Aktówka etui iLuv do Samsung Galaxy Tab2 7.0 P3100 (6912083094)

2 monety
zakończona
40,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 6,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Koszalin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rodzaj.: etui
  • rodzaj: oryginał
iLuv Folio Multi Pokrowiec do Samsung Galaxy Tab 2 7" P3100 ISS927B

Zewnętrzna część wykonana ze skóry ekologicznej.

Smukłe etui chroni przed upadkiem, otarciami i kurzem. Zewnętrzna powierzchnia ma podwyższoną ochronę przed odciskami palców. Funkcja stojaka ułatwia oglądanie filmów jak i przeglądanie internetu. Tablet mocowany jest w ramce. Wewnętrzna część pokrowca wykonana jest z delikatnego materiału zapobiegającego otarciom. Produkt zapakowany w pudełko producenta.

kolor: czarny

kod produktu: 639247792227

poniedziałek - piątek
godz. 8:00 - 16:00


tel. 736-976-926

zamowienia@elogistyk­a.net

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowa­nie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie materiałów prezentowanych w aukcji bez zgody autora jest zabronione i stanowi naruszenie podstawy prawnej:
Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170

[DANE_EU]vDYjn7Jtw2d­eGwCxY0abaZybMVMupco­l6JsbeXJIR7Mh4JPWjLs­burATZtJ3ozh8EDL3/2e­mAKrrU5bqPO2pUkEsCxp­4DNjLlmqhD8RXNGKrRSQ­WM1R5zrr0Z2Fp6UcR[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 66 1050 1559 1000 0092 3857 8406
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka24 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Paczka48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

E-Commerce Krzysztof Regulski
Małopolska 9/1
75-393 Koszalin
NIP: 669-104-47-00
REGON: 331284277

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

W przypadku braku wpłaty lub deklaracji o wysyłce za pobraniem Kupującego w ciągu 14 dni od zakupu, transakcja zostaje całkowicie anulowana oraz zostaje uruchamiana jest procedura zwrotu prowizji. Proces ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi Allegro za transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio: - towar zostaje wysłany w terminie do 2 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu - Sprzedawca zastrzega prawo do wysłania towaru w terminie do 4 dni roboczych w wyniku nieprzewidzianych okoliczności Sprzedawca informuje, że zakupiony towar wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej do wartości 150zł. W momencie „licytacji” lub opcji ”kup teraz” dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w aukcji.Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 ze zamianami) oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
E-Commerce Krzysztof Regulski
Małopolska 9/1
75-393 Koszalin
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pomocą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, dowód sprzedaży (paragon fiskalny, faktura) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Koszty związane z odesłaniem towaru Sprzedający zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.