Antena samochodowa ze wzmacniaczem PŁETWA REKINA (6482319352)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
37,99 zł
z 26 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,10 zł
Zakupy powyżej 460 zł
  • lokalizacja: Sklep Internetowy
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

antena samochodowa ze wzmacniaczem
PŁETWA REKINA



OPIS PRODUKTU POWRÓT

samochodowa antena radiowa ze wzmacniaczem
PŁETWA REKINA

- przeznaczona do odbioru sygnału radiowego: fal AM/FM;

- przystosowana do podłączenia do odbiornika samochodowego ze standardowym gniazdem typu DIN;

- do zamontowania na dachu pojazdu, w którym wcześniej nie było anteny tego typu lub ta oryginalna uległa uszkodzeniu bądź awarii.

PRZEZNACZONA DO TAKICH SAMOCHODÓW JAK:

AUDI / SEAT / SKODA / VOLKSWAGEN
oraz wielu innych posiadających gniazdo typu RAKU-2

BARDZO PROSTY MONTAŻ:

Krok 1: zdemontuj starą antenę;
Krok 2: zamontuj "płetwę rekina";
Krok 3: podłącz przewód antenowy;
Krok 4: podłącz przewód od wzmacniacza...

włącz radio w samochodzie i znajdź swoją ulubioną stację!

Znajdująca się na spodzie guma świetnie przylega do karoserii, dzięki czemu uszczelnia miejsce montażu i chroni przed dostaniem się wody do środka.

SPECYFIKACJA ANTENY:

obsługiwane częstotliwości:
- AM: 530 - 1650 KHz
- FM: 87 - 108 MHz

wzmocnienie wzmacniacza:
- AM: 15 +/- 1 dB
- FM: 12 +/- 1 dB

napięcie robocze: 12V (DC 10,5 - 16V)

prąd roboczy: 30 - 70 mA

impedancja wyjściowa: 75 Ω

posiadany certyfikat: CE

WYMIARY:

długość: ok. 85 mm

szerokość: ok. 55 mm

wysokość:
- całkowita: ok. 65 mm
- płetwy: ok. 45 mm




PRODUKT JEST FABRYCZNIE NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY


PODANA CENA DOTYCZY 1 ANTENY ZE WZMACNIACZEM "PŁETWA REKINA"
PŁATNOŚCI POWRÓT

Towar wysyłamy:
Opcje dostawy i koszty wysyłki znajdą Państwo na początku aukcji.

W momencie dokonaniu zakupu poprzez kliknięcie opcji „Kup teraz” dostaną Państwo wiadomość e-mail będącą formą potwierdzenia zakup wybranego towaru. E-mail zawiera wszystkie niezbędne informacje wymagane do sfinalizowania transakcji. Wiadomość tą koniecznie należy potwierdzić wysyłając do nas e-mail zwrotny z wybraną formą płatności oraz informacją o ewentualnych zmianach adresu dostawy.

      • Powyższe ceny odnoszą się do pojedynczego produktu. Przy zakupie większej ilości lub kilku przedmiotów z naszych aukcji koszty przesyłki mogą ulec zmianie w przypadku wysyłki Pocztą Polską. Prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny w celu ustalenia kosztów przesyłki.
      • Zamówiony przedmiot staramy się wysłać do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 24 godzin (od poniedziałku do piątku).
      • Przy przesyłkach kurierskich, prosimy o podanie numeru telefonu. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu 48h od daty nadania - prosimy o obecność pod wskazanym adresem w godzinach 9 - 17. O wysyłce informujemy Państwa mailem. Przesyłki kurierskie są wysyłane i dostarczane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
      • Klient ma obowiązek dokonać dokładnego sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru paczki. Tylko zgłoszenie zastrzeżeń do stanu przesyłki w obecności kuriera (i sporządzenie odpowiedniego dokumentu) jest podstawą do zgłoszenia reklamacji.
      • Dokonując zakupu akceptujesz warunki zawarte na stronie "O MNIE"
FORMULARZ POTWIERDZAJĄCY ZAMÓWIENIE
KLIKNIJ

KONTAKT POWRÓT

Dlaczego warto robić z Nami interesy?:
    • Istniejemy w serwisie Allegro od 2006r , przeprowadziliśmy kilka tysięcy udanych transakcji.
    • Jesteśmy sprawdzonymi partnerami w interesach.
    • Wygrywając u Nas aukcję spodziewać się możesz bezproblemowego przebiegu zakupu!
    • Każdy zakup udokumentowany jest paragonem z kasy fiskalnej.

    Zapraszamy do licytacji i życzymy udanych zakupów !!!


Copyright © E-TRADE


GALERIA styling-car - W Y B R A N E O F E R T Y
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u styling-car za co najmniej 460 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 30105011421000009130401020
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony ekonomiczny 9,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
SZANOWNY KLIENCIE , KUPUJĄC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH - ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!

Polecamy wysyłkę opcjami rejestrowanymi: List polecony ( ekonomiczny / priorytetowy) , Przesyłka pobraniowa , Przesyłka kurierska , Allegro Paczkomat InPost , Allegro Polecony InPost , Paczka pocztowa ekonomiczna , Paczka 48

NIE PROWADZIMY ODBIORU OSOBISTEGO !
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. Zwroty środków w innej postaci są usługą płatną odrębnie. Wartość usługi zostanie potrącona od zwracanej kwoty (np. koszt przekazu pocztowego, przelew na zagraniczny rachunek). Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. Wzór odstąpienia od umowy: Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres zamieszkania Nazwa użytkownika Nr dokumentu zakupu Data zakupu Nazwa i adres przedsiębiorcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr . . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia . . . . . . . . . . otrzymanej dnia . . . . . . . . . . . . . . . . . na następujące produkty Proszę o zwrot kwoty . . . . . . . . . . . . . zł (słownie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . złotych) na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pouczenie: Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy). Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. podpis Konsumenta (tylko w wersji papierowej) Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą , Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki, a Kupujący przygotuje ją do odbioru. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38). Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy: o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy, wyłączeniem produktów, na które obowiązuje 14-dniowa gwarancja rozruchowa (m.in. żarówki halogenowe, żarówki ledowe, żarówki xenonowe) lub których naturalne zużycie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy. W przypadku produktów posiadających dłuższy okres gwarancyjny, stosowna informacja zostanie podana w opisie produktu w ofercie. 2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument: a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego); b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą; c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia; d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp. 3. Reklamacji nie podlegają: a. przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie b. naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 4. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 5. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny z działem technicznym naszej firmy. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. Dział techniczny: tel. 48 724 71 10 10 lub e- mail: pomoc@tuning.shop.pl Dział reklamacji i zwrotów: e-mail: sekretariat@tuning.shop.pl 6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę. Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 7. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu. Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres E–trade Kalina Marek, Warszawska 102, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 7. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b.towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 8. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail. 9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu. 10. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 11. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.

pozostałe informacje

Drogi Kliencie tu znajdziesz ważne informacje, które pomogą Ci w kontakcie z nami. Dowiesz się jak wygląda proces realizacji zamówienia, wysyłki, możliwość odstąpienia od umowy oraz procedura złożenia reklamacji. Regulamin Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Tak możesz skontaktować się z nami Dział sprzedaży +48 724-031-122 lub 343-680-618 styling-car@wp.pl GG: 8284848 Dział techniczny 48 724 71 10 10 pomoc@tuning.shop.pl Dział reklamacji i zwrotów sekretariat@tuning.shop.pl Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Na maile odpowiadamy na bieżąco w godzinach pracy (odpowiedź otrzymasz przeważnie w ciągu 24 godzin). Jeżeli wysłałeś maila, a nie otrzymałeś odpowiedzi upewnij się, czy mail doszedł lub skontaktuj się z nami telefonicznie. I. Postanowienia wstępne Sprzedawca: E-trade Kalina Marek ul. Warszawska 102, 42-200 Częstochowa NIP 573-265-26-96, REGON 240349047 Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 80353 Konto firmy ING Bank Śląski S.A. 30105011421000009130401020 II. Warunki Ogólne 1.Firma E-trade prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. 3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego. 4. W pierwszej kolejności przygotowujemy przesyłki kurierskie, potem przesyłki pocztowe rejestrowane (paczki, listy polecone), na końcu listy nierejestrowane. 5. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką. III. Płatność Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności: 1. Przedpłata na konto bankowe (w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika). Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych. E-Trade Kalina Marek 42-200 Częstochowa , ul. Warszawska 102 NIP: 573 265 26 96 ING Bank Śląski S.A. 30105011421000009130401020 2. Płatność za pobraniem przy odbiorze. 3. Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych. 4.Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci faktury imiennej lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych firmy od razu przy składaniu zamówienia. IV. Wysyłka 1. Kupujący upoważnia firmę E-Trade Kalina Marek, 42-200 Częstochowa ul. Warszawska 102, NIP: 573 265 26 96, REGON 240349047 do podejmowania w swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów. 2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1. 3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący). 4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji / ofercie produktu pod miniaturą. 5. Sprzedawca informuje Kupującego, że: domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta. W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt. 6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy. a) Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. b) Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku. c) Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone / paczki / przesyłki kurierskie. W przypadku wyboru przesyłki listem zwykłym nierejestrowanym (list ekonomiczny lub priorytetowy) Firma E-Trade nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie /zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską. 7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia. 8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji. 9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora. 10. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru (nie tylko opakowania zewnętrznego, ale również właściwego produktu). Firma E-Trade nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w transporcie Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody z firmą kurierską Siódemka / Pocztą Polską / Inpostem, a następnie poinformowanie Sprzedającego oraz przesłanie sporządzonego protokołu (scanem) do siedziby firmy E-Trade w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru ułatwia dochodzenie roszczeń wobec danego operatora. W przypadku uruchomienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca prosi Kupującego o dostarczenie wszystkich potrzebnych dokumentów: protokół szkody z opisem, zdjęcia uszkodzenia opakowania/produktu, oświadczenie o scedowaniu praw na Sprzedającego z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru przez operatora pocztowego, itp. Dostarczenie wszystkich dokumentów potrzebnych do złożenia reklamacji u operatora pocztowego pozwala na wydanie Kupującemu nowego produktu wolnego od wad oraz wyłącznie osoby Kupującego z całego procesu reklamacyjnego u operatora pocztowego. 11.Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie. 12. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy, a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro. 13. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie. 14. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora. 15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący. V. Postanowienia końcowe 1. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej stronie internetowej. 2. Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.