ANTENA DVB-T mux8 TRIA-MAX VHF/UHF H/V obracana (6908400434)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,99 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Zawiercie, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
kom.: 0 602 680 635

0 (32) 6721861

e-mail: biuro@kom-sat.pl

GG: 1951766

Przedmiotem aukcji jest Antena DVB-T TRIA-MAX uniwersalna VHF/UHF, polaryzacja pozioma/pionowa ze zwrotnicą. Przystosowana do odbioru cyfrowej TV DVB-T.



Antena DVB-T TRIA-MAX uniwersalna VHF/UHF, polaryzacja pozioma/pionowa ze zwrotnicą
Wysoce zaawansowany 36-cio elementowy zestaw antenowy do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T z jednego kierunku na kanałach 5-12, 21-60, w polaryzacji dla VHF poziomej lub pionowej.

W puszce części anteny pracującej w VHF zamontowano zwrotnicę dopasowaną do łączenia odpowiednich częstotliwości.

Dane techniczne

Zakres pracy 174 - 230 MHz, 470 - 790 MHz
Impedancja wyjściowa 75 Ohm
Polaryzacja UHF pozioma / VHF zamienna H/V
Opakowanie Karton

WYSTAWIAM FV LUB PARAGON

P.H.U.KOM-SAT
Ul. STARY RYNEK 1,
42-400 Zawiercie
sklep czynny od pon.- piątku od god. 9:00 - 17:00

sobota 9:00-13:00

tel: (032) 6721861,
tel. kom. 602 680 635
adres e-mail:
biuro@kom-sat.pl
gg:
1951766

Wpłaty na konto proszę realizować na adres:

P.H.U KOM-SAT
ul. Stary Rynek 1
42-400 Zawiercie
ING Bank ŚL Zawiercie 21105015911000002277­759359
P.H.U. KOM-SAT Dyrda Adam
ul. Stary Rynek 1
42-400 Zawiercie
ING Bank Śląski
21105015911000002277­759359


Zakupione przedmioty na kilku aukcjach wysyłam zawsze jedna paczką. Koszt przesyłki jest jeden, uzależniony od ciężaru zakupionych przedmiotów.

Proszę o podpisywanie się pod e-mailami imieniem i nazwiskiem, aby łatwo można było zidentyfikować nadawcę

Odpowiedzi na kolejne e-maile, przy dłuższej wymianie e-maili proszę pisać na tym samym e-mailu, aby można było zrozumieć ciąg całej rozmowy

W przypadku reklamacji proszę o informacje e-mailem o problemie. Wysyłamy dopiero po uzgodnieniu z sprzedającym

Towar wysłany na reklamacje musi posiadać opis usterki, adres zwrotny do wysyłki, telefon kontaktowy, e-mail. W przeciwnym przypadku czekam na informacje od kupującego

Do każdego zakupu wystawiamy paragony lub dla firm fakturę VAT. Cena "kup teraz" jest ceną brutto.

inne moje aukcje
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 21105015911000002277759359
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. KOM-SAT
Stary Rynek 1
42-400 Zawiercie
NIP: 649-163-94-98
REGON: 278180191

Kontakt Telefon 326721861 602680635

 E-mail biuro@kom-sat.pl 

Prosimy zapoznać się z naszymi uwagami poniżej !!!

 1. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone i można starać się o odszkodowanie.

 2. Po odebraniu przesyłki ( czyli podpisaniu kurierowi odbioru ) należy zawsze w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub opakowania należy sporządzić protokół szkody – bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane. 

3. Zalecamy w obecności kuriera sprawdzić dokładnie jak wygląda towar w środku. Nie zawsze musi być uszkodzone opakowanie żeby został uszkodzony towar w transporcie. Nie kiedy opakowanie jest dobre a w środku towar jest pęknięty, porysowany. Działa to też w drugą stronę. Opakowanie jest potargane a towar nie naruszony. Dlatego zalecamy w obecności kuriera sprawdzić stan zamówionego towaru. 

4. Jeżeli kurier odjedzie to już firma kurierska traktuje ze szkoda nastąpiła później u odbiorcy i nie da się nic reklamować. 

5. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenia to należy sporządzić protokół szkody. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenie można też zadzwonić w obecności KURIERA do nas i postaramy się wspólnie ustalić jakieś rozwiązanie. 

6. My nie wysyłamy sprzętu uszkodzonego, porysowanego, zgniecionego, zalanego itp.  Sprzęt zawsze jest nowy. Dlatego proszę nie dać się kurierowi wprowadzić w błąd ze towar nie został uszkodzony w transporcie i nie zrobi protokołu szkody ( dotyczy się to 3 i 2 punktu ) 

List ekonomiczny i list priorytetowy wysyłany jest zawsze na odpowiedzialność kupującego. Nie ponosimy za niego odpowiedzialności jak zaginie.

 P.H.U. KOM-SAT

 Ul.Stary Rynek 1, 

42-400 Zawiercie 

sklep czynny 

od pon.- piątku od godz. 9:00 - 17:00

 sobota od 9:00 - 13:00 

tel: (032) 6721861, tel. kom. 602 680 635 

adres e-mail: biuro@kom-sat.pl 

gg: 1951766

 WYSTAWIAM FV lub PARAGON

 Jesteśmy autoryzowanym punktem Karcher   

 Jesteśmy autoryzowanym punktem sprzedaży NC+ mieszczącymsię przy ulicy:    Stary Rynek 1 42-400 Zawiercie.

 - Tu możesz podpisać umowę z NC+. 

- Tu możesz podpisać aneks przedłużający i migracyjny z N lub C+ do NC+ z bardzo atrakcyjnymi ofertami. 

- Posiadamy status punktu serwisowego ( wymiana niesprawnego sprzętu). 

- Umożliwiamy odbiór dekodera, mutiroom-u, dekodera do multiroom-u. do istniejącej umowy 

- Służymy fachowymi doradami w sprawie instalacji i montażu anten.   Do każdej nowo podpisanej umowy NC+ dajemy jednorazowy upust w wysokości 10% na zakup w naszym sklepie, w dniu podpisania umowy. 

List ekonomiczny i list priorytetowy wysyłany jest zawsze na odpowiedzialność kupującego. Nie ponosimy za niego odpowiedzialności jak zaginie. 


Wpłaty na konto proszę realizować na adres: 

P.H.U KOM-SAT ul.Stary Rynek 1 42-400 Zawiercie ING Bank ŚL Zawiercie 21105015911000002277759359 


Obliczanie opłat za przesyłki na podstawie cennika POCZTY POLSKIEJ  

kontakt

  • 326721861
    Czynny od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. w sobotę od 9.00 do 13.00
  • 602680635
    Czynny od 8.00 do 20.00

pozostałe informacje

Prosimy zapoznać się z naszymi uwagami poniżej !!!

1. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone i można starać się o

odszkodowanie.

2. Po odebraniu przesyłki ( czyli podpisaniu kurierowi odbioru ) należy

zawsze w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość, a w przypadku

stwierdzenia uszkodzenia towaru lub opakowania należy sporządzić

protokół szkody – bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane.

3. Zalecamy w obecności kuriera sprawdzić dokładnie jak wygląda towar w

środku. Nie zawsze musi być uszkodzone opakowanie żeby został uszkodzony

towar w transporcie. Nie kiedy opakowanie jest dobre a w środku towar

jest pęknięty, porysowany. Działa to też w drugą stronę. Opakowanie jest

potargane a towar nie naruszony. Dlatego zalecamy w obecności kuriera

sprawdzić stan zamówionego towaru.

4. Jeżeli kurier odjedzie to już firma kurierska traktuje ze szkoda

nastąpiła później u odbiorcy i nie da się nic reklamować.

5. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenia to należy sporządzić protokół

szkody. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenie można też zadzwonić w

obecności KURIERA do nas i postaramy się wspólnie ustalić jakieś

rozwiązanie.

6. My nie wysyłamy sprzętu uszkodzonego, porysowanego, zgniecionego,

zalanego itp.  Sprzęt zawsze jest nowy. Dlatego proszę nie dać się

kurierowi wprowadzić w błąd ze towar nie został uszkodzony w transporcie

i nie zrobi protokołu szkody ( dotyczy się to 3 i 2 punktu )

List ekonomiczny i list priorytetowy wysyłany jest zawsze na

odpowiedzialność kupującego. Nie ponosimy za niego odpowiedzialności jak

zaginie.

P.H.U. KOM-SAT

Ul.Stary Rynek 1,

42-400 Zawiercie

sklep czynny od pon.- piątku od godz. 9:00 - 17:00

sobota od 9:00 - 13:00

tel: (032) 6721861,

tel. kom. 602 680 635

adres e-mail: biuro@kom-sat.pl

gg: 1951766

WYSTAWIAM FV lub PARAGON

Jesteśmy autoryzowanym punktem Karcher

  

Jesteśmy autoryzowanym punktem sprzedaży NC+ mieszczącymsię przy ulicy:

   Stary Rynek 1 42-400 Zawiercie.

- Tu możesz podpisać umowę z NC+.

- Tu możesz podpisać aneks przedłużający i migracyjny z N lub C+ do NC+ z bardzo atrakcyjnymi ofertami.

- Posiadamy status punktu serwisowego ( wymiana niesprawnego sprzętu).

- Umożliwiamy odbiór dekodera, mutiroom-u, dekodera do multiroom-u. do istniejącej umowy

- Służymy fachowymi doradami w sprawie instalacji i montażu anten.

  Do każdej nowo podpisanej umowy NC+ dajemy jednorazowy upust w wysokości 10% na zakup w naszym sklepie, w dniu podpisania umowy.

List ekonomiczny i list priorytetowy wysyłany jest zawsze na odpowiedzialność kupującego. Nie ponosimy za niego odpowiedzialności jak zaginie.

Wpłaty na konto proszę realizować na adres:

P.H.U KOM-SAT

ul.Stary Rynek 1

42-400 Zawiercie

ING Bank ŚL Zawiercie 21105015911000002277759359

Obliczanie opłat za przesyłki na podstawie cennika POCZTY POLSKIEJ  

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P.H.U. KOM-SAT ADAM DYRDA
Stary Rynek 1
42-400 Zawiercie
PL
Dodatkowe informacje

Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami. Wszystko musi wyglądać tak jak zostało do kupującego przysłane. W niezmienionym stanie. Towar musi nadawać się do dalszej sprzedaży jak nowy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca Kupującemu koszt towaru bez kosztów transportu zgodnie z zapisem na paragonie. Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru. Zwrotu towaru dokonujemy na adres: P.H.U. KOM-SAT ul. Stary Rynek 1 42-400 Zawiercie. Do zwrotu należy dołączyć również numer konta, paragon. Proszę o przemyślane zakupy. Zwracamy tylko za towar pieniądze. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - gdy zakupiony produkt jest aktywowany np. karta SMART HD, uruchomiona jest oferta MIX - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej właściwym dla lokalizacji sklepu. WYSTAWIAM FV lub PARAGON

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
P.H.U. KOM-SAT Adam Dyrda
Stary Rynek 1
42-400 Zawiercie
PL
Dodatkowe informacje

Większość towaru ma fabryczną/oryginalną gwarancje producenta. Na tej gwarancji są podane punkty serwisowe. Wysyła się do nich z opisem usterki, telefonem kontaktowym i z adresem zwrotnym. Oni odsyłają z powrotem na wskazany adres. Jeżeli ma się jakąś wątpliwość to należy zawsze się skontaktować z nami.