AMORTYZATORY GAZOWE TYŁ NISSAN PRIMERA P10 KPL L/P (6912029950)

Od 17-08-2017 do 27-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
9 dni do końca
cena kup teraz
197,00 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Jerzmanowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: DACO
  • rodzaj: olejowo-gazowe
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • strona zabudowy: tył lewy, tył prawy

Sprzedam nowy komplet amortyzatorów tylnych gazowych

firmy DACO (made in Germany).

Dane techniczne:

Miejsce zabudowy tył

Strona zabudowy Lewa / Prawa

Rodzaj amortyzatora gazowy

System tłumienia drgań DWURURKA

Sposób mocowania amortyzatora Dolna płyta/Górny trzon

Zastosowanie:

Nissan PRIMERA (P10)

Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika

PRIMERA (P10) 1.6 1597 90 66 1990-06-01 - 1996-01-01 GA16DS

PRIMERA (P10) 1.6 1597 97 71 1990-06-01 - 1996-01-01 GA16DS

PRIMERA (P10) 1.6 1597 102 75 1993-06-01 - 1996-01-01 GA16DE

PRIMERA (P10) 2.0 D 1974 75 55 1991-01-01 - 1996-01-01 CD20

Nissan PRIMERA Hatchback (P10)

Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika

PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 90 66 1990-06-01 - 1996-01-01 GA16DS

PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 102 75 1993-06-01 - 1996-01-01 GA16DE

PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 97 71 1990-06-01 - 1993-06-01 GA16DS

PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D 1974 75 55 1991-01-01 - 1996-01-01 CD20

Kody OE:

BILSTEIN: 22-049193

BOGE: 30-C12-A

MONROE: 16198

MONROE: E4228

NISSAN: 5530086JR6

NISSAN: 5530250J27

NISSAN: 5530270J05

NISSAN: 5530270J10

NISSAN: 5530270J28

NISSAN: 5530286J11

NISSAN: 5530286J13

NISSAN: 5530286J14

NISSAN: 5530286J26

NISSAN: 5530350J27

NISSAN: 5530370J05

NISSAN: 5530370J10

NISSAN: 5530370J28

NISSAN: 5530371J10

NISSAN: 5530371J28

NISSAN: 5530386J11

NISSAN: 5530386J12

NISSAN: 5530386J13

NISSAN: 5530386J14

NISSAN: 5530386J26

NISSAN: 5530386J28

NISSAN: 66252

NISSAN: 66253

NISSAN: 66254

NISSAN: 66255

NISSAN: 66256

NISSAN: 66257

SACHS: 290524

Podana cena dotyczy jednego kompletu.

Posiadam także wiele innych części do samochodów marki NISSAN.

Tel. 888-961-444

Tel. 888-918-444

Kontakt

Tel: 888-961-444
Tel: 888-918-444
email: arkolgarage@gmail.pl

Wysylka

Platnosci

16 1140 2004 0000 3102 5634 6679

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 16 1140 2004 0000 3102 5634 6679
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Arkol Garage Auto Części
ul. Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
NIP: 944-201-76-40
REGON: 120786192

kontakt

  • 888-961-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00
  • 888-918-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00

reklamacje

6. Aby uznać towar za uszkodzony w transporcie, konsument MUSI sprawdzić zawartość oraz stan przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz sfotografowanie uszkodzonego towaru, gdyż stanowi on podstawę do wystąpienia reklamacji u spedytora. Reklamacja uszkodzenia towaru uznawana jest jedynie wtedy, gdy podczas zgłaszania reklamacji został wcześniej sporządzony protokół szkody ze spedytorem (kurierem lub listonoszem). 7. Każdy zakupiony na aukcji towar określony jako NOWY (nieużywany) podlega dwuletniej gwarancji dla osób prywatnych oraz jednorocznej gwarancji dla firm. Gwarancji nie podlegają jedynie elementy karoseryjne oznaczone jako reperaturki, elementy blacharskie oraz towar sprzedawany jako używany. 8. W przypadku, gdy konsument uzna towar za wadliwy przysługuje mu możliwość reklamowania danego produktu. W tym celu konsument powinien najpierw skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności uzgodnienia sposobu postępowania sprzedającego w przypadku uwzględnienia reklamacji (np. wymiana towaru na nowy, naprawa, itd.). 9. Po ustaleniu procedury reklamacyjnej konsument składa oświadczenie w formie pisemnej, które dołącza do przesyłki zwrotnej zawierającej wadliwy towar. Oświadczenie takie musi zawierać: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę produktu - Datę dokonania zakupu towaru - Krótki opis wady / usterki - Ustalony podczas kontaktu ze sprzedającym sposób realizacji reklamacji (wymiana towaru na nowy / odesłanie towaru do serwisu gwarancyjnego lub do producenta / zwrot gotówki) - Jeśli ustalono zwrot gotówki należy dopisać: ustaloną kwotę zwrotu (kwotę zakupu towaru BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) oraz numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu. 10. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację bez zbędnej zwłoki, tuż po zbadaniu rzeczy, w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. 11. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu.

pozostałe informacje

WYMIANA 12. Konsument ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny. Sprzedawca gwarantuje wymianę towaru pod warunkiem, iż pożądany towar zamienny będzie aktualnie dostępny w ofercie. 13. Towar można wymienić jeśli: zakupiony wcześniej produkt nie został uszkodzony, ani nie nosi widocznych śladów użytkowania, znajduje się w oryginalnym pudełku (jeśli w takim został doręczony) oraz jeśli został dołączony dowód sprzedaży wraz z formularzem zawierającym następujące informację: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę aukcji, na której został dokonany zakup towaru - Datę dokonania zakupu towaru - Nazwę oraz specyfikację towaru, który ma zostać wysłany. - Numer konta bankowego (w przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza) 14. Koszt odesłania wymienianego towaru oraz koszt wysłania wymienianego towaru pokrywa konsument. 15. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza, sprzedawca odsyła różnicę na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego. 16. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest większa, zostaje on (towar) wysłany przesyłką pobraniową, która uwzględnia zaistniałą różnicę.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Arkol Garage Auto Części
Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
PL
Dodatkowe informacje

1.  Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania uzasadnienia - w takim przypadku klient musi jedynie ponieść koszt związany z przesłaniem produktu.


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się w momencie objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta.


3. Aby odstąpienie od Umowy Sprzedaży było ważne, konsument w przesyłce zwrotnej wraz z odsyłanym towarem MUSI zamieścić: a) dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura VAT),  b)potwierdzić anulowanie transakcji - potwierdzić zwrot prowizji, oraz c) formularz, który będzie zawierał:


- Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Kontakt do konsumenta (numer telefonu)


- Nazwę lub numer aukcji, na której został dokonany zakup towaru


- Datę dokonania zakupu towaru


- Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu


4. Zwracanego towaru należy NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ! 


5. Konsument NIE OTRZYMA ZWROTU ŻĄDANEJ KWOTY jeśli: zwracany towar został: a) uszkodzony, b) posiada ślady używania, które  wykraczają poza konieczność sprawdzenia stanu lub zgodności produktu, c) posiada ślady montażu.