AKUMULATOR 4MAX ECOLINE 44AH 360A P+ WROCŁAW (6541379915)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • biegunowość: prawy +
  • pojemność [Ah]: 44
  • prąd rozruchowy EN [A]: 360
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 20 [kg]

opis

<>alt="" title="">
Na tej aukcji oferujemy Państwu fabrycznie nowy
AKUMULATOR

44AH 360A P+

2 LATA GWARANCJI

UWAGA WYŁĄCZNIE ODBIÓR OSOBISTY
!! NIE WYSYŁAMY AKUMULATORÓW !!
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Producent 4MAX
Indeks 0608-03-0003Q
Pojemność akumulatora [Ah] 44
Prąd rozruchu akumulatora [A] 360
Biegunowość akumulatora P+
Producent akumulatora 4MAX
Rodzaj bieguna biegun standardowy
Typ mocowania akumulatora B13 - stopka o wysokości 10,5 mm
Waga akumulatora [kg] 12,2
Napięcie znamionowe akumulatora [V] 12
Długość [mm] 210
Szerokość [mm] 175
Wysokość [mm] 190
Model akumulatora Ecoline

Jeżeli mają Państwo wątpliwości czy dana część pasuje do Państwa auta lub mają Państwo problem z odnalezieniem na naszych aukcjach części, które Państwa interesują, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Na pewno pomożemy!

Zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 roku przy zakupie należy pamiętać o przekazaniu zużytego akumulatora. W przeciwnym wypadku zostanie pobrana opłata depozytowa wysokości 30zł za sztukę (Dziennik Ustaw z 2001 r. Nr 63 poz. 639, Art. 20). Opłata zostanie zwrócona jeżeli kupujący dostarczy zużyty akumulator w ciągu 30 dni od zakupu.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Do każdego zakupu dołączamy paragon

lub fakturę VAT.

Na każdy towar jest udzielana gwarancja

24 miesiące zależnie od producenta danej części.

Każda część jest starannie zapakowana aby dotarła w 100% sprawna.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona.

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się ze

stroną "O mnie".

Wybierając przesyłkę kurierską możesz kupić kilka przedmiotów, które spakujemy w jedną paczkę.

Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów za każdy przedmiot.

[DANE_EU]MI4bJLC7hNF­PLs36mdPXQrr6cfwE6im­pmhZkjtlJy91tzboqNUn­cbY6242TH2SY9vB7kgzW­UxXmaozyTjcl49n239Bh­3Z9TQVN/mZ2v8lT8=[/D­ANE_EU]

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

DW MOTO
Kolista 18
54-152 Wrocław
email: sklep@dwmoto.pl
tel.: 733836666

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.   


Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.   


 Opis procedury reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@dwmoto.pl, w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy lub osobiście w siedzibie firmy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

a) dane kontaktowe (tj. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego)

b) dokładne opisanie przyczyny reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy)

c) dane samochodu (marka, model, rok produkcji, pojemność, moc oraz numer nadwozia VIN)

d) datę montażu oraz demontażu części 

e) przedmiot reklamacji

f) dokument zakupu

Po kontakcie ze Sprzedającym jest możliwość otrzymania odpowiedniego formularza reklamacji, który należy wypełnić i dołączyć do reklamowanego przedmiotu.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W uzasadnionych przypadkach, gdy pojawia się konieczność wysłania produktu do producenta/dystrybutora celem przeprowadzenia stosownych ekspertyz, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostaje poinformowany przez Sprzedawcę. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pod podany przez Kupującego adres e-mail bądź pocztą tradycyjną. Na części oryginalne Renault-Dacia wymagana jest opina autoryzowanego serwisu ASO. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamontowane wyłącznie w wyspecjalizowanym warsztacie mechaniki samochodowej. Dokumentem potwierdzającym taki montaż jest Faktura Vat lub paragon z dnia montażu.

6. Kupujący dostarcza reklamowany towar na własny koszt.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (przykładowy wzór Oświadczenia znajdą Państwo z załączniku). 


W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 


Prawo zwrotu nie przysługuje Kupującym będącym Podmiotem Gospodarczym. 


Opakowanie towaru jest częścią towaru, towar przyjmujemy jedynie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów montażu / użytkowania. W przypadku części elektronicznych, zapakowanych w zalakowane opakowania – zwroty przyjmujemy jedynie w nienaruszonym opakowaniu.