ALFAPARF IL SALONE MYTHIC SZAMPON PIELĘGNUJĄCY 500 (6931079583)

zakończona
25,25 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
Zakupy od 499 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ołtarzew, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność: 500ml i więcej
  • waga (z opakowaniem): 0.6 [kg]
  • płeć: produkt uniseks
  • marka: inna marka
  • rodzaj: szampon w płynie
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

Alfaparf Il Salone Mythic Szampon pielęgnujący do włosów normalnych i zniszczonych 500 ml

Alfaparf Milano to włoska marka inspirująca się włoskim stylem, kreatywnością i perfekcją znana z produkcji i dystrybucji profesjonalnych kosmetyków służących do pielęgnacji włosów i ciała. Misja firmy opiera się na wspieraniu rozwoju pracy fryzjerów i stylistów na całym świecie poprzez wykorzystanie nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań badawczych.

Szampon przeznaczony do codziennego stosowania w pielęgnacji włosów normalnych lub suchych i zniszczonych. Odpowiedni do użytku w domu i salonie fryzjerskim. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników zapewnia bezpieczną pielęgnację.

  • Odżywia uszkodzone włosy
  • Pobudza je do regeneracji
  • Nadaje większą objętość
  • Przywraca jedwabistą miękkość, gładkość i lśniący połysk

Zawiera ceramidy, które jako składniki budulcowe doskonale wypełniają ubytki powstałe na powierzchni włosów. Proteiny mleka wspomagają utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia i zapobiegają nadmiernej utracie wilgoci. Dodatkowo przywracają one włosom miękkość i gładkość, przez co zyskują one zdrowy i piękny wygląd.

Sposób użycia: Szampon nałożyć na mokre włosy. Równomiernie rozprowadzić i dokładnie wmasować. Na koniec spłukać. W razie potrzeby powtórzyć czynność.

Efekt: Intensywnie wygładzone, miękkie, odżywione i błyszczące włosy.

Zaleca się jednoczesne stosowanie innych produktów Alfaparf dostosowanych do rodzaju i potrzeb włosów w celu poprawy ich kondycji.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u och-drogeria za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 72 1090 2851 0000 0001 3001 1601
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Trena Sp. z o.o.
Obrzeżna 5
02-691 Warszawa
NIP: 534-234-07-18
REGON: 140728457
KRS: 0000267534

W branży kosmetycznej działamy od 2002 roku. 

Nasze wieloletnie doświadczenie, ciągłe poszerzanie zasięgu działalności i nieustająca chęć rozwoju sprawiły, że posiadamy silną i ugruntowaną pozycję w branży kosmetycznej. 

Filarem naszej działalności jest współpraca z największymi światowymi producentami i dystrybutorami kosmetyków, co gwarantuje oryginalność i najwyższą jakość produktów oraz daje nam możliwość przygotowania dla Państwa bardzo atrakcyjnej oferty obejmującej profesjonalne kosmetyki fryzjerskie, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała oraz perfum i wód toaletowych. 

Szeroki asortyment, niskie ceny oraz najwyższy poziom profesjonalnej obsługi pozwolą nam stać się Państwa najlepszym dostawcą.

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe w oryginalnych opakowaniach. 

Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, którego dołączenie znacznie przyspieszy rozpatrzenie ewentualnej reklamacji. 

Sugerujemy, aby w momencie dostawy kupujący sprawdził zawartość paczki przy kurierze. 

W razie stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. 

Ułatwi to nam jak i Państwu postępowanie reklamacyjne w razie poniesienia szkody. 

Zamówienia są realizowane w ciągu 2 DNI ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty. 

Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty były dostępne na magazynie w 100%.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

DANE FIRMY:

TRENA SP. Z O.O.

UL. ŚWIERADOWSKA 47

02-662 WARSZAWA

NIP: 534-234-07-18,

REGON: 140728457,

KRS: 0000267534

KONTO BANKOWE: 72 1090 2851 0000 0001 3001 1601

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Trena Sp. z O.O.
Ceramiczna 7
05-850 Ołtarzew
PL
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 DNI KALENDARZOWYCH od odebrania przesyłki bez podania przyczyny. 


Klient zobowiązany jest do przesłania na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z nienaruszonym towarem ( w szczególności nieotwartym opakowaniem). 


Zwrot pieniędzy nastąpi MAKSYMALNIE do 14 DNI KALENDARZOWYCH od daty wpłynięcia pisma wraz z towarem do sprzedawcy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Trena Sp. Z O.O.
Ceramiczna 7
05-850 Ołtarzew
PL
Dodatkowe informacje

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ


Reklamacje powinny być składane mailowo na adres allegro@och-drogeria.pl lub listownie przesyłane na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. 


Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH od otrzymania zawiadomienia. 


W razie wystąpienia reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania produktu na SWÓJ KOSZT na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. 


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony i przesłany do klienta lub zostaną zwrócone pieniądze za towar i poniesione koszty wysyłki w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH. 


W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie po wcześniejszym ustaleniu sprzedawca odeśle towar do klienta na jego koszt. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dołączonego do przesyłki PARAGONU, FAKTURY VAT, FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz w przypadku uszkodzeń zdjęć wysłanych drogą mailową. 


W przypadku reklamacji dotyczącej niedoręczenia przesyłki przez kuriera, opóźnień w doręczeniu, uszkodzenia produktu w czasie transportu, niezgodności towaru z ofertą sprzedażową, stwierdzenia wady fabrycznej firma ma 14 DNI KALENDARZOWYCH na ustosunkowanie się do przedstawionego zgłoszenia.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

 

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ.


Reklamacje powinny być składane mailowo na adres allegro@och-drogeria.pl lub listownie przesyłane na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew.


Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH od otrzymania zawiadomienia.


W razie wystąpienia reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania produktu na SWÓJ KOSZT na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony i przesłany do klienta lub zostaną zwrócone pieniądze za towar i poniesione koszty wysyłki w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH.


W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie po wcześniejszym ustaleniu sprzedawca odeśle towar do klienta na jego koszt.


Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dołączonego do przesyłki PARAGONU, FAKTURY VaT, FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz w przypadku uszkodzeń zdjęć wysłanych drogą mailową.


W przypadku reklamacji dotyczącej niedoręczenia przesyłki przez kuriera, opóźnień w doręczeniu, uszkodzenia produktu w czasie transportu, niezgodności towaru z ofertą sprzedażową, stwierdzenia wady fabrycznej firma ma 14 DNI KALENDARZOWYCH na ustosunkowanie się do przedstawionego zgłoszenia.