ALARM GSM HOME GUARD A8G (6541904462)

zakończona
370,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
  • lokalizacja: Strzelin
  • stan: nowy
  • typ alarmu: przewodowy
  • uszkodzony: nie

INSTRUKCJA DO POBRANIA (tutaj)
PROGRAM DO ZMIANY USTAWIEŃ PRZY UŻYCIU KOMPUTERA (tutaj)

CENTRALA ALARMU Z POWIADOMIENIEM HOME GUARD A8G

- Osiem wejść do podłączenia czujników.
- Osiem wyjść do zasilania czujników.
- Wejście uzbrajające Arm/Disarm
- Wejście uzbrajające Pulse
- Wyjście do zasilania radiolinii lub klawiatury kodowej
- Wejście sabotażowe
- Dwa niezależne wyjścia dodatkowe
- Wyjście do sygnalizacji akustycznej
- Wyjście do sygnalizacji optycznej
- Wyjście do sygnalizacji stanu uzbrojenia systemu
- Jumper INF.AC - załacza informację o zaniku zasilania AC
- Jumper Battery Protect załącza kontrola rozładowania akumulatora
- Czterech użytkowników
- Przydział powiadomień i alarmów do użytkowników
- Rodzaj powiadomień (SMS , CLIP, CLIP i SMS)
- Oddzielna treść SMS dla każdego z wejść
- Rodzaj reakcji wejścia (NO, NC)
- Czas trwania alarmu
- Czas na opuszczenie chronionej strefy
- Czas na wejście do chronionej strefy i wyłączenie systemu
- Przydział wejść do czasu na wejście do chronionej strefy
- Raportu na żądanie o stanie wejść
- Podsłuch
- Zdalne uzbrajanie i rozbrajanie komendą sms
- Zdalne zasilanie SIM typu prepaid w centrali
- Zdalna konfiguracja usług u operatora sieci GSM
- Pełna konfiguracja ustawień za pomocą aplikacji PC

Gwarancja/Rękojmia: 24 miesiące

Pracujemy PN-PI w godzinach 8-16
tel: 713932201
tel: 713932202
e-mail: allegro@amt-alarmy.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 04109024310000000616007022
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
WAŻNE! Nie można zwracać towaru gdy był on używany, podłączany,lub zniszczony! Zawsze sprawdź zawartość przesyłki przy kurierze i w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub przedmiotu zgłoś taki fakt kurierowi. W wypadku stwierdzenia usterki możesz korzystać z procedur reklamacji opisanych w linku http://www.amt24h.pl/serwis.php
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Informacje dla konsumenta zawierającego umowę poza lokalem przedsiębiorstwa Prawo do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od otrzymania towarów i usług. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować naszą firmę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na naszej stronie www.amt-alarmy.pl w zakładce Reklamacje i zwroty jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jeżeli skorzystają Państwo z te możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. WAŻNE! Nie oznacza to, że mogą Państwo w okresie 14 dni od zakupu w pełni korzystać z zakupionej rzeczy, a następnie od umowy odstąpić nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Zachowanie takie stanowi nadużycie prawa do odstąpienia od umowy! Możliwe jest korzystanie z przedmiotu tylko w granicach zwykłego zarządu (np.: tak jak jest to możliwe w miejscu gdzie prowadzimy działalność.) Jeżeli wartość towaru zostanie zmniejszona to zobowiązani jesteście Państwo do wyrównania powstałej szkody. Z tego powodu musicie Państwo także zadbać aby towar, który zwracacie trafił do nas dokładnie w takim samym stanie jak go otrzymaliście.

reklamacje

Informacje dla konsumenta zawierającego umowę poza lokalem przedsiębiorstwa PROCEDURA ZŁOŻENIA REKLAMACJI Reklamację z tytułu gwarancji oraz rękojmi dotyczącej wady można dokonać np. w formie pisemnej na adres: AMT SERWIS, ul. Dzierżoniowska 14, 57-100 Strzelin, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@amt-alarmy.pl. Zaleca się podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii. Na naszej stronie www.amt-alarmy,pl udostępniamy także formularze zgłoszeniowe reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, przesyłając odpowiedź w sprawie zgłoszonej reklamacji na podany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym dane: adres, email, lub telefon. DOŁĄCZONE DOKUMENTY GWARANCJI Uprawnienia Klienta i Konsumenta z tytułu rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta na zasadach wskazanych w dołączanych przez producenta lub importera dokumentach gwarancji. (gwarancje producenta często dają dodatkowe uprawnienia takie jak np. darmowy odbiór uszkodzonej rzeczy lub dłuższą opiekę serwisową) Nasza firma ma obowiązek dostarczenia Państwu produktów bez wad. Po zawarciu umowy na produkty oznaczone jako przecenione nie można reklamować tych produktów ze względu na wady, które zostały Państwu ujawnione podczas zawierania umowy.