ALLPRESAN FUSS SPEZIAL 3 Z 10% MOCZNIKIEM dodatek (6912250268)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
110,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: CAŁA POLSKA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: inna marka
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy

opis



Hurtownia Kosmetyczna Corio
ul. Bosa 15 60-125 Poznań
NIP: 7792424563
E-mail: hurtownia@coriocs.pl­
Kom.: 786-270-542
Kom.: 514-944-099
Kom.: 503-086-728

Po zakupie proszę przelać pieniądze na konto w tytule podając nick i nr aukcji

1. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie z reguły w 24 godzin (za wyjątkiem soboty i niedzieli)

2. Kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych przedmiotów. Jeżeli koszt wysyłki według Was jest naliczony niepoprawnie prosimy o kontakt.

3. Dane do wpłaty otrzymacie Państwo e-milem zaraz po zalicytowaniu na dany przedmiot.

4. Jesteśmy legalnie działającą firmą wystawiamy faktury Vat.

Za przesyłkę płacisz tylko raz
Wedle formularza dostawy
Odbiór Osobisty 0zł

Przelew na konto
PayU
Płatność przy odbiorze

Serdecznie zapraszamy do zakupów
W Hurtowni Kosmetycznej Corio
Ul.Bosa 15 60-125 Poznań
Przed udostępnieniem wszelkich produktów na naszych aukcjach bierzemy je do siebie do gabinetu kosmetycznego aby mieć pewność że na pewno są najwyższej jakości

ALLPRESAN FUSS SPEZIAL 3 Z 10% MOCZNIKIEM dodatek 3688
ALLPRESAN FUSS SPEZIAL 3 Z 10% MOCZNIKIEM dodatek do kąpieli - PIELĘGNACJA BARDZO SUCHEJ I ŁUSZCZĄCEJ SKÓRY STÓP 1000ml

Właściwości:

– delikatnie oczyszcza skórę
– nawilża
– zapobiega grzybicy stóp
– uelastycznia skórę stóp

Zawiera:
– mocznik 10%, aloes

Sposób użycia:

1 łyżkę stołową dodatku do kąpieli wymieszać w 2 litrach ciepłej wody. Po 5-10 minutach dokładnie wysuszyć stopy, a następnie wmasować krem w piance do stóp Allpresan Fuss Spezial 3 dla skóry bardzo suchej i łuszczącej. Stosować 1-2 razy w tygodniu


Towar wysyłany jest w zabezpieczonym kartonie
bez ryzyka uszkodzenia podczas transportu

Zapraszamy!


Pamiętaj że zakup tylko u autoryzowanego sprzedawcy jest
gwarancją w 100% oryginalnego produktu


Towar możesz odebrać osobiście:
Corio Sp. z o. o.
ul.Bosa 15
60-125 Poznań
tel.: 503-086-728
godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.00-20.00
Sobota: 7.30 - 16.00
e-mail: hurtownia@coriocs.pl

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Masz pytania odnośnie produktu pisz lub dzwoń niezwłocznie odpowiadamy na wszelkie zapytania.
Czynnych jest kilka telefonów więc u nas nie spotka Cię sytuacja w której sprzedający

nie odbiera telefonu lub ma wyłączony. Jesteśmy uczciwym sprzedającym Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze.
... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

Hurtownia kosmetyczna Corio
Bosa 15
-125 Poznań

  • Poniedziałek - Piątek 07:00 - 20:00
  • Sobota 08:00 - 20:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

W przypadku chęci wysyłki na sobotę prosimy o kontakt dopłata do zamówienia 10zł.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Hurtownia kosmetyczna Corio
Ul. Bosa 15
60-125 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Reklamacje – naprawy reklamacyjne

Towary zakupione przez stronę internetową i w sklepie stacjonarnym podlegają 2 letniej gwarancji. Z wyjątkiem towarów zakupionych przez osobę fizyczną posiadającą działalność gospodarczą i/lub zawodową biorącą towar na fakturę VAT – produkty podlegają wtedy rocznej gwarancji. 

Jak złożyć reklamację?

Towar wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu należy odesłać lub oddać osobiście na adres:

Centrum Szkoleniowe Corio Sp. z o.o.

Ul.Bosa 15

60-125 Poznań

Należy dołączyć do uszkodzonego towaru wypełniony formularz reklamacyjny dostępny do druku na stronie www.sklep.coriocs.pl, w którym wymagane jest dokładne opisanie występującej wady towaru oraz podanie danych kupującego tj.: imię i nazwisko kupującego; adres wysyłki; numer kontaktowy oraz e-mail. Dodatkowo należy dołączyć dowód zakupu (paragon; kopia faktury, potwierdzenie przelewu z banku).

Uszkodzony towar należy dostarczyć w opakowaniu szczelnym, nie pozwalającym na naruszenie jego zawartości. 

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się, czy została wystawiona karta gwarancyjna.

Ujawnione w okresie gwarancji towaru wady będą usunięte bezpłatnie, a konsument zostanie poinformowany w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja uznana, zostanie rozpatrzona niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych części serwisowych.

Koszt dostarczenia towaru reklamacyjnego do serwisu ponosi kupujący, natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

Jednocześnie wskazujemy, iż zgodnie z § 21 ust. 5 Warunków: „Reklamacje zgłoszone po terminie, reklamacje nieścisłe lub niekompletne, reklamacje uzupełnione po terminie lub reklamacje wniesione przez osobę nieuprawnioną traktuje się jak nie wniesione”.

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI GWARANCYJNEJ:

1. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne zakupionego towaru, z wyłączeniem, wad występujących na skutek nieprzestrzegania przez Klienta zasad użytkowania i konserwacji, podanych w instrukcji produktu i karcie gwarancyjnej.

2. Reklamacje z tytułu gwarancji powinny być wnoszone pisemnie formularzem gwarancyjnym i wysłane listownie na adres: Centrum Szkoleniowe Corio Sp. z o.o. ul. Bosa 15, 60-125 Poznań, wraz z kopią karty gwarancyjnej, jeśli taka została wydana i dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup towaru.

3. Jeżeli produkt został dostarczony w częściach składowych, wówczas Kupujący uprawniony jest do reklamacji wadliwej części towaru, a nie jego całości.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji konsumenta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia produktu.

5. Uznane wady fizyczne produktu lub jego części zostaną usunięte niezwłocznie, bez zbędnej zwłoki. Czas ten może przedłużyć się, jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części niezbędnych do naprawy produktu, i zostało to określone w karcie gwarancyjnej lub Kupujący wyraził taką zgodę.

6. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego wraz z formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura, kopia przelewu). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zaleca się odesłanie towaru w opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia podczas przesyłki nie podlegają naprawie lub wymianie w ramach gwarancji. Towar jest dostarczony do serwisu Sprzedającego na koszt Kupującego, natomiast odbierany na koszt Sprzedającego.

7. Prawo do składania reklamacji w ramach gwarancji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej, wyznaczonym w karcie gwarancyjnej produktu.

Ponad to spółka odpowiada wobec konsumenta za sprzedany produkt, gdy wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Wobec innych przedsiębiorców odpowiada w okresie roku od momentu wydania towaru.

8. Ochrona gwarancyjna obowiązuje wyłącznie obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

Kontakt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00)

Więcej informacji w sprawie reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów uzyskają Państwo pod adresem bok@coriocs.pl lub +48 514 944 099

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

-

Adres do zwrotu

Hurtownia Kosmetyczna Corio
Bosa 15
60-125 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

-
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny:

Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) Konsumentowi, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn. 

Ustawowe uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, odnosi się bowiem tylko do transakcji pomiędzy przedsiębiorcą (sprzedawcą), a konsumentem (kupującym) dokonującym zakupów w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością zawodową i/lub gospodarczą. Oznacza to, że osoby fizyczne, które są przedsiębiorcami, a jednocześnie dokonują zakupu towaru w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową i/lub gospodarczą nie mogą skorzystać z odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Towar podlegający prawu ustawicznemu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny przysługuje, gdy towar jest dostarczony w oryginalnym opakowaniu (nieotwierany), nowy (nieużywany), kompletny. 

Towar prosimy odesłać do nas na adres:

Centrum Szkoleniowe Corio Sp. z o.o.

Ul. Bosa 15 

60-125 Poznań

Towar jest odsyłany na koszt konsumenta.

*Przesyłek za pobraniem nie odbieramy

Prosimy dodatkowo dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość wraz z dowodem zakupu (paragonem) do wysłanej paczki.

Centrum Szkoleniowe Corio Sp. z o.o. niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy wraz z towarem, zwraca konsumentowi dokonane przez niego płatności za towar. Realizowane jest to przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument. 

2. Zwrot w przypadku zakupionego towaru na odległość, w którym wykryto wadę lub niezgodności z umową po upłynięciu terminu 14-dni obejmujących odstąpienie od umowy.

Konsument ma prawo do jego reklamacji z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.  

Niezależnie od powyższego, jeżeli na dany towar udzielona została gwarancja, kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.