dla: wypadków przy pracy, wypadków w drodze do lub z pracy, wypadków przy pracy osób niebędących pracownikami oraz dokumentacji dotyczącej chorób zawodowych. Moduł zawiera także statystykę wypadkową,
  • ryzyko zawodowe - moduł do oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy (przy pomocy jednej z czterech metod: RISC SCORE, PHA, PN-N-18002, SOOP) i sporządzenia kompletnej dokumentacji z oceny ryzyka zawodowego. Zawiera przykładowe oceny ryzyka dla stanowisk często występujących w strukturach zakładów prac. Moduł zawiera kalkulator do obliczania wydatku energetycznego wraz z możliwością wydruku wyników dla danego stanowiska,
  • analiza stanu bhp w zakładzie - rozbudowana lista kontrolna zawierająca ponad 50 przykładowych pytań podzielonych na 12 kategorii. Istnieje również możliwość tworzenia własnych pytań i dodawania ich do bazy istniejących. Odpowiedź na te pytania stanowi podstawę do sporządzania Analizy stanu bhp w zakładzie.
  • szkolenia - moduł przeznaczony do tworzenia dokumentacji ze szkoleń z zakresu bhp i jej wydruku.

Pracę z aplikacją Asystent BHP ułatwiają moduły pomocnicze:

  • rejestry - moduł zawierający kilkanaście wymaganych prawem zestawień. Niektóre z nich tworzą się automatycznie w oparciu o dane wprowadzone do programu,
  • wzory dokumentów w pdf - moduł zawierający zbiór podstawowych i niezbędnych dokumentów w formacie pdf z możliwością ich wypełnienia oraz wydruku,

oraz narzędzia: kalendarz z funkcją terminarza.

Dodatkową, nową funkcjonalnością jest PEN-Asystent - umożliwia dostęp do aktualizowanych na bieżąco przepisów prawnych, komentarzy, orzecznictwa, wykazu Polskich Norm, aktów prawnych Unii Europejskiej, aktywnych druków i praktycznych porad.

Aktualna wersja programu umożliwia pracę w sieci, czyli pozwala na zainstalowanie bazy programu na serwerze oraz pracy na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych połączonych w sieć (umożliwia import danych osobowych z programu Płatnik)

Pobierz demo

- wersja demonstracyjna może zostać aktywowana do pełnej wersji po zakupieniu licencji.

Wymagania techniczne:

Aplikacja Asystent BHP przeznaczona jest do pracy w systemie MS Windows 7/8/10
Konfiguracja minimalna:
- procesor: PENTIUM 800
- pamięć RAM: 512 MB
- wolne miejsce na twardym dysku: 120 MB
- rozdzielczość ekranu 1280/800
- zainstalowana dowolna drukarka

Dokumenty sporządzone w programie można bezposrednio drukować, a ponadto eksportować i zapisać jako HTML dokument, EXCEL skoroszyt (OLE, XML), RTF dokument, PDF dokument, JPG obraz, BMP obraz, TIFF obraz.

UWAGA dla Użytkowników aplikacji Asystent BHP
1. Instalacji programu na komputerze może dokonać tylko osoba posiadająca uprawnienia administratora (dotyczy zarówno pełnej wersji programu, jak i DEMO).
2. Po zakończeniu standardowej procedury instalacyjnej dla systemu Windows, przy każdorazowym uruchamianiu programu będzie się pojawiać okno logowania zawierające dwa pola: użytkownik i hasło.
Dla prawidłowego uruchomienia programu należy wcisnąć klawisz "ok" bez wypełniania pola hasło. Pole użytkownik należy pozostawić wypełnione domyślnie (Admin).

Cena aplikacji Asystent BHP obejmuje:
- dożywotnią licencję na 1 stanowisko (każde następne, dopłata 30% aktualnej ceny programu, nie dotyczy cen promocyjnych), ważną z fakturą VAT, która jest dowodem legalnego nabycia programu.

Dodatkowo, przez rok od daty aktywowania aplikacji Asystent BHP, bezpłatnie:
- bieżąca aktualizacja aplikacji za pomocą Internetu, w zakresie nowych wersji funkcjonalnych oraz zmian prawnych,
- pomoc techniczna i konsultacje merytoryczne,
- dostęp do PEN-Asystenta czyli przepisów prawnych, komentarzy, orzecznictwa, aktywnych druków i praktycznych porad z zakresu Prawa pracy i BHP.


Zapraszamy na inne aukcje naszej firmy!

Aukcje prowadzi: Dział Marketingu i Handlu "TARBONUS" Sp. z o.o. 39-400 Tarnobrzeg, ul. Moniuszki 1, tel. 015/822 55 37 w. 26, 27

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 91 1240 2744 1111 0000 4004 5100
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
Pocztex Kurier48 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiamy Faktury VAT
Wysyłka do 3 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem.
Odbiór osobisty - Tarnobrzeg, Moniuszki 1
W przypadku zamówienia większej ilości sugerujemy wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Misją firmy TARBONUS jest dbałość o zaspokajanie potrzeb Klientów na najwyższym poziomie. Gwarancja, że usługi szkoleniowe i doradcze oraz pozycje wydawnicze, wzajemnie się uzupełniające, merytorycznie i jakościowo odpowiadają wysokim standardom. W ofercie posiadamy: produkty wydawnicze: książki poradnikowe i materiały dydaktyczne, specjalistyczne wydawnictwa w formie papierowej i na płytach CD podlegające stałej aktualizacji, programy komputerowe oraz nowoczesne produkty o nazwie "PEN-Asystent"usługi szkoleniowe: szkolenia obowiązkowe i uzupełniające, szkolenia menadżerskie i szkolenia zawodoweusługi doradcze: przede wszystkim współpraca z firmami w zakresie kompleksowej obsługi bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, opracowanie ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, filmów instruktażowych, itp.usługi w zakresie badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Tarbonus
ul. Moniuszki 1
39-400 Tarnobrzeg
Polska
 
Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru wysyłając stosowne oświadczenie na piśmie.W przypadku zwrotu Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Pieniądze zostaną Zamawiającemu zwrócone w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki ze zwracanym towarem. Warunkiem koniecznym do otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie nieuszkodzonego towaru z wszelkimi załączonymi dodatkami. Książki lub płyty które zostały rozfoliowane nie podlegają zwrotowi. Zwrotowi nie podlegają produkty sprowadzone na indywidualne zamówienie Zamawiającego.

reklamacje

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr faktury VAT oraz opisać przedmiot reklamacji. Adres do reklamacji marketing@tarbonus.pl, Tarbonus Sp. z o. o. ul. Moniuszki 1, 39-400 Tarnobrzeg Dział Marketingu i Handlu.