AMUNICJA KULKI ASG 0,30g ALUMINIOWE WINGUN 500 970 (6656575711)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22,40 zł
z 30 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.2 [kg]
  • marka: WinGun
  • masa kulek: 0,30 g
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

Zanim kupisz zapoznaj się z poniższą informację

Polecamy najtańszą formę wysyłki rejestrowanej - Odbiór w Punkcie - informacje o usłudze: https://www.poczta-p­olska.pl/paczki-i-li­sty/odbior/odbior-w-­punkcie/. W formularzu płatności i dostawy wskazujemy Urząd Pocztowy albo stację paliw Orlen w miejscu zamieszkania lub gdzie akurat przebywamy na wakacjach czy urlopie. Posiadając numer przesyłki, który wysyłany jest SMS odbieramy zamówienie za okazaniem dokumentu tożsamości. Szczegółowy regulamin znajdziesz w zakładce "Informacje od sprzedającego" lub >>tutaj. Uwaga! Nie realizujemy zamówień telefonicznych.

Informacje o produkcie

WINGUN - AMUNICJA ASG 6mm ALUMINIOWE 500 SZTUK 0,30G

Kod artykułu 1000970

Zapraszamy do zakupu kulek do broni ASG o kalibrze 6 mm do broni Air Soft Gun. Najwyższej jakości amunicja do pistoletów i karabinków. Nasza amunicja jest precyzyjna i gładka. Jak jest to ważne podczas użytkowania broni, przekonacie się podczas strzelania, gdy Wasza broń będzie się co chwila zacinała, przy zastosowaniu kulek złej jakości i ze szwami. Właściwego doboru wagi amunicji dokonujemy poprzez ustalenie prędkości początkowej repliki. Kulki o masie 0,30 grama, najlepiej powinny się sprawdzać w replikach dysponujących prędkością wylotową w zakresie 400-550 fps. Amunicja wykonana z polerowanego aluminium, zapewnia bardzo dobre parametry nośne. Kluczem do celnego i dalekiego strzelania jest dobranie do swojej repliki kulek o odpowiedniej wadze i jakości. Od tego zależy zasięg i celność oddawanych przez nas strzałów.Kuleczki są idealnie gładkie, wykonane z dokładnością 5,95 +/-0.01mm. Pakowane w woreczki strunowe. Polecane do stosowania w mocnych replikach sprężynowych ASG, AEG-ach oraz pistoletach zasilanych gazem.


Parametry:

  1. waga pojedynczej kulki: 0,30g BB, precyzyjne, bezszwowe
  2. materiał: aluminium
  3. dokładność: 5.95±0.01 mm
  4. wysoka twardość
  5. kolor:srebrny
  6. zawartość opakowania: 500 sztuk (+/-5)

Nigdy nie używaj ponownie raz już wystrzelonych kulek. Nawet jeśli wyglądają w porządku, mogą mieć osłabioną strukturę lub inne drobne uszkodzenia.

WINGUN TECHNOLOGHY CO. LTD., to Tajlandzka firma, która powstała w 2004 roku. Od początku głównym celem firmy było produkowanie wiatrówek CO2 oraz sprzętu Air Soft Gun o najwyższej jakości i w jak najniższej cenie. Dzięki innowacyjności, jakości i konkurencyjnej cenie, Wingun bardzo szybko stal się czołową firmę z segmentu broni pneumatycznej oraz ASG, nie tylko w USA ale również i w Europie. A wszystko to dzięki świetnemu zespołowi testerów oraz nowoczesnej linii produkcyjnej.

Galeria produktu

Przebieg transakcji krok po kroku

Ważne informacje

Pozostałe aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mkswiking za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Centrum Edukacji i Turystyki WIKING
Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
70-303 Szczecin
NIP: 8521381109
REGON: 320690089
Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie a jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Jako że często bywamy w terenie, są problemy z odbiorem osobistym jak i wysyłkami w gorących terminach. Wysyłki realizowane są we wtorki i czwartki o godzinie 11:00. Czas realizacji zamówienia od 1 do 3 dni robocze+czas wysyłki. Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09 KONTO - IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty "NAZWA UŻYTKOWNIKA"

kontakt

  • 726 469 647
    staramy się odbierać w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

pozostałe informacje

Witamy w skromnych progach naszego sklepu. Prowadzimy sprzedaż sprzętu rekreacyjno-turystycznego. Jednak najważniejszym kierunkiem naszych działań jest wytyczanie, inwentaryzacja, konserwacja, renowacje i projektowanie znakowanych szlaków turystycznych. W drugiej kolejności jest organizacja spływów i wycieczek kajakowych od marca do października. Właśnie z tych powodów, w sezonie turystycznym rzadziej obsługujemy nasz sklep internetowy. Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09 BANK IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty - wpisujemy tylko i wyłącznie swoją nazwę użytkownika. Inne wpisy, będą powodowały opóźnienie w realizacji zamówienia W ZWIĄZKU Z PROBLEMAMI TECHNICZNYMI, CZASOWO REZYGNUJEMY Z USŁUGI POCZTY POLSKIEJ - ODBIÓR W PUNKCIE. REGULAMIN SKLEPU - pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek. 1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez system automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji. 2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji. 3. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami. 4. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. 5. Zamówienia realizowane są od 1 do 5 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty lub zlecenia przesyłki za pobraniem (patrz punkt 7). Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas dostarczenia przesyłki. 6. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz K-EX (GEIS). Wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 10:00. 7. Wysyłki za pobraniem wysyłamy warunkowo tylko i wyłącznie po jednoznacznym zaakceptowaniu tej formy wysyłki poprzez "Formularz płatności i dostawy", który wypełniany bezpośrednio po zakupie. Dodatkowo, za pomocą e-mail, zgodnego z wpisanym zamówieniem, należy obowiązkowo potwierdzić zamówienie, wysyłając treść „Potwierdzam zamówienie za pobraniem pocztowym, i zobowiązuję się do jego odebrania”. Dopiero wówczas przystąpimy do jego realizacji. 8. W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem i nie zwrócenia kosztów obsługi zamówienia, sprawę kierujemy do sądu, celem odzyskania naszych pieniędzy za wysyłkę tam i z powrotem. 9. Wysyłka za granicę RP, realizowana jest tylko po przelewie kwoty zamówienia oraz ustalonych kosztów wysyłki zgodnych z cennikiem Poczty Polskiej + VAT. 10. Odbiór osobisty, jest możliwy o ile jesteśmy na miejscu. Odbiory mogą zostać zrealizowane we wtorki i czwartki po umówieniu się telefonicznym w planowanym dniu odbioru. 11. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki. Poczta Polska "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. W przypadku przesyłki za pobraniem, istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki. 12. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA. 13. DNI WOLNE. Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne. 14. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
PL
Dodatkowe informacje

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  


Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.


Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:


  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.


Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu.  Podejmujemy dwa kroki: 

  1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 

Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
PL
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 


Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   


Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   


  1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  


Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie        


W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas  transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest   niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w  przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora,  sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela  i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.      Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.  Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i  'Ostrożnie  szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.  Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  


Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl