AMANDA POSZEWKA PODUSZKA PIKOWANA 40X40 (6541245671)

18 osób kupiło 67 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,90 zł
z 9897 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
  • wzór dominujący: gładki
  • wymiary poduszki: 40x40cm
  • rodzaj zapięcia: zamek błyskawiczny
  • kolor: kremowy, beżowy, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny
POSZEWKA 40x40
AMANDA
Prezentujemy Państwu niezwykłe poszewki z kolekcji Amanda, idealnie nadające się na nowatorskie udekorowanie Państwa wnętrz.
Elegancka i stylowa poszewka wykonana z wysokiej jakości włókien poliestrowych, wygodna i przyjemna, idealna do użytku dekoracyjnego. Nikt nie przejdzie obok obojętnie. Jest to również ciekawy pomysł na prezent. Radość gwarantowana!
Produk­t posiada wszechstronne zastosowanie. Posiadając narzutę i poszewki z kolekcji AMANDA wprowadzisz radość do swojego domu, zapewnisz wygodę i przyjemność wszystkim domownikom, wyróżnisz swoje wnętrze niezwykłym niebanalnym stylem, a osobie której pragniesz podarować strój w prezencie sprawisz radość i uśmiech, który szybko nie zniknie z twarzy.

PROSIMY O PODANIE WYBRANEGO KOLORU W WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO:

DOSTĘPNE KOLORY :

Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 54 1090 2590 0000 0001 3069 8862
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 608564664
    INFOLINIA CZYNNA CODZIENNIE OD 8 DO 20

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
VIKTORIO Julia Dubiejko Przędzalniana 8 15-688 BIAŁYSTOK 2. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@viktorio.pl Przesyłkę należy nadać na adres: VIKTORIO Julia Dubiejko Przędzalniana 8 5-688 Białystok DO PRZESYŁKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU ORAZ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU. 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 4. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, były używane i noszą ślady użytkowania; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@viktorio.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - zdjęcie opisywanej wady, - dowód zakupu, - zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

6. Korzystamy z usług następujących firm przewozowych: DPD, INPOST, PEAKES. W zależności od zakupionego towaru, jego specyfiki, wagi, gabarytów, dostosowujemy odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj przesyłki. Kurierzy doręczają paczki w godzinach 8.00-16.00, doręczenie o innej porze jest tylko i wyłącznie kwestią dobrej woli kuriera doręczającego. Trasa oraz dokładna godzina doręczenia jest zależna tylko od kuriera. 7. Przypominamy, iż w przypadku przesyłek powyżej 30 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do lokalu Kupującego. Przy takich przesyłkach kurier dostarcza towar pod budynek adresata, najbliżej jak to możliwe, biorąc pod uwagę stan infrastruktury drogowej. Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość dokupienia usługi wniesienia towaru do lokalu Kupującego, w kwocie 100 zł brutto. W celu zamówienia takiej usługi należy się z nami skontaktować niezwłocznie po dokonaniu zakupu. 8. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na stronie aukcji, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Kupującego (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Sprzedającego niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Sprzedającego obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) viktorio_home sugeruje Kupującemu raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.