Amortyzatory FORD MONDEO MK2 1996-2000 PRZÓD (6541176480)

zakończona
65,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Turka
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: olejowe
  • producent części: inny
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
  • strona zabudowy: przód lewy, przód prawy
ump4cars
MPR CZĘŚCI DO TWOJEGO SAMOCHODU
| strona o mnie | komentarze | wszystkie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
Dane Kontaktowe:
602 131 129

ump4cars@gmail.com

UNTER MOBILE POLSKA Sp. z o.o.
TURKA ul. Jaśminowa 3
20-258 Lublin 62
Wysyłka:


Wysyłka kurierem za pobraniem - 25 zł
Wysyłka kurierem przy wpłacie na konto - 21zł.

Poczta Polska Przedmioty do 2 kg.
Wysyłka przy wpłacie na konto - 14 zł

Odbiór Osobisty Bezpłatny
Płatności:


71 1020 3147 0000 8202 0094 9859
BANK PKO BP

71 1020 3147 0000 8202 0094 9859
BANK PKO BP

71 1020 3147 0000 8202 0094 9859
BANK PKO BP

AMORTYZATORY RENOMOWANEJ FIRMY MPR

TO KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO

DLA CIEBIE I TWOICH BLISKICH

NA WIELE LAT

ZASTOSOWANIE

OŚ PRZEDNIA

Ford Mondeo II - [1996-2000]

Modele: Wszystkie, także kombi

PARAMETRY

PRODUKT: AMORTYZATORY

KOLOR: CZARNY

PRODUCENT: MPR

TYP: OLEJOWY

TŁOCZYSKO: CHROMOWANE

GWARANCJA: 24 MIESIĄCE BEZ LIMITU KILOMETRÓW

PRZY ZAKUPIE DWÓCH SZTUK

CENA PODANA JEST ZA JEDNĄ SZTUKĘ

WYMIANĘ AMORTYZATORÓW ZALECA SIĘ PARAMI

Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
szablon aukcji
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 71 1020 3147 0000 8202 0094 9859
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

O nas Firma UNTER MOBILE POLSKA oferuje produkty marki MPR - czołowego producenta amortyzatorów i innych części samochodowych stosowanych do samochodów osobowych produkowanych przez koncerny samochodowe. Producent marki MPR wchodząc na rynek Polski kieruje dla Państwa ofertę znakomitej jakości amortyzatorów , odpornych na niezbyt dobrej jakości drogi środkowo wschodniej Europy. Świadczy o tym dwuletni okres gwarancyjny udzielany na amortyzatory. Jedynym i wyłącznym przedstawicielem marki MPR na Europę jest firma UNTER MOBILE POLSKA zs. w Turce koło Lublina. Dzięki polityce firmy UNTER MOBILE POLSKA, nastawionej na dostarczanie Państwu części samochodowych w najniższej cenie i najwyższej jakości jesteśmy najbardziej konkurencyjnym sprzedawcą w regionie. Dzięki temu że oferowane przez nas produkty są nam dostarczane bezpośrednio od producenta ( z pominięciem pośredników ) ich oferta jest pod względem ceny i jakości jest w czołówce na Polskim rynku.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
 
Regulamin 1) Po zalicytowaniu przedmiotów proszę wybrać dokument sprzedaży oraz miejsce dostarczenia wysyłki i sposób płatności2) Wszystkie przesyłki wysyłane są jako przesyłki priorytetowe firmą kurierską DPD lub na wyraźne życzenie kupującego Pocztą-Polską po uzgodnieniu kosztu.3) Koszta wysyłki podane na aukcjach dotyczą wyłącznie wysyłki na terytorium Polski. 4) Termin realizacji zamówienia może wynieść od 1 do 3 dni w zależności od stanu magazynu lub problemów ze znalezieniem odbiorcy paczki przez kuriera.5) Wystawiamy faktury VAT.6) Sprzedajemy TYLKO NOWE części7) Koszt wysyłki Pocztą Polską zawiera zapakowanie towaru i dowóz paczki na pocztę.8) W przypadku zauważenia usterki prosimy o kontakt z działem reklamacji w celu ustalenia szczegółów reklamacji (tel. 602131129) 9) WAŻNE !!! Prosimy sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru paczki ! Jeżeli przesyłka jest niekompletna reklamacje rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu sporządzonego i potwierdzonego przez kuriera w momencie odbioru paczki. Dotyczy to zarówno zawartości części jak i dokumentów. W szczególności należy sprawdzić bardzo szczegółowo zawartość przesyłki jeżeli posiada ona choćby najmniejsze ślady ingerencji w zawartość. Reklamacje odnośnie zawartości bez protokołu nie będą rozpatrywane !10) W wypadku zwrotu towaru w terminie 10 dni bez podania przyczyny kupujący jest zobowiązany do zwrotu wszystkich produktów zawartych w przesyłce, łącznie z dokumentami i oryginalnymi opakowaniami.11) Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią strony "o mnie".12) Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wysyłki za pobraniem kupującym, których wiarygodność budzi nasze wątpliwości. W szczególności do kupujących, którzy nie odebrali już przesyłek pobraniowych z naszej firmy w przeszłości.13) Jeżeli produkt zakupiony, magazynowany jest w naszej firmie przez długi okres, nasza firma rozpoczyna naliczanie opłaty za magazynowanie w wysokości 2 zł/doba począwszy od 10 dnia magazynowania, o ile w związku z produktem nie są w danym czasie prowadzone żadne czynności wymagające do nich dostępu, w tym proces reklamacyjny, wymiana towaru itp. W wypadku, gdy koszta magazynowania przerosną wartość produktu, a kupujący nie pokrył tych kosztów, produkt przepada na korzyść firmy celem pokrycia kosztów świadczonych usług.14) Komentarz pierwszy wystawia Kupujący, Sprzedający jako drugi wystawia komentarz.

reklamacje

Gwarancja Długość okresu gwarancji dla poszczególnych produktów podana jest na aukcji i liczony jest od dnia wysyłki towaru. Nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane wadliwą pracą części. Gwarancja obejmuje wady technologiczne (produkcyjne) i materiałowe w okresie trwania gwarancji bez limitu kilometrów, co oznacza możliwość wymiany wadliwego produktu na nowy wyłącznie w tym czasie. Wraz z wymianą gwarancja ulega przedłużeniu jedynie o czas unieruchomienia pojazdu spowodowanego okresem postępowania reklamacyjnego (nie „biegnie” na nowo). Gwarancja jest ważna jedynie przy jednoczesnym montażu kompletu na oś. Podstawą przyjęcia reklamacji jest okazanie: karty gwarancyjnej (dotyczy produktów do których wydana została karta gwarancyjna), wydruku z atestowanego urządzenia do badania (jeżeli zażąda tego gwarant), pisemnego opisu wady produktu. Gwarant zobowiązuje się jedynie do wymiany wadliwej sztuki na nową, klient ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty tylko w wypadku, gdy wymiana produktu na nowy, wolny od wad jest niewykonalna (np. z powodu braku dostępności części u gwaranta).W szczególności gwarancja nie obejmuje1) części uszkodzonych a) w trakcie montażu b) w skutek zastosowania do montażu zużytych elementów montażowych współpracujących bezpośrednio z uszkodzonym produktem c) wskutek wypadku d) w trakcie eksploatacji pojazdu w sposób niezgodny z przeznaczeniem e) wskutek zastosowania niewłaściwych narzędzi do montażu i/lub demontażu2) części zamontowanych w zakładach innych niż zarejestrowane jako warsztaty naprawy samochodów (dotyczy niektórych produktów)3) części zamontowanych niezgodnie z ich przeznaczeniem4) części, wobec których podjęto próby regeneracji i/lub modyfikacji parametrów fabrycznychZalecenia1) przed montażem należy sprawdzić stan elementów współpracujących lub mających bezpośredni wpływ na żywotność produktu (w szczególności przy montażu amortyzatorów należy sprawdzić stan osłon i odbojników, których zużycie jest najczęstszą przyczyną uszkodzeń amortyzatorów)2) amortyzatory, sprężyny, tarcze, klocki hamulcowe wymieniamy zawsze parami na oś w celu zapewnienia bezpieczeństwa jazdy Autoryzowane serwisy, dystrybutorzy, firmy handlowe i producent nie są w żadnym wypadku odpowiedzialni za szkody spowodowane wadami produktu lub wynikłych w następstwie używania lub niemożności używania produktu. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.Reklamacje należy zgłaszać w miejscu sprzedaży/montażu części przed zdemontowaniem ich z pojazdu. Dostarczenie produktu do gwaranta odbywa się na koszt nabywcy towaru. W przypadku uznania reklamacji gwarant odsyła nowy produkt na koszt nabywcy towaru w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia części do reklamacji. W okresie trwania postępowania reklamacyjnego gwarant nie jest zobowiązany do dostarczenia samochodu zastępczego lub nowej części na czas rozpatrzenia reklamacji. Decyzja gwaranta jest ostateczna. Reklamacja W przypadku awarii towaru w okresie gwarancyjnym należy po kontakcie ze specjalistą d/s jakości (tel. 602131129) dostarczyć towar z pełną jego dokumentacją, oraz oryginalnym opakowaniem na do naszej siedziby (z działu Kontakt) UWAGA!!! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych