AKUMULATOR 4MAX ECOLINE 60AH 510A L+ WROCŁAW (6542262268)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
185,00 zł
z 2 sztuk
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • biegunowość: lewy +
  • pojemność [Ah]: 60
  • prąd rozruchowy EN [A]: 510
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 20.00 [kg]
<>alt="" title="">
Na tej aukcji oferujemy Państwu fabrycznie nowy
AKUMULATOR

60AH 510A L+

2 LATA GWARANCJI

UWAGA WYŁĄCZNIE ODBIÓR OSOBISTY
!! NIE WYSYŁAMY AKUMULATORÓW !!
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Producent 4MAX
Indeks 0608-03-0011Q
Pojemność akumulatora [Ah] 60
Prąd rozruchu akumulatora [A] 510
Biegunowość akumulatora L+
Producent akumulatora 4MAX
Rodzaj bieguna biegun standardowy
Typ mocowania akumulatora B13 - stopka o wysokości 10,5 mm
Waga akumulatora [kg] 14,35
Napięcie znamionowe akumulatora [V] 12
Długość [mm] 294
Szerokość [mm] 175
Wysokość [mm] 190
Model akumulatora Ecoline

Jeżeli mają Państwo wątpliwości czy dana część pasuje do Państwa auta lub mają Państwo problem z odnalezieniem na naszych aukcjach części, które Państwa interesują, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Na pewno pomożemy!

Zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 roku przy zakupie należy pamiętać o przekazaniu zużytego akumulatora. W przeciwnym wypadku zostanie pobrana opłata depozytowa wysokości 30zł za sztukę (Dziennik Ustaw z 2001 r. Nr 63 poz. 639, Art. 20). Opłata zostanie zwrócona jeżeli kupujący dostarczy zużyty akumulator w ciągu 30 dni od zakupu.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Do każdego zakupu dołączamy paragon

lub fakturę VAT.

Na każdy towar jest udzielana gwarancja

24 miesiące zależnie od producenta danej części.

Każda część jest starannie zapakowana aby dotarła w 100% sprawna.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona.

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się ze

stroną "O mnie".

Wybierając przesyłkę kurierską możesz kupić kilka przedmiotów, które spakujemy w jedną paczkę.

Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów za każdy przedmiot.

[DANE_EU]MI4bJLC7hNF­PLs36mdPXQrr6cfwE6im­pmhZkjtlJy91tzboqNUn­cbY6242TH2SY9vB7kgzW­UxXmaozyTjcl49n239Bh­3Z9TQVN/mZ2v8lT8=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1050 1575 1000 0092 2661 1425
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DW MOTO Milena Sokołowska
Kolista 18c
54-152 Wroclaw
NIP: 894-293-89-40
REGON: 364207443

Wszystkie części w miarę naszych możliwości staramy się sprawdzać po numerze nadwozia auta vin, jeżeli klient nie korzysta z tej możliwości oznacza to, że jest pewien, że dana część pasuje do jego auta i bierze za wybór pełną odpowiedzialność. Wszystkie koszty wysyłki podane na aukcji dotyczą wysyłek na terenie Polski, wysyłka do innego kraju jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (przykładowy wzór Oświadczenia znajdą Państwo z załączniku). 


W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 


Prawo zwrotu nie przysługuje Kupującym będącym Podmiotem Gospodarczym. 


Opakowanie towaru jest częścią towaru, towar przyjmujemy jedynie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów montażu / użytkowania. W przypadku części elektronicznych, zapakowanych w zalakowane opakowania – zwroty przyjmujemy jedynie w nienaruszonym opakowaniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.   


Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.   


 Opis procedury reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@dwmoto.pl, w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy lub osobiście w siedzibie firmy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

a) dane kontaktowe (tj. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego)

b) dokładne opisanie przyczyny reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy)

c) dane samochodu (marka, model, rok produkcji, pojemność, moc oraz numer nadwozia VIN)

d) datę montażu oraz demontażu części 

e) przedmiot reklamacji

f) dokument zakupu

Po kontakcie ze Sprzedającym jest możliwość otrzymania odpowiedniego formularza reklamacji, który należy wypełnić i dołączyć do reklamowanego przedmiotu.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W uzasadnionych przypadkach, gdy pojawia się konieczność wysłania produktu do producenta/dystrybutora celem przeprowadzenia stosownych ekspertyz, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostaje poinformowany przez Sprzedawcę. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pod podany przez Kupującego adres e-mail bądź pocztą tradycyjną. Na części oryginalne Renault-Dacia wymagana jest opina autoryzowanego serwisu ASO. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamontowane wyłącznie w wyspecjalizowanym warsztacie mechaniki samochodowej. Dokumentem potwierdzającym taki montaż jest Faktura Vat lub paragon z dnia montażu.

6. Kupujący dostarcza reklamowany towar na własny koszt.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )