ALLADYNY ALLADYNKI CHINOSY CYGARETKI PUMPY ZARKA ! (6542322257)

zakończona
29,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 17,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 20,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: OnLine
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: inny rozmiar
  • marka: Inna marka
  • stan (wysokość w pasie): wysoki
  • fason: alladynki
  • materiał dominujący: wiskoza
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu, inny kolor
  • cechy dodatkowe: obniżony krok, push-up, wyszczuplające

ATMOSPHEREJAPAN STYLE


SPODNIE ALLADYNKI - PUMPY - RYBACZKI - SZARAWARY - BAGGY

SPODNIE HAREMY - ALLADYNY

HIT SEZONU !

HAREMY alladyny ALLADYNKI pumpy SZARAWARY sułtanki

HAREMY - HAREMKI - HAREM - CHINOSY - CYGARETKI - BRYCZESY

Japan Style

Supermodny elastyczny fason !!!

NAJNOWSZA KOLEKCJA Top Model

Świetne na każdą okazję - do pracy , do domu , na imprezę , wycieczkę , wakacje, do tańca , na fitness i na siłownie !!!

DOSKONALE PREZENTUJĄ SIĘ NA KAŻDEJ SYLWETCE

- szeroki pas, marszczenia po bokach i na środku

- w pasie ściągacz oraz ozdobne sznureczki do wiązania

Spodnie są bardzo dobre gatunkowo, nie rozciągają się, ani nie farbują.

Eleganckie spodnie alladynki harem z cudnymi marszczeniami zapewniają wygodę noszenia i niesamowitą elegancję .

Śliczny i bardzo miły w dotyku lejący sie materiał . Obniżany stan, biodrówki, na dole zwężane . Elastyczny materiał dopasowuje się do sylwetki .

Doskonałe zarówno na co dzień jak i od święta .

Jeśli jest przed tobą sylwester , studniówka , karnawał , wesele , andrzejki , impreza , bal to jest to idealny model dla Ciebie na każdą okazję .

IDEALNE TAKŻE DLA PRZYSZŁEJ MAMY !

rozmiar : uniwersalny - XS / S / M / L / XL

materiał : 90% wysokogatunkowa bawełna / wiskoza , 10 % elastan

dostępne kolory : czarny , biały , turkusowy , różowy , bladoróżowy pudrowy róż , szary melanż , fioletowy , fioletowy liliowy , żółty , zielony , czerwony , niebieski chabrowy , brązowy , granatowy , beżowy , pomarańczowy , miętowy zielony seledynowy , koralowy czerwony malinowy łososiowy , morski , limonkowy zielony , różowy neon , żółty neonowy , koralowy neon , groszkowy zielony , pomarańczowy neon

Na innych naszych aukcjach znajdziesz również w wielu kolorach alladynki rybaczki oraz alladynki długie a także spodnie haremki, cygaretki, chinosy w tym również modele z kieszeniami lub bez.

Na innych naszych aukcjach znajdziesz również inne podobne modele:


___________________­____________________­__________



.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u QuGoKa za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
ZAWSZE NAJLEPSZE OKAZJE CENOWE !
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sevens
22 stycznia 2
42-600 Tarnowskie Góry
Polska
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument w terminie czternastu dni może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie czternastu dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym umów o świadczenie usług dodatkowych – od dnia ich zawarcia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Najlepszą formą jest przesłanie pisemnego oświadczenia na adres do korespondencji: Sevens 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak stosowanie wzoru nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży sprzedawca zwraca otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności. Sprzedawca zgodnie z prawem wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. Konsument ma obowiązek odesłać towar na adres korespondencyjny sprzedającego (Sevens 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu. Konsument zawsze ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zgodnie z prawem sprzedawca nie zwraca kosztów odesłania towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie, ponosi konsument. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług dodatkowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, gry, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy w uzasadnionych przypadkach: wady ukryte towaru. Wadę taką należy zgłosić poprzez e-maila niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem qugoka@wp.pl w formie pisemnej na adres korespondencyjny sprzedawcy Sevens 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - towar. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie czternastu dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Szczegółowe warunki reklamacji: - reklamacji podlegają tylko wady ukryte powstałe z winy producenta, - reklamacji nie podlegają wady jawne widoczne w momencie zakupu towaru nie zgłoszone natychmiast po jego otrzymaniu, - reklamacji nie podlega naturalne zużycie się towaru, na przykład naturalne zużycie toreb i torebek, w tym pęknięcia i urwania rączek, uszkodzenia mechaniczne suwaków, klamer, ozdób, ścieranie się kolorów, wady toreb i torebek powstałe podczas użytkowania w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem, lub pielęgnowane niewłaściwie, torby i torebki z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu, - reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania (na przykład przeciążenia torby a w efekcie na przykład urwanie paska, zamka, raczki czy ucha), - reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechanicznie powstałe podczas używania (zadrapania, rozdarcia, otarcia, rozerwania, rozklejenia, obicia, starcie powierzchni, kolorów, plamy powstałe z winy użytkownika lub na przykład po przemoczeniu, uszkodzenia powłoki lakierniczej, odbarwianie się wnętrza lub rozerwania podszewek, przebarwienia, naderwania rączek itp.) z winy użytkownika, - reklamacji nie podlegają produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane przez użytkownika w nieodpowiednich warunkach i używane niezgodnie z przeznaczeniem, - reklamacji nie podlegają uszkodzenia powłoki lakierniczej na przykład plamy powstałe po przemoczeniu, odbarwienia wewnątrz torby, - reklamacji nie podlegają wyroby niekompletne, na przykład torby pozbawione elementów kaletniczych. Ponadto pamiętaj! Torebka damska czy torba na laptopa, tablet lub inny sprzęt, nie jest torbą na zakupy, zbyt duże obciążenie może powodować uszkodzenia rączek, suwaków, pasków, uchwytów, sprzączek itp.

pozostałe informacje

Kilka zasad panujących na naszych aukcjach. Licytując na naszych aukcjach akceptujesz warunki zawarte w opisie aukcji oraz na stronie "informacje od sprzedającego". Zapoznaj się dokładnie z treścią aukcji oraz stroną "informacjami od sprzedającego". Jeżeli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości dotyczące koloru, wzoru, rozmiaru, materiału, kształtu, modelu czy jakichkolwiek innych kwestii pytaj o wszystko przed zakupem, to bardzo ważne by uniknąć wszelkich niejasności. W treści opisu aukcji zawsze podane masz dostępne kolory/wzory które są przedmiotem sprzedaży w danej aukcji. Podejmując decyzję o zakupie danego koloru/wzoru zawsze kieruj się dostępnością kolorów/wzorów podaną w opisie a nie samymi zdjęciami przedmiotów bo przedmiotem sprzedaży w aukcji są zawsze kolory/wzory wymienione wprost w treści opisu jako dostępne a nie inne. Opis aukcji zawsze precyzuje jakie kolory są przedmiotem sprzedaży w danej aukcji przez zapisy o treści np.: „dostępne kolory/wzory to:”, „niedostępne kolory/wzory to:”, „dostępny kolor/wzór:”, „niedostępny kolor/wzór:” i tym podobne. Na wszelkie wymiary podawane w opisach należy przyjąć tolerancję pomiaru +/- 2cm. Po złożeniu oferty w ciągu 30 minut prosimy o podanie wybranego koloru/wzoru w formularzu wyboru sposobu zapłaty i dostawy Allegro (pole wiadomość dla sprzedającego). W formularzu tym prosimy również podać ewentualną zmianę adresu wysyłki. W przypadku nie podania koloru/wzoru w ten sposób lub podania koloru/wzoru niezgodnego z dostępnością kolorów/wzorów przedstawioną w treści opisu aukcji po upływie 7 dni prześlemy kolor/wzór wybrany losowo. Ze względu na bezpieczeństwo transakcji i możliwość podszywania się innych osób pod kupującego nie przyjmujemy informacji dotyczących wyboru koloru/wzoru czy zmiany adresu wysyłki w innej formie. W przypadku nie podania zmiany adresu w formularzu wyboru sposobu zapłaty i dostawy Allegro wysyłamy towar na adres kupującego podany w ustawieniach Allegro. Na opłacenie transakcji przez kupującego czekamy do 7 dni, jeśli w tym czasie nie otrzymamy wpłaty ani żadnych informacji od kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu Allegro i wystawiamy komentarz negatywny. Wysyłkę realizujemy zgodnie z treścią aukcji po otrzymaniu zapłaty, zgodnie z aukcją nie wysyłamy za pobraniem. Wszystkie informacje związane z kosztem przesyłki umieszczamy na stronie aukcji. W przypadku zakupu wielu przedmiotów przed wpłatą prosimy skontaktować się z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki dla danej sytuacji, formy wysyłki, ilości przedmiotów, gabarytów, ich wagi, kształtu, sposobu pakowania, itd. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn przesyłka do Ciebie nie dotarła prosimy o pilny kontakt w celu rozpoczęcia procedury reklamacji przesyłki. Zawsze prosimy sprawdzać przesyłkę przy dostawie w obecności doręczyciela / kuriera. Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona bądź nie kompletna zawsze należy zgłosić to natychmiast przy dostawie doręczycielowi / kurierowi w celu sporządzenia protokołu szkody. W przypadku zaginięcia przesyłki dokonujemy ponowną wysyłkę lub zwrot należności. Ponowna wysyłka lub zwrot należności realizowany jest po rozpatrzeniu reklamacji przez operatora pocztowego/firmę kurierską/firmę wysyłkową. Rozpatrzenie reklamacji polega głównie na udokumentowaniu podpisu odbiorcy. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej reklamacje można złożyć u przewoźnika dopiero po upływie 14 dni od nadania. Nie wystawiaj pochopnie negatywnego komentarza tylko skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy sprawę jak najszybciej i możliwie najbardziej pozytywnie. Każdą transakcje podsumowujemy komentarzem. Jako sprzedający komentarz wystawiamy jako drudzy. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełniliśmy Twoich oczekiwań, nie reaguj od razu komentarzem. Uważamy, że każde nieporozumienie jesteśmy w stanie rozwiązać pomyślnie z zadowoleniem dla obu stron. Wyznajemy zasadę, iż klient powinien być zadowolony. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu czternastu dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, kupujący konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W celu odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest przesłać na adres korespondencyjny sprzedającego jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Należy pamiętać o podaniu numeru konta bankowego na jaki mamy zwrócić płatność. Kupujący zobowiązany jest odesłać towar na swój koszt. W przypadku niedopełnienia przez kupującego wymaganych prawem terminów i formalności, odstąpienie od transakcji jest bezskuteczne i kupujący zobowiązany jest pokryć koszty odesłania przesłanego towaru. W przypadku nie pokrycia przez kupującego kosztu ponownej przesyłki zwróconego bezskutecznie towaru, towar taki przechowujemy przez okres trzydziestu dni, po tym terminie towar ulega przepadkowi na rzecz sprzedawcy i utylizacji. Prawo odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni dotyczy tylko konsumentów. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Dla wszelkich zapytań preferujmy kontakt mailowy - odpowiadamy na wszystkie pytania, co wymaga nieco czasu, prosimy zatem nie niepokoić się, gdy nie otrzymacie Państwo odpowiedzi od ręki. Prosimy o cierpliwość, odpowiadamy kolejno na wszystkie maile. Dla Twojego bezpieczeństwa nie udzielamy żadnych informacji jak również nie prowadzimy korespondencji z użytkownikami, którzy dokonali zakupu z cudzego konta lub korespondują z adresu e-mail niefigurującego w ustawieniach Allegro. DLA BEZPIECZEŃSTWA TRANSAKCJI NIE UDZIELAMY INFORMACJI TELEFONICZNIE I NIE PROWADZIMY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI TRANSAKCJI. CAŁOŚĆ OBSŁUGI ODBYWA SIĘ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ. Nie odpowiadamy na smsy i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej. Oczekujesz szczegółów na temat stopnia realizacji konkretnej transakcji, wpłaty, wysyłki, rozmiarów, modeli, dostępności kolorów, wzorów lub produktów itp. napisz do nas e-mail. Zapraszamy do zadawania pytań e-mail: QuGoKa@gmail.com MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zasadami zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Opisane zasady obowiązują od 25.12.2014 , zasady zwrotu oraz reklamacji odnoszą się tylko do konsumentów zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: [dane sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko konsumenta: [imię i nazwisko] Login Allegro: [login kupującego] Adres konsumenta: [adres kupującego konsumenta] Numer konta bankowego do zwrotu środków: [numer konta bankowego] Data: [data sporządzenia odstąpienia] Podpis konsumenta: [podpis] (*) Niepotrzebne skreślić. Dane sprzedającego: Sevens 88-150 Kruszwica ul.Portowa 6 NIP 5561293953 REGON 091541759 Adres korespondencyjny i do wszelkich przesyłek: Sevens 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2 JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ NASZYCH ZASAD PROSIMY ZREZYGNOWAĆ Z LICYTACJI I ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH !!! Z poważaniem QuGoKa _____________________________________ Przedstawione zdjęcia i opisy produktów są naszą własnością. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w całości lub fragmentach bez zgody zabronione. W przypadku niezastosowania się do zakazu zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne. USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1). Dokładamy wszelkich starań, aby kolory przedmiotów prezentowanych na naszych aukcjach były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością. Ewentualna różnica w nasyceniu i odcieniach barw może być uzależniona od indywidualnych ustawień i rodzaju monitora jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości pytaj nas o wszystko przed zakupem.