Alfa,Romeo 156:Zawor egr (2.4 jtd 02r) (6931085795)

zakończona
80,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Przyszowice, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
O NAS

kim jesteśmy?

NASZE AUKCJE

co sprzedajemy?

KOMENTARZE

co o nas piszą?

KONTAKT

masz pytanie?

Cena dotyczy tylko jednej sztuki. Posiadam również inne części do tego modelu.Aby uniknąć wszelkich nieporozumień proszę o kontakt.
Tel.:693 808 663

Więcej części na pozostałych Naszych aukcjach.

Na cały Nasz asortyment udzielamy 7 dniowej gwarancji rozruchowej !!!
Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem, który znajduje się na stronie "O Mnie" !!! Zakup towaru oznacza akceptację Naszego regulaminu!

Wszyst­kie sprzedawane przez nasz części pochodzą z samochodów wersji europejskiej!
Jeżeli części pochodzą z wersji angielskiej na aukcji znajdować będzie się dodatkowa informacja na ten temat!

====================­====================­====================­===
M ozliwosc dostawy w kazde miejsce na terenie Ukrainy. Szczegoly pod adresem: allegroukraina@yahoo­.com
Можлива доставка у кожне місто на території України. Деталі за адресом: allegroukraina@yahoo­.com
====================­====================­====================­===


Kupując więcej niż jeden przedmiot za przesyłkę płacisz tylko raz!

Dane kontaktowe:

MAGIC-CARS SPÓŁKA CYWILNA

Ł. HERBA, W. SERAFIN

ul. Gliwicka 18
44-178 Przyszowice

NIP : 9691593561
Regon : 241938159

Godziny otwarcia:

Pon-Pt - 09:00-17:00
Sobota - 09:00-14:00 (po uprzednim kontakcie telefonicznym)

Napisz do nas lub zadzwoń:

Tel. +48 693808663
biuro@magiccars.pl

Napisz na gadu-gadu:

13073106:

Informacje o płatności:

Nr rachunku bankowego:

BRE BANK, Mbank

11 1140 2004 0000 3102 7334 9996

Informacje o przesyłce:

Szybka realizacja!

Wysyłka towaru w ciągu 24h!

Korzystamy z usług:

- Firmy kurierskiej DPD:

- Poczty Polskiej:

© 2011 MagicCars.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja : Web-Profit S.C.



Dodano 2016-01-18 19:08
UWAGA!!! NOWY ADRES SIEDZIBY FIRMY!!!! 43-178 ORNONTOWICE UL. ZWYCIĘSTWA 140
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 11 1140 2004 0000 3102 7334 9996
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AUTO-KLINIKA Łukasz Herba
Zwycięstwa 140
43-178 Ornontowice
NIP: 631-258-59-47
REGON: 241939147

 AUTO-KLINIKA Łukasz Herba Zwycięstwa 140 43-178 Ornontowice NIP: 631-258-59-47 REGON: 241939147 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Regulamin   zakupów

§1

Sklep internetowy prowadzi   sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

§2

Wszystkie

   produkty oferowane w sklepie są używane. Są wolne od wad

   fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone

na   rynek polski.

§3

Wszystkie

   ceny podane na stronach internetowych są cenami

   brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla

stron   transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w

momencie   złożenia zamówienia przez Klienta.

§4

Na wszystkie towary sprzedawane   w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub rachunki fiskalne.

§5

Zamówiony

   towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za

pośrednictwem Poczty Polskiej.   Kupujący jest obciążany

kosztami dostawy określonymi w cenniku   transportu. Kupującemu

   przysługuje prawo do otworzenia przesyłki w obecności

   kuriera (po wcześniejszym opłaceniu jej jeśli jest to

   pobranie) i sprawdzenia jej zawartości.

§6

Możliwe są następujące formy   płatności:

Za

   pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką

kurierowi   lub na poczcie. Przelewem.

   Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail

   zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po

   zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

Dodatkowe koszty związane z   poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

§7

Przy

   każdym towarze podany jest czas realizacji

zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy,  aby

skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W  

przypadku,   gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na

naszych   stronach, kontaktujemy się z kupującym,

aby   potwierdzić realizację zamówienia oraz

uzgodnić   propozycję terminu.

W   przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Przesyłki

   są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni.

  Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni

roboczych   po wysyłce z naszego magazynu. Nie

odpowiadamy  za opóźnienia w dostawie przesyłek przez

Pocztę   Polską i firmy kurierskie. Nie odpowiadamy również

za   zaginięcia przesyłek w transporcie oraz

uszkodzenia powstałe   w wyniku transportu.

Na życzenie klienta przesyłki mogą   być ubezpieczane za dodatkową opłatą.

§8

Wszelkich

   wyjaśnień z tytułu uszkodzonej paczki

kupujący   dokonuje z firmą kurierską

samodzielnie.

§9

Nie

   przyjmujemy zwrotu towarów pełnowartościowych oraz

   niepełnowartościowych w przypadku, gdy towar sprzedany został

   jako uszkodzony/ niepełnowartościowy.

§10

Ustosunkowujemy

   się do żądań Klienta w terminie 14 dni

roboczych   od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli

  sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy

lub   ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten

może zostać   wydłużony do 30 dni. Jeżeli w ciągu 30 dni

sklep nie   ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznaje

się za   uzasadnione.

§11

W

   każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań

   Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru,

   wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

§12

Informacje

   znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie

stanowią  oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient

składając  zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na

internetowych  stronach sklepu, składa ofertę kupna

   określonego towaru na warunkach podanych w opisie

produktu.  Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje

podczas   pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez

klienta na liście   przewozowym przesyłki.

§13

Na

   cały asortyment udzielamy

   7 dniowej gwarancji

  rozruchowej ( jest to czas 7

   dni na zamontowanie danej

   części w pojeździe i

   sprawdzenie czy działa,

   jeśli część jest sprawna

   gwarancja wygasa,jeśli część okaże się niesprawna należy ja

zwrócić z  dowodem zakupu i nienaruszonymi plombami

gwarancyjnymi.(udzielamy  

rękojmi na okres 2 dni).

§14

W

  naszym sklepie sprzedajemy części używane co wiąże się z ryzykiem że

częśc może się okazać niesprawna dlatego udzielana jest gwarancja  

rozruchowa.

§15

Koszty montażu i demontażu wszystkich zakupionych u nas części zawsze ponosi kupujący.

§16

Części

   blacharskie sprzedajemy jako część

  (nie odpowiadamy za stan powłoki

lakierniczej).

§17

Wszystkie

   paczki wysyłane są na

odpowiedzialność   kupującego (nie

ponosimy  odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w

transporcie),  istnieje natomiast możliwość

   wykupienia ubezpieczenia (wtedy paczka

   na pewno dojdzie nie uszkodzona). Koszt

   wysyłki dowolnej części wynosi wtedy 150

   zł.

§18

Nie

   ponosimy odpowiedzialności za

zniszczone paczki   kupione bez

ubezpieczenia.

§19

Towary

   wysyłane przez naszą firmę są

bardzo   dobrze zabezpieczone przed

uszkodzeniami i   odpowiednio

oznakowane.

§20

Zwrot

   towaru przyjmowany jest z dowodem

  zakupu ( faktura,paragon ).

§21

Należność zwracana   jest na konto podane przez kupującego.

§22

Nie

   przyjmujemy zwrotów paczek za

pobraniem. Jeżeli chcą   Państwo odesłać

   uszkodzony towar drogą pocztową,

prosimy o opłacenie przesyłki   i

zamieszczenie w paczce informacji o nr  

   rachunku bankowego na który ma być

  dokonany zwrot.

§23

Warunkiem

   pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

   są nie naruszone plomby.

§24

Paczki wysyłamy po   zaksięgowaniu przelewu.

§25

Regulamin

   określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia

   jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i

  informacje zawarte w regulaminie.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Auto-Klinika Łukasz Herba
Zwycięstwa 140
43-178 Ornontowice
PL
Dodatkowe informacje

 

Nie    przyjmujemy  zwrotu towarów            pełnowartościowych oraz               niepełnowartościowych w przypadku, gdy  towar sprzedany został               jako uszkodzony/ niepełnowartościowy. Ustosunkowujemy     się do żądań            Klienta w terminie 14 dni           roboczych     od momentu zgłoszenia  niezgodności towaru. Jeżeli           sprawa               będzie wymagała  opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub               ekspertyzy            firmy zewnętrznej, termin ten może zostać     wydłużony do 30 dni.            Jeżeli w ciągu 30 dni sklep nie     ustosunkuje się do żądań            Klienta, żądanie uznaje się za     uzasadnione. Na   cały   asortyment udzielamy 7   dniowej gwarancji                                                  rozruchowej ( jest to czas 7                                                  dni na zamontowanie danej                                                  części w pojeździe i                                                  sprawdzenie czy działa,                                                  jeśli część jest sprawna                                                  gwarancja wygasa,jeśli część okaże się niesprawna należy ja zwrócić  z  dowodem zakupu i nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi.(udzielamy                                                  rękojmi na okres 2 dni). W  naszym sklepie  sprzedajemy części używane co wiąże się z ryzykiem że  częśc może się  okazać niesprawna dlatego udzielana jest gwarancja  rozruchowa. Zwrot    towaru                                   przyjmowany jest z dowodem    zakupu (                                   faktura,paragon ). Należność zwracana                                 jest na konto podane przez kupującego. Nie    przyjmujemy                                   zwrotów paczek za    pobraniem. Jeżeli  chcą                                  Państwo odesłać    uszkodzony  towar drogą                                  pocztową,    prosimy o  opłacenie przesyłki                                  i    zamieszczenie w  paczce informacji o nr                                     rachunku  bankowego na który ma być                                     dokonany  zwrot. Warunkiem                                      pozytywnego rozpatrzenia reklamacji   są                                    nie naruszone plomby.



 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Auto-Klinika Łukasz Herba
Zwycięstwa 140
43-178 Ornontowice
PL
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej:        Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej  Umowy pod adresem biuro@magiccars.pl lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:          imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,          datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,          przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,          wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.      Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają  uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do  składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.      Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.      Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:  W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług -  zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  biuro@magiccars.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od  umowy, podanego poniżej.  Przesyłkę należy nadać na adres Magic-Cars ul. Gliwicka 18, 44-178 Przyszowice.   NIE PRZYJMUJEMY ZWROTOW PACZEK ZA POBRANIEM!!!! KOSZTY WYSYLKI ZWROTOW PONOSI KUPUJACY