Andegawenia w latach 1109-1151. Fulko, król Jerozo (6482422784)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
43,99 zł
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: Radlin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • region: europa
  • stan: nowy
  • okładka: twarda
  • rok wydania (xxxx): 2016
  • kondycja: bez śladów używania
  • tematyka: narody, państwa, miasta

Andegawenia w latach 1109-1151. Fulko, król Jerozolimy i Gotfryd Plantagenet

Autor: Josephe Chartrou
Wydawnictwo: NapoleonV
Seria: nd
Rok wydania: 2016
Wydanie: I
Stron: 247
Format: 170x240mm
Oprawa: twarda
ISBN: 978-83-65495-89-1
Język: polski
Stan: nowa

Opis:
Opublikowana w roku 1928 monografia Joseph’a Chartrou o Andegawenii w I połowie XII w., pozostaje do dzisiaj jedyną książką w której znalazł wspólne omówienie okres rządów Fulka V i Gotfryda Plantageneta. Ten fakt świadczy dobitnie o znaczeniu pracy francuskiego historyka, gdyż pomimo pojawiających się głosów krytycznych pod jej adresem, nie było potrzeby stworzenia nowej monografii poświęconej temu okresowi w dziejach Andegawenii i to w ujęciu zaproponowanym przez Chartrou. W przeciwieństwie do kresu wcześniejszego i późniejszego w dziejach hrabstwa, które to żywo zajmowały historyków a prac pojawiło się wiele. Tym bardziej warto udostępnić pracę francuskiego historyka polskiemu czytelnikowi zainteresowanemu tym fragmentem dziejów europejskiego średniowiecza.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u sredniowieczna za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 61 1050 1403 1000 0091 0089 6183
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 604 910 603
    Infolinia czynna codziennie w 08:00 - 20:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. 6. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie. Masz już to wszystko w nowej wersji zakładki?

reklamacje

IX. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: a. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) b. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sredniowieczna.com lub pisemnie na adres: ul. Rybnicka 64, 44-310 Radlin. c. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. d. Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: ul. Rybnicka 64, 44-310 Radlin. e. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. f. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę: a. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sredniowieczna.com b. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. c. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. d. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.