AMERICAN EAGLE LOGOWANY SWETER VINTAGE FIT - S (6483988989)

zakończona
8,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 7,99 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: EXPRESOWA WYSYŁKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: S
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie brązu i beżu, wielokolorowy, inny kolor
  • typ: wkładane przez głowę, bez kaptura
Masz pytania ? chętnie udzielimy odpowiedzi ! e-mail: modern_boutique@wp.pl, tel: 537 378 482

Poniedziałek - Piątek w godz.

I

9:00 - 16:00

I

E-mail :
I
modern_boutique@wp.pl

I

Telefon : 537 378 482
I

I

Po dokonaniu zakupu uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza dostawy allegro lub o wiadomość na e-mail z informacją odnośnie sposobu wysyłki oraz zapłaty.

I

Informujemy, że na zakładce naszego konta allegro o nazwie " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego " znajduje się regulamin sklepu.

I

Stan przedmiotu określa ogólny wygląd sprzedawanego towaru. Każda używana rzecz może nosić ślady użytkowania. Uzupełnieniem stanu przedmiotu są jego zdjęcia załączone do opisu aukcji.

I

Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych od daty zakupu danego przedmiotu. Po upływie tego czasu występujemy z wnioskiem o zwrot prowizji.

Podane w opisie wymiary przedmiotu mogą się w rzeczywistości różnić o +/- 2 cm.

I

I

Płatność w systemie PAYU.

Wpłata na konto bankowe, którego numer widoczny jest w zakładkach naszego konta allegro : " Dostawa i płatność " , " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego ".

I

Wysyłka kurierem za pobraniem - zapłata u kuriera w momencie odbioru paczki.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

I

Realizujemy wysyłki po przedpłacie PAYU , na konto bankowe lub z opcją zapłaty gotówką przy odbiorze przesyłki.

Cennik przesyłek dla każdego ze sprzedawanych przedmiotów znajduje się w zakładce naszego konta allegro o nazwie " Dostawa i płatność ".

W celu ustalenia ceny wysyłki Pocztą Polską S.A. poza granicę Polski, uprzejmie prosimy o kontakt na adres e-mail.


I
Dodatkowe informacje dotyczące dostawy zamówienia kurierem na drugi dzień roboczy przy zamówieniu do godziny 15:00 znajdują się w regulaminie sklepu widocznym w zakładkach naszego konta allegro o nazwie " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego ".

I

AMERICAN EAGLE
LOGOWANY SWETER VINTAGE FIT

Rozmiar z metki : S
Wymiarowo jak : - Skład : 100% Bawełna Ocena stanu : 5
Skala ocen od 1 do 6

A
Szerokość pod pachami
50 cm
B
Szerokość pomiędzy barkami
43 cm
C
Długość całkowita
68 cm
D
Długość rękawa od pachy
57 cm
B
Długość rękawa od szyi
86 cm




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MODERN_BOUTIQUE za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 36116022020000000275904046
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
PACZKA W RUCHu 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
PACZKA W RUCHu 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
5.1 Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu przedmiotu zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, widoczne jest na poniższej stronie internetowej : http://images51.fotosik.pl/608/ad6cdd33ed46c7f6.jpg 5.2 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. 5.3 Konsument może odstąpić od umowy informując firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia na przykład dołączonego do zwracanego przedmiotu lub osobno przesłanego pocztą na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: modern_boutique@wp.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, widocznego na poniższej stronie internetowej : http://images53.fotosik.pl/609/f0fb729daac78196.jpg 5.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5.5 W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres: DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55 , 96-100 Skierniewice. 5.6 Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 5.7 W przypadku odstąpienia od umowy firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. 5.8 Zwrot płatności zostanie dokonany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 5.9 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 5.10 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5.11 Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 5.11a o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 5.11b w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 5.11c w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 5.11 d w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 5.11 e w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

WYMIANA : 4.1 Formularz wymiany znajduje się na poniżej podanej stronie www : http://images73.fotosik.pl/619/affd4e1c9b620356.jpg 4.2 Jeśli okaże się, że Klient dobrał nieodpowiedni rozmiar, wówczas towar zawsze można wymienić na inny rozmiar bądź model. 4.3 Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie wraz z towarem uzupełnionego formularza wymiany towaru. Formularz wymiany towaru można również otrzymać w wiadomości e-mail - wystarczy zadzwonić w tej sprawie na numer 537 378 482 lub napisać e-mail na adres modern_boutique@wp.pl z wyrażoną chęcią otrzymania formularza wymiany towaru. 4.4 W przypadku wymiany towaru Klient zobowiązany jest do odesłania towarów, który chce wymienić. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie do odsyłanych towarów dowodu zakupu. 4.5 Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu prosimy odesłać na adres DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 4.6 Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu ). 4.7 Czas realizacji wymiany to 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem na wymianę. Wysyłka wymienionego towaru jest bezpłatna. REKLAMACJE : 6.1 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.jest zobowiązana do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 6.2 Reklamacje na piśmie można składać przesyłając je za pośrednictwem poczty na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 6.3 Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć firmie DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu, kopia faktury VAT lub potwierdzenie wpłaty przelewem. 6.4 Reklamację można złożyć korzystając z wzoru formularza reklamacyjnego znajdującego się na poniżej wskazanej stronie internetowej. Formularz stanowi jedynie przykładowy wzór, którego Klient nie musi wykorzystać przy składaniu reklamacji. http://images52.fotosik.pl/609/2b1f19653cae2be1.jpg 6.5 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, proszony jest o odesłanie wadliwego towaru na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, wówczas Klient otrzyma zwrot kosztu przesyłki ( cena standardowej przesyłki bez dodatkowych odpłatnych usług świadczonych przez przewoźnika ) poniesionego na odesłanie wadliwego towaru. 6.6 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 6.7 W przypadku obrotu towaru między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony umowy wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytuły rękojmi za wady fizyczne oraz prawne przedmiotu, w szczególności ustalają, że sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 6.9 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Kupującemu będącemu konsumentem przysługuje również prawo do równoważnych oraz zgodnych z prawem metod przedsądowego oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Ostatecznie spór rozstrzyga sąd właściwy miejscowo oraz rzeczowo.

pozostałe informacje

1.1 Dane firmy : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice, NIP : 836-185-97-59, REGON : 360576480. Firma została zarejestrowana oraz wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Skierniewice pod numerem : 12895, 12472. 1.2 Numer konta bankowego : 36 1160 2202 0000 0002 7590 4046 (Bank Millennium) DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. ul. Sikorskiego 55 96-100 Skierniewice 1.4 Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT. Wszystkie ceny podane na aukcjach konta Modern_Boutique są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Koszt wysyłki widoczny jest w zakładce konta allegro "Dostawa i płatność". 1.5 Udział w aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu firmy DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. 1.6 Zdjęcia oraz wszelkie elementy szablonu aukcji są własnością firmy DM TRADE s.c . 1.7 Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie zamówienia wyłącznie poprzez serwis aukcyjny allegro na koncie użytkownika Modern_Boutique. 1.11 Termin w jakim oferta lub informacja o cenie albo wynagrodzeniu mają charakter wiążący - po złożeniu oferty przez Klienta nasz sklep automatycznie wyśle e-mail z informacją o cenie produktu oraz dostępnych cena i sposobach wysyłki. Oferta jest ważna przez 7 dni od daty zakupu. 1.12 W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. 1.13 Konsument - zgodnie z art. 221 k.c. jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 1.14 Dostawa przedmiotu na drugi dzień roboczy od jego zamówienia po dokonaniu opłaty do godziny 15:00 w dniu roboczym lub określeniu dostawy kurierem z opcją płatności przy odbiorze dotyczy wyłącznie dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt. Firma DM TRADE s.c. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z : podania błędnych lub niekompletnych danych do wysyłki lub danych dotyczących zamówienia przedmiotu, opóźnień lub awarii w systemie wypełniana formularzy dostawy lub płatności poprzez payu, opóźnień dotyczących logistyki wewnątrz firmy kurierskiej dostarczającej nadaną przesyłkę z przedmiotem zamówienia, przerw w dostawie energii elektrycznej oraz usług związanych z internetem do lokalu firmy oraz innych losowych zdarzeń, które mogą wpłynąć na opóźnienie dostawy. Za wykonanie dostawy na drugi dzień roboczy uznaje się również niedoręczenie przesyłki z zamówieniem przez pracownika firmy kurierskiej wynikające z braku możliwości doręczenia spowodowanej nieobecnością adresata przesyłki pod wskazanym adresem. 2. PŁATNOŚĆ : - Zapłata gotówką u kuriera w momencie odbioru paczki ( płatne przy odbiorze ). - Przelew za pośrednictwem systemu płatności internetowych PAYU. - Przelew na poniżej podany rachunek bankowy wskazany powyżej w punkcie 1.2. 2.1 Po wygraniu aukcji lub złożeniu oferty w formie " kup teraz " Klient otrzyma wiadomość e-mail, w której dokładnie przedstawimy sposób finalizacji transakcji. Na wypełnienie formularza dostawy allegro, wpłatę za przedmiot na konto, wpłatę w systemie płatności internetowych Payu lub określenie formy zapłaty przy odbiorze ( przesyłka kurierska pobraniowa ) czekamy 7 dni od momentu złożenia przez Klienta zamówienia lub zakończenia aukcji licytacyjnej. Po upływie 7 dni występujemy do serwisu Allegro o zwrot prowizji za aukcję. 3. WYSYŁKA 3.3 Zamówienia z deklaracją wpłaty przelewem wysyłane są po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym lub zaksięgowaniu wpłaty w systemie płatności internetowych Payu. 3.4 Zamówienie z deklaracją płatności przy odbiorze ( przesyłka pobraniowa ) wysyłane są po przekazaniu przez Państwa odpowiedniej informacji drogą e-mail, telefoniczną, poprzez komunikator gadu-gadu lub wypełnieniu formularza dostawy allegro. 3.5 Jeśli Adresat lub osoba przez niego upoważniona odmówi przyjęcia przesyłki kurierskiej pobraniowej od przewoźnika paczki, wówczas zastrzegamy sobie prawo (bez uszczerbku dla innych przysługujących nam praw lub środków prawnych) do naliczenia opłaty za magazynowanie oraz inne uzasadnione poniesione przez nas koszty. 3.6 W celu ustalenia kosztu wysyłki zamówienia poza granicę Polski prosimy o kontakt na e-mail lub o kontakt telefoniczny. Koszt tej wysyłki uzależniony jest od liczby par obuwia oraz od kraju do jakiego zamówienie ma zostać wysłane. Wysyłka za granicę możliwa jest wyłącznie po przedpłacie na konto bankowe, natomiast zamówienie zostaje wysłane Pocztą Polską S.A.