ALLES figi majtki ciążowe Mama New roz 44 różne (6922440858)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,90 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 5,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
Zakupy od 149 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 44 (XXL)
  • fason: figi
  • wzór dominujący: inny wzór
  • kolor: biel, czerń, ecru, wielokolorowy

opis

FIGI DLA MAMY

majtki ciążowe

polskiej firmy

ALLES

rozmiar 44 /XXL/

wymiar z metki:164/108

dostępne wzory:

MAMA NEW 

kolor czarny

kolor biały

Skład: 

bawełna 50%

poliamid 40%

elastan 10%

w figach po bokach ażurowa koronka

MAMA ROSE

kolor ekri

Skład:

poliamid 85%

elastan 15% 

MAMA ROSE

kolor ekri

Skład:

poliamid 85%

elastan 15% 

Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u KIDDING_PL za co najmniej 149.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Iwona Feluś Kidding
Kazimierza Wielkiego 117
30-074 Kraków
Dodatkowe informacje

 

6.1.        Sklep jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli zakupiony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

6.2.        Wada fizyczna polega na niezgodności Produktu z umową. W szczególności Produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:

6.2.1.   nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

6.2.2.   nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

6.2.3.   nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

6.2.4.   została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym.

6.3.        Na równi z zapewnieniem Sklepu traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

6.4.        Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania
i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sklep lub osobę trzecią, za którą Sklep ponosi odpowiedzialność albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sklepu.

6.5.        Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała
w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

6.6.        Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły
z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

6.7.        Z chwilą wydania Produktu Konsumentowi przechodzą na Konsumenta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia (przejście niebezpieczeństwa na Konsumenta).

6.8.        Sklep nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień,
o których mowa w 6.3 niniejszego regulaminu, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

6.9.        Sklep nie odpowiada także za wady fizyczne, o których Konsument został poinformowany przez Sklep przed zakupem Produktu.

6.10.     Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy Konsumentowi.

6.11.     W przypadku rzeczy używany (produkt używany) termin odpowiedzialności wynosi 1 rok od dnia wydania.

6.12.     W przypadku stwierdzenia wady Konsument ma jeden rok na żądanie usunięcia wady lub wymianę wadliwego Produktu, przy czym termin ten nie może się skończyć przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu.

6.13.     W terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady Konsument może także złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Produktu.

6.14.     W przypadku żądania przez Konsumenta wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu (obniżeniu ceny) rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany wadliwego Produktu lub usunięcia wady.

6.15.     Jeżeli Produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

6.16.     Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

6.17.     Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

6.18.     Jeżeli Produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany wadliwego Produktu na wolny od wad lub Sklep nie usunął wady.

6.19.     Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności
z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep (przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia).

6.20.     Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej
z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

6.21.     Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6.22.     Jeżeli spośród Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktu wolnego od wad, bez szkody dla Sklepu i Konsumenta, uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do Produktów wadliwych.

6.23.     Jeżeli z powodu wady fizycznej Produktu Konsument złożył oświadczenie
o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania
i ubezpieczenia rzeczy oraz zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie,
w jakim nie odniósł korzyści z tych nakładów. Nie uchybia to przepisom
o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych uregulowanych
w Kodeksie cywilnym.

6.24.     Powyższe stosuje się odpowiednio w razie dostarczenia Produktu wolnego od wad zamiast Produktu wadliwego albo usunięcia wady przez Sklep.

6.25.     Jeżeli reklamacja Konsumenta, który zażądał wymiany wadliwego Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.26.     Reklamację proszę wysyłać pod adres:

Iwona Feluś KIDDING Kazimierza Wielkiego 117, 30-074 Kraków.

6.27.     W przypadku zaistnienia sporu ze Sklepem, co do sposobu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep lub zasadności roszczeń Konsumenta, spór może zostać poddany pod rozstrzygnięcie stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego ze sprzedaży Produktu bądź Konsument może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sklepem.

6.28.     Konsument może też uzyskać nieodpłatnie pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu ze Sklepem zwracając do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

6.29.     Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sklepem, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Iwona Feluś KIDDING
Kazimierza Wielkiego 117
30-074 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

5.1.        Klient będący Konsumentem, może w terminie 14 dni od dnia odebrania rzeczy od przewoźnika (firmy kurierskiej lub operatora pocztowego) lub osobę przez niego wskazaną, odstąpić od umowy nabycia Produktu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów:

5.1.1.   odesłania wyższych niż koszt odesłania rzeczy najtańszym zwykłym sposobem oferowanym przez Sklep,

5.1.2.   kosztów bezpośrednio związanych ze zwrotem rzeczy (np.: kosztów opakowania i zabezpieczenia przesyłki).

5.2.        Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone na formularzu odstąpienia od umowy.

5.3.        Do zachowania terminu 14 dni na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu, o dacie wysłania przesyłki decyduje data stempla pocztowego, z tego też względu Sklep zaleca wysyłkę listem poleconym.

5.4.        W przypadku odstąpienia od umowy zakupu Produktu umowę uważa się za niezawartą.

5.5.        Konsument jest zobowiązany zwrócić Produkt Sklepowi niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Zaleca się zwrot Produktu w oryginalnym opakowaniu.

5.6.        Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie nie później niż przed upływem 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5.7.        Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego dokonał Konsument. W przypadku podania przez konsumenta rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu zwrot następuje na ten rachunek.

5.8.        Konsument ponosi względem Sklepu odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej  w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5.9.        Prawo odstąpienia od zakupu Produktu nie przysługuje konsumentowi
w odniesieniu do umów:

5.9.1.   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

5.9.2.   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

5.9.3.   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

5.9.4.   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5.9.5.   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5.9.6.   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

5.9.7.   w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

5.9.8.   w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

5.9.9.   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5.9.10.o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

5.9.11.zawartej w drodze aukcji publicznej;

5.9.12.o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

5.9.13.o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym
KIDDING_PL
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

4622

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 535 181 131
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kidding to firma tworzona przez ludzi z pasją. Dla Ciebie każdego dnia dajemy z siebie wszystko abyś znalazł to, czego szukasz w jednym miejscu, by zakupy były satysfakcjonujące i bezpieczne.

Pozostałe informacje

Dane do przelewu: 

ALIOR BANK 18 2490 0005 0000 4500 3573 3108

Iwona Feluś KIDDING

ul. Kazimierza Wielkiego 117

30-074 Kraków


ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU

Kazimierza Wielkiego 117

30-074 Kraków

(Pawilon Handlowy przy stacji Orlen – 1 piętro) 

Numer oferty:6922440858
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii