ALTERNATOR SEAT CORDOBA 1.6, 1.6i ,1.8i ,1.8 16V (7162883773)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
140,00 zł
z 99 sztuk
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna darmowa
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Warka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • produkt regenerowany: tak

opis

Witamy w sklepie rozruszniki24

Przedmiotem aukcji jest regenerowany alternator :

  • CA 736

Przeznaczony do następujących pojazdów:

Marka Model Typ Rok Uwagi

  • SEAT Alhambra 1.9 TDi [1Z] 03.1996-07.1996
  • SEAT Alhambra 1.9 TDi [AHU] 07.1996-02.2000
  • SEAT Alhambra 2.0 i [ADY] 04.1996-02.2000 AC
  • SEAT Arosa 1.0 [AER] 05.1997-09.1999
  • SEAT Arosa 1.0 [ALL] 10.1997-05.1999
  • SEAT Arosa 1.4 [AEX] 02.1997-11.1997
  • SEAT Arosa 1.4 [AKV] 05.1997-09.1999 PS
  • SEAT Arosa 1.4 [APQ] 12.1997-08.1998 PS
  • SEAT Cordoba 1.0 i [AER] 09.1996-06.1999 PS
  • SEAT Cordoba 1.4 i [AEX] 12.1995-12.1997 PS
  • SEAT Cordoba 1.4 i [AEX] 05.1997-08.1997
  • SEAT Cordoba 1.4 i [AKV] 09.1997-12.2002 PS
  • SEAT Cordoba 1.4 i [ANX] 01.1998-05.1998 PS
  • SEAT Cordoba 1.4 i [APQ] 12.1997-12.2002 PS
  • SEAT Cordoba 1.4 i 16V [AFH] 09.1996-06.1999 AC
  • SEAT Cordoba 1.6 [ALM] 09.1997-12.2002
  • SEAT Cordoba 1.6 i [1F] 05.1994-11.2002 AC
  • SEAT Cordoba 1.6 i [ABU] 09.1993-07.1994
  • SEAT Cordoba 1.6 i [AEE] 05.1997-12.1998 AC
  • SEAT Cordoba 1.6 i [AFT] 12.1995-11.2002 AC
  • SEAT Cordoba 1.6 i [ALM] 09.1997-12.2002 AC
  • SEAT Cordoba 1.8 i [ABS] 09.1993-07.1994 AC
  • SEAT Cordoba 1.8 i [ADZ] 07.1994-12.2002 AC
  • SEAT Cordoba 1.8 i 16V [ADL] 10.1993-08.1996
  • SEAT Cordoba 1.9 Diesel [1Y] 02.1993-08.1996
  • SEAT Cordoba 1.9 SDi [AEY] 08.1996-12.2002
  • SEAT Cordoba 1.9 TD [AAZ] 02.1993-08.1996 AC
  • SEAT Cordoba 2.0 i [2E] 09.1993-04.1996 AC
  • SEAT Cordoba 2.0 i [AGG] 04.1996-12.2002 AC
  • SEAT Cordoba 2.0 i 16V [ABF] 08.1996-12.2002 AC
  • SEAT Ibiza 1.0 i [AER] 09.1996-10.1999 PS
  • SEAT Ibiza 1.4 i [AEX] 12.1995-12.1997 PS
  • SEAT Ibiza 1.4 i [AKV] 12.1997-10.1999 PS
  • SEAT Ibiza 1.4 i [APQ] 12.1997-10.1999 PS
  • SEAT Ibiza 1.4 i 16V [AFH] 09.1996-08.1999 AC
  • SEAT Ibiza 1.6 i [1F] 05.1994-08.1999 AC
  • SEAT Ibiza 1.6 i [ABU] 03.1993-07.1994
  • SEAT Ibiza 1.6 i [AEE] 03.1997-12.1998 AC
  • SEAT Ibiza 1.6 i [AFT] 12.1995-10.1999 AC
  • SEAT Ibiza 1.6 i [ALM] 09.1997-05.2002
  • SEAT Ibiza 1.8 i [ABS] 03.1993-07.1994 AC
  • SEAT Ibiza 1.8 i [ADZ] 07.1994-10.1999 AC
  • SEAT Ibiza 1.8 i 16V [ADL] 11.1993-08.1996
  • SEAT Ibiza 1.9 Diesel [1Y] 04.1993-08.1996 AC
  • SEAT Ibiza 1.9 SDi [AEF] 08.1996-08.1999
  • SEAT Ibiza 1.9 SDi [AEY] 12.1995-10.1999
  • SEAT Ibiza 1.9 TD [AAZ] 03.1993-08.1996 AC
  • SEAT Ibiza 2.0 i [2E] 03.1993-04.1996 AC
  • SEAT Ibiza 2.0 i [AGG] 04.1996-10.1999 AC
  • SEAT Ibiza 2.0 i 16V [ABF] 08.1996-08.1999 AC
  • SEAT Inca 1.4 i [AEX] 11.1995-12.1997 PS
  • SEAT Inca 1.4 i [AKV] 09.1997-09.2000 PS
  • SEAT Inca 1.4 i [APQ] 12.1997-06.2003 PS
  • SEAT Inca 1.6 i [1F] 11.1995-05.1997 AC
  • SEAT Inca 1.6 i [AEE] 06.1997-09.2000 AC
  • SEAT Inca 1.9 Diesel [1Y] 11.1995-06.2003
  • SEAT Inca 1.9 SDi [AEY] 11.1995-09.2000 AC
  • SEAT Toledo 1.6 i [1F] 10.1993-10.1998 AC
  • SEAT Toledo 1.6 i [ABN] 10.1993-07.1994 AC
  • SEAT Toledo 1.6 i [AFT] 11.1996-03.1999
  • SEAT Toledo 1.8 i [ABS] 11.1993-07.1994
  • SEAT Toledo 1.8 i [ADZ] 07.1994-12.1996
  • SEAT Toledo 1.8 i [RP] 10.1993-12.1996 AC
  • SEAT Toledo 1.9 Diesel [1Y] 10.1993-03.1999
  • SEAT Toledo 1.9 SDi [1Y] 12.1995-08.1999 AC
  • SEAT Toledo 1.9 TD [AAZ] 10.1993-04.1997
  • SEAT Toledo 2.0 i [2E] 10.1993-06.1996 AC
  • SEAT Toledo 2.0 i [AGG] 03.1996-10.1998 AC
  • SEAT Toledo 2.0 i 16V [ABF] 03.1994-10.1998

PONIŻEJ NUMERY POMOCNICZE:

  • 0120485038
  • 0123320001
  • 0123320007
  • 0123320017
  • 0123340003
  • 0986038370
  • 0986039070
  • 9123320007
  • 111477
  • DRA3269
  • 1031896
  • 7203201
  • 95VW-10300AAA
  • 95VW-10300NA
  • 95VW-10300RA
  • R95VW-10300NA
  • 11.201.898
  • 11.209.002
  • AAK5171
  • AAK5502
  • IA0898
  • 13381
  • 13458
  • LRB147
  • 9517.182
  • 9517.185
  • 943356794
  • 02038370
  • 35214095
  • ALT-2030
  • ALT-2037
  • 2541417
  • 2541675
  • 2541812
  • 2541815
  • 436444
  • 436484
  • A13VI121
  • A13VI124
  • A13VI41
  • 021903017A
  • 021903018A
  • 021903025F
  • 028903025Q
  • 028903025QX
  • 028903027B
  • 037903023E
  • 037903023G
  • 037903023GX
  • 1-1539-02BO
  • 1-1539-03VA

Nie jesteś pewien czy ten alternator pasuje do twojego auta? dzwoń

530-555-582

  • Na towar udzielamy 12 miesięcznej gwarancji
  • Wystawiamy paragony i faktury VAT !
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

P.U.H.Dar-Pol
KONONOWICZA 5
05-660 Warka
woj. mazowieckie

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.U.H. Dar-Pol
Kononowicza 5
05-660 Warka
Dodatkowe informacje

Reklamacje dotyczące Towarów 26. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 27. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres P.U.H dar-pol Wioletta Świder ul. Kononowicza 5 , 05-660 Warka 28. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu, karte gwarancyjna i potwierdzenie montazu przez zaklad elektromechaniki. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 29. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 30. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. 31. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 32. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: P.U.H dar-pol Wioletta Świder ul Kononowicza 5 05-660 Warka lub na adres poczty elektronicznej: rozruszniki24@op.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. 33. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 34. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 35. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. XII. Postanowienia końcowe 36. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 37. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 38. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 39. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.U.H. Dar-Pol
Kononowicza 5
05-660 Warka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Uprawnienie do odstąpienia od umowy 17. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 18. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 19. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 20. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 21. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 22. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy z P.U.H Dar-Pol, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Odstępując od umowy kupna Klient może skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany adres P.U.H Dar-Pol Wioletta Świder Kononowicza 5 05-660 Warka. z dopiskiem: "dokumenty" lub za pomocą e-mail :rozruszniki24@op.pl Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: P.U.H Dar-Pol Wioletta Świder Kononowicza 5 05-660 Warka. z dopiskiem: "zwrot" 23. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta. 24. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 25. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym
rozruszniki24
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

699

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 530 *** *** (pokaż)
  • 515 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przedsiębiorstwo zarejestrowane przez Burmistrza Miasta i Gminy warka

Pozostałe informacje

REGULAMIN:

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin!

Aukcje internetowe konta rozruszniki24

realizowane poprzez serwis internetowy Allegro.pl, prowadzone są przez:

P.U.H. Dar-Pol, Kononowicza 5, 05-660 Warka

SŁOWNICZEK:

Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych na aukcjach internetowych konta rozruszniki24  w serwisie internetowym Allegro.pl;Oferta – towary umieszczone na aukcjach internetowych konta rozruszniki24 Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów na aukcji internetowej;Koszyk – element funkcjonalny serwisu Allegro.pl, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej;Konto klienta – konto, które każdy Klient może założyć w serwisie Allegro.pl, dzięki któremu posiada dostęp do własnego panelu Klienta;Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;Czas przygotowania zamówienia – czas, w jakimrozruszniki24 skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy wymienionej w opisie aukcji;

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim rozruszniki24 dostarczy towar Klientowi;

Sprzedawca postępuje zgodnie z kodeksem dobrych praktyk oraz wytycznymi dotyczącymi sposobu zapoznania sie z nimi (zgodnie z ustawą z dnia 23 sierpnia 2007 rok o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).

§ 1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Klient zamierzający nabyć towar może składać zamówienia w dwóch trybach:a) poprzez opcję „kup teraz”:- klient wybiera produkt oraz ilość i potwierdza zakup poprzez kliknięcie w przycisk „kup teraz”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty;

b) poprzez opcję „dodanie do koszyka”:- klient wybiera produkty i ich ilość i na karcie każdego produktu potwierdza chęć zakupu poprzez kliknięcie w przycisk „dodaj do koszyka”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty,- potwierdza zakup towarów poprzez kliknięcie na przycisk „kupuję i płacę”.

C)sprzedawany towar jest nieuszkodzony , nie posiada wad.

2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad. Każdy klient (posiadający lub nieposiadający konta w serwisie Allegro.pl) dokonujący zakupów z płatnością przy odbiorze – za pobraniem lub przy użyciu płatności on-line otrzymuje wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.3. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiana faktura lub paragon vat. Zostanie ona przekazana Klientowi razem z zamówionym towarem pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Klient, kupujący więcej niż jeden towar, chcący otrzymać odrębne faktury na poszczególne towary lub na inne dane Kupującego, winien złożyć odrębne zamówienia na towary objęte poszczególnymi fakturami.4.rozruszniki24  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z niepodania danych do wysyłki, rodzaju płatności oraz formy wysyłki, błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.

§ 2. CENY TOWARÓW

1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży umieszczone są przy danym towarze.

2. Wszystkie podawane na stronie aukcji ceny:- wyrażone są w złotych polskich;- zawierają podatek VAT;- nie zawierają kosztów przesyłki.

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie aukcji w chwili składania zamówienia przez Klienta.

4. Klient oprócz ceny za towar zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta.

§ 3. MODYFIKACJA SKŁADANYCH ZAMÓWIEŃ

1. Klient ma prawo dokonania zmian w złożonym zamówieniu do momentu przekazania towaru do wysyłki. Po przekazaniu towaru do wysyłki, Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu.

2. Modyfikacji zamówienia można dokonać przez kontakt mailowy pod adresem rozruszniki24@op.pl

3. Wprowadzone przez Klienta zmiany w złożonym zamówieniu dotyczyć mogą: ilości zamówionych towarów, adresu wysyłki, danych do faktury, rezygnacji z części lub całości złożonego zamówienia.

4. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z części lub całości wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot należności odpowiadające zapłaconej cenie towaru lub towarów, którego rezygnacja dotyczy, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym rozruszniki24 otrzymało daną rezygnację. Wpłacona przez Klienta kwota, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność.

§ 4. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zapłaty za zakupione towary Klient może dokonać:- osobiście, płacąc gotówką w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”- płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez P.U.H Dar-pol potwierdzenia poprawnego wykonania płatności, złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez trzy dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

§ 5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Na stronie aukcji przy każdym towarze podana jest (w dniach roboczych) dostępność tego towaru. W razie niezrealizowania przez P.U.H Dar-pol zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy.

2. Wysyłka towarów o różnych terminach dostarczenia następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dla zamówionych towarów.

3. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy i płatności.

4. Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostawy i formy płatności. Cennik zawierający koszty dostawy jest dostępny przy każdej z aukcji w zakładce: Dostawa i płatność.

§ . GWARANCJA

1. Towary sprzedawane przez rozruszniki24 mogą/są być objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo dostarczany w opakowaniu razem z zakupionym towarem (o ile towar ten jest objęty gwarancją producenta).

2. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji,Klient może reklamować produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a P.U.H Dar-pol może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym, albo do P.U.H Dar-POL;

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 6 Regulaminu.

§ 9.DANE OSOBOWE

1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie P.U.H Dar-pol. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie P.U.H Dar-pol. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez P.U.H Dar-pol zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez P.U.H Dar-pol danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych.

2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać podmiotom realizującym wysyłkę w imieniu P.U.H Dar-pol.

3. Klient, dokonując zakupu w P.U.H Dar-pol, oddzielnie wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych.

4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu.

Numer oferty:7162883773
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry