AKUMULATOR ZAP SILVER PREMIUM 12V 80Ah WILLOWA 8 (6999847133)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
519,00 zł
z 3 sztuk

Pojemność [Ah]:

Prąd rozruchowy EN [A]:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • biegunowość: prawy +
  • pojemność [Ah]: 80
  • prąd rozruchowy EN [A]: 760
  • producent części: ZAP
  • długość [mm]: 275
  • szerokość [mm]: 175
  • wysokość [mm]: 190
  • waga (z opakowaniem): 22 [kg]

opis

SILVER PREMIUM

Nowa seria akumulatorów rozruchowych, w której zastosowano najnowsze

osiągnięcia technologiczne pozwalające na znaczne podwyższenie parametrów

rozruchowych przy zachowaniu dotychczasowych gabarytów.

Silver Premium to akumulatory dla użytkowników ceniących sobie

niezawodność i wysokie prądy rozruchu.

Pojemność 80

Prąd rozruchowy 760

Napięcie 12

Układ ogniw 0

Typ ogniw 1

Dolne mocowanie B13

Typ bloku L3

Wieczko SL/IV

Fire protection TAK

Magic eye TAK

Wymiary: 275/175/190

Charakterystyka:

technologia expanded metal

wyższe parametry rozruchowe od serii Silver

zabezpieczenie ogniowe "Fire Protection"

wydłużona żywotność

zabezpieczenie przed zwarciami

zoptymalizowana konstrukcja

centralne odpowietrzanie, system Kamina

rączki zintegrowane z wieczkiem

wysoka wydajność i niezawodność przy zwiększonym zapotrzebowaniu na energię

zwiększona odporność na niskie i wysokie temperatury

wydłużony okres magazynowania

wskaźnik naładowania "Magic-Eye"

całkowicie bezobsługowy wg EN (zamknięty)

Odbiór osobisty - ul. Willowa 8 /wejście od ulicy Lubeckiego/.

Ewentualne braki uzupełniamy w czasie do 12-tu godzin.

Serdecznie zapraszamy.

ODWIEDŹ NASZ PUNKT ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ NA WYMIANĘ AKUMULATORA !!!!

CAŁKOWICIE BEZPŁATNIE SPRAWDZIMY TAKIE PARAMETRY JAK:

- PRĄD ROZRUCHOWY AKUMULATORA

- SPRAWNOŚĆ ROZRUSZNIKA

- TEST ALTERNATORA 

Wszystkie te dane otrzymasz na wydruku całkowicie bezpłatnie.

Przy odbiorze akumulatora należy zdać zużyty akumulator.

Troszcząc się o środowisko naturalne i respektując obowiązujące przepisy, nasz punkty sprzedaży detalicznej zobowiązane są :

Nieodpłatnie przyjąć zużyty akumulator ołowiowy (kwasowy) przy sprzedaży nowego.

Pobrać opłatę depozytową w wysokości: 30 zł za sztukę w przypadku nie zdania starej baterii.

Zwrócić pobraną opłatę depozytową w terminie 30 dni od daty zakupu akumulatora ołowiowego. Podstawą zwrotu opłaty jest dostarczenie zużytego akumulatora lub Karty Przekazania Odpadu KPO w terminie 30 dni od dnia zakupu, do siedziby naszej firmy.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. 79, poz.666, art.p.1-5,art.p.1.)

Dostawa i płatność

Lokalizacja: Szczecin, Willowa 8, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u mototeamszczecin za co najmniej 300.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

MOTO-TEAM
Willowa 8 /wejście od ulicy Lubeckiego/
71-650 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: sklep.mototeam@gmail.com
tel.: 785376367

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Moto-Team
Willowa 8
71-650 Szczecin
Dodatkowe informacje

Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?


Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.



Koszty zwrotu towaru/przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji.


Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.


A co z kosztami przesyłki?


W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:

Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.



Otrzymałem wadliwy towar - co mogę zrobić?


Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)


W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Pamiętaj, że w ciągu 12 miesięcy od dostarczenia towaru to na sprzedającym ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała z Twojej winy.


Wadę powinieneś zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej. Miejsce i sposób składania reklamacji określa sprzedający w swoim regulaminie. Ma on obowiązek ustosunkowania się niej w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną.


Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Nie masz również obowiązku dołączania do przesyłki paragonu.


Akceptując Twoje roszczenia, sprzedający ma obowiązek pokrycia wszelkich kosztów, które poniosłeś. Gdy jednak je odrzuci, powinien odesłać Ci towar – masz wtedy możliwość dochodzenia swoich racji na drodze sądowej.


Sprzedaż inna niż konsumencka


W tym przypadku różnice dotyczą głównie terminu ujawnienia wady – powinno ono nastąpić w ciągu 1 roku. Dodatkowo, w razie wątpliwości to Ty będziesz musiał udowodnić, że korzystałeś z przedmiotu zgodnie z przeznaczeniem.



Czy sprzedający może zastrzec na stronie przedmiotu, że nie przyjmuje zwrotów?


Nie. Taka informacja może naruszać obowiązujące prawo.




Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Moto-Team
Willowa 8
71-650 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kiedy mogę zrezygnować z zakupu?


Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy). Aby to zrobić, poinformuj sprzedającego o odstąpieniu.


Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), może on jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Co więcej, jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt, a sprzedający nie może żądać od Ciebie żadnej opłaty (odstępnego).


Jeśli dokonałeś zakupu u osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jeśli jednak sprzedający umieści w opisie oferty informację, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz takie prawo. Sprzedający powinien jasno określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).


Sprawdź w jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro.



Ile mam czasu na odesłanie towaru do sprzedającego?


Masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu od umowy.



 Czy muszę informować sprzedającego, że chcę odstąpić od umowy i zwrócić towar?


Tak, tym niemniej ustawa nie wymaga formy pisemnej, a więc sprzedający powinien zaakceptować również Twoje oświadczenie przesłane w innej formie np. poprzez e-mail. Oświadczenie musisz złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.



 W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro?

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

  • jest osobą prywatną;
  • otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;
  • przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);
  • usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
  • zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;
  • sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.


 Chcę zwrócić towar. Czy muszę odesłać paragon?


Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto dołączyć paragon do zwracanego przedmiotu.



 Chcę odesłać towar. Czy musi być oryginalnie zapakowany?


Nie masz ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinieneś odesłać w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu płyt z muzyką i filmami oraz nośników z programami komputerowymi, jeżeli usunąłeś z nich oryginalne opakowanie.



 Koszty zwrotu towaru/ przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji


Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.

A co z kosztami przesyłki?

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:
Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.

W przypadku reklamacji:
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.



 Czy sprzedający może pobrać za zwrot towaru ustaloną przez siebie kwotę?


Nie. Sprzedający nie może żądać zapłaty za odstąpienie od umowy (tzw. odstępnego). Nawet jeśli taki zapis znajduje się w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważny.



 Czy mogę odstąpić od umowy tylko w przypadku nowych przedmiotów?


Nie tylko. Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Ci (jako konsumentowi) także w przypadku towarów używanych, powystawowych, poprezentacyjnych, przecenionych i objętych promocją.



 Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro InPost?


Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost.
Aby odesłać przedmiot:

  1. Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.                  
  2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
  • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro MiniPaczka InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.
  • Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
  • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

Listę Punktów Obsługi Klienta InPost, w których możesz dokonać zwrotu przesyłek Allegro Polecony InPost, Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Kurier InPost znajdziesz w pliku PDF na stronie informacyjnej.

Zobacz, co możesz zrobić, jeśli nie otrzymałeś kodu zwrotu InPost.

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku Zwrot (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki.
Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. 

O sprzedającym
mototeamszczecin
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

419

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 693844421
  • 785376367
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Punkt odbioru zakupionych produktów:  

Willowa 8 /wejście od Lubeckiego/, 71-650 Szczecin 


W przypadku odbioru osobistego zaczekaj do momentu otrzymania maila lub telefonu z potwierdzeniem, że zamówienie jest gotowe do odbioru.  


tel. 785-376-367 lub sklep.mototeam@gmail.com

Numer oferty:6999847133
Zgłoś naruszenie zasad