AMORTYZATOR AIRMATIC PRAWY PRZÓD MERCEDES E W211 (6542076123)

zakończona
1 050,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Lwówek Śląski
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • strona zabudowy: przód prawy
  • producent części: mercedes-Benz (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mercedes-Benz


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

AMORTYZATOR PNEUMATYCZNY

AIRMATIC

PRAWY PRZEDNI

NUMERY CZĘŚCI:

-

ZASTOSOWANIE:

Marka:

MERCEDES-BENZ

Model:

E-KLASA W211

Rok produkcji:

2005 / 2006

Nadwozie

SEDAN / LIMUZYNA

Lata produkcji:

2002-2009

Lift:

2006-2019

Nazwa silnika:

420 CDI

Kod Silnika:

OM629 / OM 629.910

Paliwo:

DIESEL

Pojemność:

3996ccm

KM / KW:

314 KM / 231 KW

Skrzynia biegów:

AUTOMATYCZNA

Kod / nazwa lakieru:

775 / C775 , IRIDIUM SILVER METALLIC

W PEŁNI SPRAWNY
STAN BARDZO DOBRY - JAK NA ZDJĘCIACH
CENA ZA SZTUKĘ

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 roku dotyczącą praw autorskich i pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności przez powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie treści tej aukcji bez zgody właściciela grozi grzywną oraz kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1). MSZ PZ16

ZAPRASZAMY NA NASZE
POZOSTAŁE AUKCJE

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa5D7+6NiM­E1uCOtRMsKgrIX8fjOnm­Og2g2[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ. 1. Kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 14 dni, liczonych od chwili otrzymania towaru. Po upływie tego terminu Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia towaru. 2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, montażu, nie może być wybrakowany oraz posiadać plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie. Towar nie spełniający tych wymogów, uznajemy za użytkowany przez Kupującego co skutkuje brakiem możliwości zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy. 3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres wskazany w polu "adres do zwrotów".4. Do przesyłki należy dołączyć w pełni wypisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu (paragon lub fakturę vat) oraz informację z numerem konta, na które ma być dokonany zwrot zapłaconej kwoty. Brak owych dokumentów opóźni proces realizacji zwrotu. 6. Po otrzymaniu zwrotu towaru i pozytywnej weryfikacji w oparciu o pkt 2. Regulaminu dokonamy niezwłocznie zwrotu zapłaconej kwoty za przedmiot + przesyłka do Kupującego. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.

reklamacje

REKLAMACJA - WADA LUB USZKODZENIE CZĘŚCI. 1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 14-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej. Termin 14 dni płynie od dnia otrzymania towaru przez Kupującego i w ciągu wskazanego terminu, należy zgłosić Sprzedającemu ewentualną wadę lub zaistniały problem. 2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia. 3. W przypadku zakupu podzespołów elektronicznych należy porównać numery seryjne części zamontowanej w pojeździe z tymi, które zostały podane w ogłoszeniu. W przypadku braku numerów w ogłoszeniu, należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ich ustalenie lub potwierdzenia możliwości zastosowania części. Zakupiona część elektroniczna, która zostanie zamontowana, a nie posiadała zgodności numeracyjnej lub możliwość jej zastosowania nie została potwierdzona telefonicznie, nie podlega procedurze zwrotu i reklamacji. 4. W momencie zgłoszenia reklamacji należy podać szczegółowe informację dotyczące problemu lub wady zakupionej części. 5. Reklamowany towar nie może nosić śladów ingerencji (zerwanych plomb gwarancyjnych, śladów rozbierania), poza koniecznymi związanymi z prawidłowym montażem podzespołu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie, reklamacja zostanie automatycznie odrzucona. 6. W przypadku przyjęcia przez Sprzedającego części do procedury reklamacyjnej, należy odesłać reklamowany towar na adres wskazany w polu "adres do zwrotów", przesyłką bezpobraniową, z dołączonym dowodem zakupu oraz informacją z numerem konta, do ewentualnego zwrotu zapłaconej kwoty. Do przesyłki należy dołączyć również protokół reklamacyjny, z precyzyjnym wskazaniem problemu lub wady, a także numery seryjne części która, była wymieniana (jeżeli był wymieniany sterownik, należy wskazać numer sterownika, który był fabrycznie zamontowany w pojeździe). Protokół sporządza zakład specjalizujący się w mechanice lub elektromechanice samochodowej, w którym dokonywano naprawy pojazdu. Ponadto na protokole powinna widnieć pieczątka i podpis właściciela zakładu. 7. Po otrzymaniu reklamowanego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 8. Sprzedający może w ramach reklamacji zaproponować Kupującemu wymianę towaru na drugi, ale tylko jeżeli Kupujący wyrazi zgodę na taką formę rozwiązania sprawy . USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE 1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w transporcie. 2. Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona, i w przypadku uszkodzenia w transporcie podlega procedurze odszkodowawczej. 3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie, należy w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera sporządzić rzetelnie protokół szkody, gdyż tylko na jego podstawie można rościć o odszkodowanie. Dodatkowo można również zrobić zdjęcia, w celu potwierdzenie rzeczywistego stanu uszkodzenia przesyłki.