Antyczna, rzeźbiona BIBLIOTEKA PODRĘCZNA - WITRYNA (6484131225)

zakończona
1 135,00 zł
sprzedaż zakończona
  • oryginalność: przedmiot stylowy (oryginalny)
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)
Informacje: tel. 790 246 273 lub 69 33 55 450; e-mail: instar@instargeo.pl
Antyczna, elegancka,
BIBLIOTEKA PODRĘCZNA
- WITRYNA Z PŁASKORZEŹBAMI

- okres dwudziestolecia międzywojennego


OPIS

Miłośnikom eleganckich antyków oferujemy zgrabny, efektowny mebel:

podręczną bibliotekę - witrynę

Pochodzi on z okresu dwudziestolecia międzywojennego (z lat 30). Jest bardzo dekoracyjny.
Tego rodzaju witryny są bardzo poszukiwane - są bowiem bardzo ustawne (nie zajmują wiele miejsca na podłodze). Doskonale sprawdzają się jako meble do przechowywania nie tylko podręcznego księgozbioru, ale również do eksponowania szkła czy porcelany.
Oferowany przez nas egzemplarz wykonano z drewna fornirowanego orzechem i dębiną. Posiada przeszklony front i boki. Drzwi są dwuskrzydłowe, a szyby - fazowane. Mebel zdobią niewielkie, ale pełne wdzięku płaskorzeźby (na bocznych krawędziach oraz na obramowaniu szyb w drzwiach).
Wewnątrz znajdują się dwie półki (trzy poziomy do wykorzystania).
Mebel sprzedajemy bez dekoracji.
Istnieje możliwość zakończenia aukcji przed czasem, jeżeli uznamy, że cena przedmiotu jest dla nas zadowalająca
(p. Regulamin Allegro, art. 6, p-ty 11 i 12)

WYMIARY

szer. 117,5 cm, wys. 107,5 cm, głęb. 37 cm

Uwaga: podane wymiary są wymiarami brutto, czyli maksymalnymi (obejmują maksymalną szer., dł. itd - wraz z najbardziej wystającymi elementami).

STAN
Mebel jest gotowy do wstawienia.
Stan zachowania, jak na mebel antyczny, jest dobry. Ślady użytkowania.

UWAGA! JEST TO MEBEL Z 2-LETNIĄ GWARANCJĄ

Koszt dostawy tylko 140 zł, PŁATNY PRZY ODBIORZE - PROSIMY NIE WPŁACAĆ ZA TRANSPORT NA KONTO. Możliwa pomoc przy wniesieniu mebla, jego montażu oraz doradztwo dotyczące jego konserwacji.
Informujemy, że teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM - są wyłączną własnością intelektualną firmy "Instar-Geo&quo­t; oraz kancelarii prawnych, które obsługują tę firmę. Jeżeli zauważymy, że ktoś naruszył to prawo (bez pozwolenia skopiował teksty lub zdjęcia, zarówno w części, jak i w całości), bez ostrzeżenia wyciągniemy wobec tej osoby konsekwencje prawne.
Przed zalicytowaniem na tej aukcji prosimy o zapoznanie się z naszymi
zasadami sprzedaży, które Państwo znajdą w zakładce "Informacje od sprzedającego"

Więcej informacji: Dział Sprzedaży tel. kom. 790 246 273 lub tel. 61 651 14 15 lub tel. kom. 533 399 335 (od pon. do piątku w godz. 8.30-16.00)

E-mail: instar@instargeo.pl

INFOLINIA: tel. 69 33 55 450 (dotyczy tylko trwających aukcji) codziennie od pon. do piątku w godz. 16.00-22.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 10.00-22.00

ORGANIZACJA TRANSPORTU: tel. 61 651 14 15 lub tel. kom. 533 399 335 (od pon. do piątku w godz. 8.30-16.00)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt dostawy tylko 140 zł, PŁATNY PRZY ODBIORZE - PROSIMY NIE WPŁACAĆ ZA TRANSPORT NA KONTO. Dostawa firmą transportową (transport zbiorczy) - szczegóły do uzgodnienia z biurem, tel. 61 651 14 15 w godz. 8.30 - 16.00 od pon. do piątku. Możliwa pomoc przy wniesieniu mebla, jego montażu oraz doradztwo dotyczące jego konserwacji.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
użytkownik
cena
h...4
1 135,00 zł poniedziałek 19 września, 10:13:26
C...4
1 110,00 zł niedziela 18 września, 07:37:42
j...4
326,00 zł piątek 16 września, 17:16:19
e...4
316,00 zł wtorek 13 września, 21:18:12
n...8
301,00 zł poniedziałek 12 września, 19:18:42
d...3
279,00 zł wtorek 13 września, 20:27:37
C...9
261,00 zł poniedziałek 12 września, 21:10:45
M...9
251,00 zł poniedziałek 12 września, 16:16:23
O...a
231,00 zł niedziela 11 września, 21:55:38
a...5
100,00 zł niedziela 11 września, 20:34:01
b...0
1,00 zł sobota 10 września, 11:53:58

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 651 14 15
    BIURO czynne od pon. do piątku w godz. 8:30 - 16:00
  • 790 246 273
    DZIAŁ HANDLOWY czynny od pon. do piątku w godz. 8:30 - 16:00
  • 69 33 55 450
    INFOLINIA czynna pon.- piątek w godz.16:00 - 22:00, sob.-niedziele w godz.10.00-22.00

pozostałe informacje

Regulamin 1.Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji, służąc radą i pomocą. Nasza firma jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 16.00. Na maile weekendowe odpowiadamy od poniedziałku. Kontakt telefoniczny zapewniamy przez cały tydzień, łącznie z weekendem. Transakcje przeprowadzamy rzetelnie i dbamy o to, aby przebiegały one w sympatycznej atmosferze. Na takie samo podejście liczymy z Państwa strony. 2.Odwoływanie złożonych ofert zgodnie z Regulaminem Allegro zależy tylko od dobrej woli Sprzedającego. Nie odwołujemy ofert na 3 dni przed końcem aukcji. 3.Istnieje możliwość zakończenia aukcji przed czasem, jeżeli uznamy, że cena przedmiotu jest dla nas zadowalająca (p. Regulamin Allegro, art. 6, punkty 11 i 12: "6.11. Zamknięcie Aukcji następuje z upływem czasu, na który przewidziana była Aukcja. Wcześniejsze zamknięcie następuje: (...) z chwilą zamknięcia Aukcji na podstawie decyzji Sprzedającego, o której mowa w art.6.12. "6.11. Sprzedający może w każdym czasie zamknąćAukcję, wówczas zwycięzców Aukcji ustala się według stanu na chwilę zamknięcia Aukcji.").4.Na wpłatę czekamy 7 dni. 5.Po 14 dniach od daty zakończenia aukcji w przypadku braku wpłaty zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji i rozpoczynamy procedurę prawną w sprawie niewywiązania się z warunków umowy kupna. Wystawianie pochopnych neutralnych bądź negatywnych komentarzy, bez próby uprzedniej rozmowy z nami, traktujemy jako zachowanie niegodne miłośników antyków. Dbamy o dobre imię firmy, dlatego też będziemy na drodze sądowej dochodzić prawa do usunięcia nieuzasadnionych komentarzy negatywnych i neutralnych, co wiązać się może również z odszkodowaniem. 6.Informujemy, że teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM są wyłączną własnością intelektualną firmy InstarGeo oraz kancelarii prawnych,które obsługują tę firmę. Jeżeli zauważymy, że ktoś naruszył to prawo (bez pozwolenia skopiował teksty lub zdjęcia, zarówno w części, jak i w całości), bez ostrzeżenia wyciągniemy wobec tej osoby konsekwencje prawne. Transport Korzystając z naszych usług, mają Państwo do wyboru trzy możliwości otrzymania wylicytowanego mebla: Odbiór osobisty 1.Najbardziej polecany. Mebel można wtedy odebrać w dowolnym terminie, ale po uprzednim umówieniu się z naszą firmą, najpóźniej na 2 dwa dni przed odbiorem. Nasi pracownicy wniosą mebel do samochodu i właściwie go ułożą. Dowóz naszą firmą partnerską 1. Transport mebli jest przedsięwzięciem wyjątkowo skomplikowanym, dlatego też dla potrzeb sprzedawanych przez nas na Allegro mebli doprowadziliśmy do powstania specjalistycznej firmy zajmującej się transportem mebli antycznych. 2. Firma oferuje wyspecjalizowaną, kompleksową obsługę transportową. Gwarantuje w ramach ceny dostarczenie zakupionego u nas mebla w stanie nienaruszonym. Prosimy wziąć pod uwagę ilość zniszczeń mebli dokonywanych przez polskie firmy kurierskie. 3. Ceny uzgadniane są indywidualnie i są porównywalne z cenami firm kurierskich. 4. Jednak, aby mogli otrzymać Państwo usługę w tak przystępnej cenie, prosimy o wykazanie trochę cierpliwości. Przesyłki są wysyłane dwa razy w tygodniu, czas oczekiwania może się jednak wydłużyć do 21 dni roboczych licząc od dnia otrzymania wpłaty, gdyż musi się uzbierać kilka mebli wysyłanych w dany rejon kraju. Jeżeli dla Państwa ów termin jest zbyt długi, proponujemy odbiór osobisty lub samodzielne zamówienie firmy kurierskiej, która dostarczy mebel na Państwa odpowiedzialność. 5. Proponowany przez nas transport prowadzony jest przez firmę, która jest OSOBNYM PODMIOTEM GOSPODARCZYM, stąd opłatę za dostawę uiszcza się u tego spedytora. Transport kurierem i pocztą 1. Wysyłka kurierska to propozycja dla osób, które chcą skorzystać z szybszego transportu (np. takie, które mają podpisane umowy z firmami kurierskimi). Przypominamy jednak, że tylko nieliczne firmy spedycyjne przewożą meble. Gdy kuriera uda się załatwić, nasi pracownicy spakują mebel zgodnie z obowiązującymi standardami. Mebel wyślemy z opcją 'ostrożnie'. Nie gwarantuje to jednak, że taki mebel dojedzie w całości. Wiemy to z doświadczenia.Szczególnie elementy szklane często ulegają uszkodzeniu. Dlatego odradzamy ten rodzaj transportu. 2. Wysyłka pocztą polecana w przypadku drobnych przedmiotów. UWAGA: W przypadku wysyłki cennych przedmiotów pocztą, zalecamy wybranie przez kupującego dodatkowych opcji stanowiących zabezpieczenie w razie uszkodzenia tych przedmiotów przez przewoźnika: a. ostrożnie (zwłaszcza, gdy są to przedmioty mogące ulec uszkodzeniu w transporcie) b. możliwość otwarcia i sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza w momencie odbioru 6,50 zł c. paczka wartościowa Opłaty z poz. 1 i 2 są uzależnione od wagi przesyłki i wartości przedmiotu, podajemy je na życzenie kupującego. Gwarancja 1. Wszystkie przedmioty zakupione u nas pochodzą z udokumentowanego źródła.Bierzemy pełną odpowiedzialność za ich legalne pochodzenie. 2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon z kasy fiskalnej. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT w cenie brutto zakupionego przedmiotu. 3. Na każdy sprzedany przez nas przedmiot udzielamy gwarancji na okres 2 lat od momentu jego wylicytowania. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich ukrytych wad przedmiotu, które ujawnią się w okresie użytkowania, a powstały przed odbiorem przez klienta mebla. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy nabywcy (nieprawidłowa konserwacja, uszkodzenia lub użytkowanie mebla niezgodnie z przeznaczeniem). Gwarancją nie jest objęta również ewentualna zgłoszona przez klienta różnica w odcieniu mebla w stosunku do tego, co pokazywał jego monitor (różnice takie wynikają z różnych możliwości technicznych sprzętu, rodzaju użytej karty graficznej itd., na co nie mamy wpływu), nie odlegają gwarancji również zamki i klucze jako elementy mebla szybko zużywające się. Jeśli w opisie aukcji nie jest podane, że do mebla jest załączony klucz, oznacza to, że mebel ten jest sprzedawany bez klucza. Reklamacje składa się poprzez pocztę elektroniczną lub listownie na adres firmy. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia i realizowana w ciągu następnych 30 dni. UWAGA. W przypadku sprzedaży antycznych zegarów, nasza gwarancja nie obejmuje regulacji i ustawienia dokładności i punktualności zegara na miejscu w domu klienta. Każdy ze sprzedawanych przez nas zegarów jest sprawny, co gwarantujemy. Jednak stare zegary, liczące kilkadziesiąt, 100, niekiedy i więcej lat, mają mechanizmy o bardzo delikatnej konstrukcji, a w związku z tym, że do transportu werki z nich są zwykle wyjmowane, po ponownym ich zamontowaniu mogą wymagać dodatkowej regulacji. Przeprowadzenie takich czynności z wiadomych względów jest technicznie niemożliwe w momencie dostarczenia zakupionego zegara do domu kupującego. W przypadku zakupu mebli wiszących (witryn, szafek, bibliotek itp.) nasza gwarancja nie obejmuje zawieszek. Mebel posiada zawieszki, ale traktujemy je jako wzorcowe. W związku z tym nie odpowiadamy za ewent. niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, jeśli jego obciążenie okaże się nadmierne w stosunku do wytrzymałości zawieszek. Przy większych obciążeniach niezbędne jest zamocowanie odpowiednich, bardzo wytrzymałych zawieszek, właściwych dla wagi danego mebla. 4. Meble przez nas oferowane nie są sprzedawane jako obiekty muzealne, a jako przedmioty użytkowe (o ile nie zostało to inaczej określone w opisie aukcji), w związku z tym w opisach określamy bieżące przeznaczenie mebla (jego obecną funkcję użytkową). Nie opisujemy też dokładnie historii mebla, jeśli jej nie znamy. Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są używane (liczą kilkadziesiąt, a często i ponad 100 lat) i nie są przez nas poddawane renowacji, o ile wyraźnie nie podajemy takich informacji w opisie przedmiotu. W związku z tym dopuszczalne jest występowanie w nich drobnych rys, przetarć, przebarwień, wstawek forniru, bądź różnego rodzaju przeróbek itp. Elementy te nie są wyszczególniane każdy z osobna w opisie mebla (są to oznaki wynikające z naturalnego, wieloletniego użytkowania mebla). Ponadto półki jako elementy ruchome mebla i szybciej się zużywające, podobnie jak i klucze, mogą pochodzić okresu późniejszego (dopuszczalne jest dołączanie kluczy wzorcowych). Regułą jest, że same lustrzane tafle są przedstawiane na zdjęciach w wersji elektronicznej, przykładowej (z wiadomych względów nie jest praktycznie możliwe realne ich pokazanie). W przypadku skaz czy przebarwień, zamieszczamy w opisie informację o tym, ponadto umożliwiamy każdemu kupującemu obejrzenie przedmiotu przed zakupem w naszej firmie. Antyczne meble ogrodowe, które sprzedajemy, są przystosowane do użytkowania w ogrodzie bądź na tarasie, jednak nie są one pokrywane żadnym agresywnym środkiem konserwującym, dlatego, jak większość drewnianych mebli ogrodowych, mają one ograniczoną odporność na działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, nadmierna wilgotność itp. Stąd należy je użytkować przestrzegając zasad właściwej dbałości o te meble. Podane przez nas w opisie aukcji określenie, że mebel jest gotowy do wstawienia, oznacza, że jest funkcjonalny i można go użytkować, jednak nie oznacza, że mebel ten jest po renowacji. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że pojęcie stan mebla, który często składa się nawet z kilkudziesięciu elementów, oraz problem renowacji budzą kontrowersje nawet wśród fachowców. Dlatego też prosimy o natychmiastowy kontakt, jeśli mebel nie spełnia Państwa oczekiwań. Reagujemy szybko na wszelkie uwagi klienta, a sprawy sporne dotyczące stanu przedmiotów czy też reklamacje załatwiamy w miłej atmosferze, zawsze z korzyścią dla klienta.