[AMG] CADBURRY GORĄCA CZEKOLADA PITNA 250G (6910995079)

zakończona
12,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.25 [kg]

Cadbury Gorąca Czekolada 250G
Masa netto: 250g

Skład: Cukier, Kakao w proszku, Sól, Aromaty. Masa Kakao: 25% minimum.

CADBURRY
Pakowano w Wielkeij Brytanii

Darmowa przesyłka przy zamówieniu za minimum 250 zł.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AMGRetail_W-wa za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36 1030 1016 0000 0000 8056 6018
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AMG Retail Sp. z o.o.
ul. Pląsy 3
02-828 Warszawa
NIP: 951-214-25-70
REGON: 140125316
KRS: 0000232702

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AMG Retail Sp. z o.o.
ul. Pląsy 3
02-828 Warszawa
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ho@amgretail.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wystawiam faktury VAT