AGROWŁÓKNINA BIAŁA UV ZIMOWY KAPTUR 40x55cm 10szt (6999629582)

Od 20-12-2017 do 08-01-2018 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
25,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: okryciowa (zimowa-wiosenna)
  • kolor: biała

opis

O firmie | Nasze aukcje | Dodaj do ulubionych | Zadaj pytanie


Nasiona traw

Agrowłókniny

Nawozy

Środki ochrony roślin

Siatki

Pozostałe


PREZENTUJEMY PAŃSTWU

Kaptur ochronny z agrowłokniny

40x55cm 50g (+/- 5%) - 10szt.

w kolorze białym z zaciągiem

Kapturki idealnie nadają się do okrywania roślin doniczkowych i tych w gruncie, wysoka gramatura 50g/m2 i zaciąg gwarantuje bardzo dobrą ochronę przed mrozem i wiatrem.

KAPTURKI POSIADA STABILIZACJĘ UV

(niezbędną przy bezpośrednim kontakcie ze szkodliwym działaniem promieni ultrafioletowych)

Silne podmuchy mroźnego wiatru stanowią duże niebezpieczeństwo - wiatr powoduje intensywne parowanie wody z liści i igieł. Rośliny zaczynają wysychać ponieważ nie są w stanie pobrać dostatecznej ilości wody z zamarzniętej gleby. Z tego powodu igły u iglaków schną na mrozie, a na wiosnę są w bardzo złej kondycji. Większość z w/w roślin stopniowo się regeneruje, potrzeba im jednak kilku miesięcy zanim nabiorą ładnego wyglądu.

KAPTUR NACIĄGA SIĘ BEZPOŚREDNIO NA ROŚLINĘ I ZACIĄGA SIĘ GO ZA POMOCĄ WSZYTEGO SZNURKA, KTÓRY POZWALA W KILKA SEKUND ZABEZPIECZYĆ ROŚLINE NAWET PODCZAS SILNYCH PORYWÓW WIATRÓW


Zobacz inne aukcje GardenFlora:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Najedź kursorem myszki na interesujący Cię element

poniżej aby dowiedzieć się więcej



Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83
kapoch bialzimowe
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u BajecznyOgrod_pl za co najmniej 250,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Koszt wysyłki wiekszej ilości na stronie o-mnie

Punkty odbioru

GardenFlora
Fabryczna 13
85-741 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
email: allegro@gardenflora.pl
tel.: 888817817

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    46 8164 0001 2002 0007 8285 0001
    06 1050 1139 1000 0023 2000 7194

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

GardenFlora
Fabryczna 13
85-741 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

Rękojmia 


1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 


2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy. 
5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 


6. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu. 


7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: GardenFlora ul. Fabryczna 13, 85-741 Bydgoszcz. Klient może dodatkowo złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@gardenflora.pl. 


8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 


Postanowienia końcowe 


1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 


2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 


3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 


4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 


5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 


6.Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 


7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

100 dni

Adres do zwrotu

GardenFlora
Fabryczna 13
85-741 Bydgoszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 100 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 


2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 


3.Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: http://gardenflora.pl/pliki/Oswiadczenie_o_odstapieniu_od_umowy.doc Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 


4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 
5.Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


7.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


8.Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 


9.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 
10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 


11.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

O sprzedającym
BajecznyOgrod_pl
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

13146

 

39

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 888817817
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Odbiór osobisty towaru:

GardenFlora Home&Garden

ul. Fabryczna 13

85-741 Bydgoszcz

(Brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)

Pozostałe informacje

Akceptujemy płatności PayU. PayU pozwala w wygodny i bezpieczny sposób płacenia za zakupy na naszych aukcjach. Od momentu dokonania płatności w przeciągu kilku minut otrzymujemy informację od systemy PayU o dokonanej   wpłacie. Wszystko z najwyższymi standardami bezpieczeństwa danych i całkowicie za DARMO!


PRZELEW TRADYCYJNY  

ING Bank Śląski: 06 1050 1139 1000 0023 2000 7194 

SGB: 46 8164 0001 2002 0007 8285 0001  


W tytule przelewu tradycyjnego prosimy koniecznie podać nazwę użytkownika z  Allegro.


DANE DO PRZELEWU

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jakub Chwieduk

ul. Bohaterów Kragujewca 2/10

85-863 Bydgoszcz  


Towar wysyłamy:

- Kurier: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek,  piątek

- Poczta Polska + Pocztex Kurier 48: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek,  piątek

- Paczkomaty: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek,  piątek

(Wysyłka nie jest realizowana w soboty, niedziele i święta)


UWAGA !!!

Przed odbiorem przesyłki prosimy koniecznie sprawdzić, czy jej opakowanie nie  jest uszkodzone lub nie było otwierane. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i odpowiednio zabezpieczone. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by sporządził "Protokół Szkody"

Poprawnie sporządzony protokół będzie podstawą do reklamacji.


ODBIÓR OSOBISTY

GardenFlora Home&Garden Group

ul. Fabryczna 13

85-741 Bydgoszcz

pn - pt 8:00 - 16:00


KOSZTY WYSYŁKI

Jeśli kupujesz na naszych aukcjach kilka przedmiotów, koszyk Allegro sam obliczy odpowiednie koszty przesyłki.