AIRBAG PODUSZKA KOMPLET KONSOLA MERCEDES GLE W292 (6950722664)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4 499,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 80,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 80,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
  • lokalizacja: Wschowa, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 11.00 [kg]

ZAPRASZAMY! > > > Nasze konta na Allegro: leker1 | leker2 | airbag_ | airbag_pasy < < < ZAPRASZAMY!

Siedziba firmy

P.P.U.H. "LEKER"
Leszek Nowak
ul. Reymonta 22
67-400 Wschowa
woj. lubuskie

Numer konta

MultiBank
31 1140 2017 0000 4102 1267 9496

Giełdy samochodowe

POZNAŃ
Czwartek, Niedziela
Stanowisko 608

GLIWICE
Niedziela
St­anowisko 11 i 12, Rząd 17

LUBIN
Sobota
Sektor A/B
Stanowisko 237

Witamy na aukcjach firmy "LEKER". Na Allegro działamy od 2005 roku!

Przedmiotem aukcji jest komplet MERCEDES GLE W292
- konsola
- poduszka kierowcy
- poduszka pasażera

Nasza przesyłki dostarczają: DHL Express, Poczta Polska oraz UPS.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 80,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 pobraniowy 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

P.P.U.H. "LEKER"
ul. Reymonta 22
67-400 Wschowa
NIP: 925-175-97-50
REGON: 971202453
Rozpoczęliśmy działalność w 1999 roku pod nazwą P.P.U.H. "LEKER". Właścicielem firmy od początku jest Leszek Nowak. Budując firmę, zawsze kierowaliśmy się dwoma podstawowymi zasadami. Po pierwsze - mieć szeroki asortyment towaru, po drugie - ciągle podnosić jakość świadczonych usług. Obecnie jesteśmy liczącą się na polskim rynku firmą, która zajmuje się handlem akcesoriami podnoszącymi bezpieczeństwo użytkowników samochodów. Nie tylko sprzedajemy, ale także świadczymy profesjonalne usługi. Znani jesteśmy również za granicą. Swoją siedzibę mamy we Wschowie (woj. lubuskie) przy ul. Reymonta 22. Odwiedzający nas klienci mogą nie tylko nabyć akcesoria, ale także zamontować je na miejscu. Przy okazji nasi pracownicy służą im radą, a jeśli jest taka potrzeba, profesjonalnie zdiagnozują auto wykorzystując nowoczesne, specjalistyczne urządzenia.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.P.U.H. "LEKER"
ul. Reymonta 22
67-400 Wschowa
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIA: http://www.leker.inten.pl/myallegro/odstapienie-od-umowy-wzor.pdf --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz (y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Reklamacje. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt. Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska . Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie należy zgłosić zaraz po odebraniu przesyłki. Podstawą do reklamacji jest spisany przez kuriera protokół szkody jest to jedyna podstawa reklamacji. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem leker@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Przed zakupem proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia stanu oraz dostępności oferowanego towaru. Koszt wysyłki za granicę różni się od krajowego. W tym celu proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Shipping cost is different in the case of shipping abroad. Please contact us in advance.