AMORTYZATORY/RURY/LAGI HONDA VTX 1800 01-08 od SM (6999906163)

zakończona
460,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna darmowa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Wasilków, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

Kontakt
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
508 073 777
email
sylwiamoto@poczta.fm
godziny otwarcia
Pon - Pt 8:00 - 19:00
adres

SYLWIAMOTO
Ul. Równoległa 5
16-010 Wasilków

Wysyłka
Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka przedpłata - od 12zł
  • Paczka pobraniowa - od 16zł
  • Kurier Przedpłata - od 16zł
  • Kurier Pobranie - od 19zł
Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 300zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Gwarancja najniższej ceny!
Nie wierzysz? Sprawdź i przekonaj się
Udane zakupy? Tylko u nas!
Produkty najwyższej jakości
Bezpieczne zakupy
Wysyłka w ten sam dzień

Opis przedmiotu

SKLEP MOTOCYKLOWY SYLWIAMOTO OFERUJE :

NOWE AMORTYZATORY / LAGI / RURY NOŚNE PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA

PRZEZNACZENIE - HONDA VTX 1800 ( 01 - 08 )

Dane techniczne :
Średnica : 45 mm.
Długość : PRAWA 613 mm. , LEWA 605 mm.
AMORTYZATORY/LAGI/RU­RY są nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadają gwarancję.

Cena dotyczy jednej sztuki.
Uwaga : Przed zakupem proszę o kontakt w celu sprawdzenia dostępności.

W NASZEJ OFERCIE ZNAJDZIESZ CZĘŚCI DO ZAWIESZENIA MOTOCYKLA TAKIE JAK : LAGI / RURY NOŚNE PRZEDNIE, USZCZELNIACZE, SPRĘŻYNY ZAWIESZENIA, OLEJ DO AMORTYZATORÓW, ZESTAWY NAPRAWCZE PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA, TYLNEGO AMORTYZATORA I TYLNEGO WAHACZA, ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY I KÓŁ DO WIELU MODELI MOTOCYKLI !!!

KUPUJĄC U NAS NAS MASZ GWARANCJĘ OTRZYMANIA ORYGINALNEGO PRODUKTU!

PRODUKT POCHODZI Z POLSKIEJ SIECI DYSTRYBUCJI
DO KAŻDEGO ZAKUPU ZAŁĄCZAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT

Kontakt:
Tel. kom: 508 073 777
e-mail :
sylwiamoto.sklep@gma­il.com

REALIZACJA ZAMÓWIENIA NATYCHMIASTOWA LUB TERMINOWA W ZALEŻNOŚCI OD STANÓW MAGAZYNOWYCH !!!


NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Posiadamy w sprzedaży także inne części motocyklowe:

filtry, oleje, klocki, klamki, rękawice, spodnie, kurtki, kaski, kufry, sakwy,

crash pady, gmole, pokrowce, oraz wiele innych akcesoriów!!

!!! ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE !!!

Przy zakupie kilku przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz!

Galeria
GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI
Największy wybór na allegro

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Wasilków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
sylwia-cbr
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

333

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48508079777
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sylwiamoto.sklep@gmail.com
telefon: +48508079777