AGROTKANINA CZARNA ściółkująca 3,2x25m 94g gruba (6999647998)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: ściółkująca (przeciw chwastom)
  • kolor: czarna
  • długość (dłuższy bok) w cm: 2500
  • szerokość (krótszy bok) w cm: 320

opis

Agrotkanina CZARNA przeciw chwastom

3,2x25m 94g POLSKA

Opis produktu

Opis produktu

  • Agrotkanina czarna to mocna i trwała tkanina polipropylenowa stosowana w rolnictwie, ogrodnictwie i szkółkarstwie do ściółkowania. Znakomicie eliminuje chwasty, bez konieczności używania środków chemicznych. Agrotkanina stosowana jest w szkółkach roślin iglastych, w uprawie truskawek, przy zakładaniu ogrodów, pokrywaniu skarp, pod kamienie, korę, itp.

    Agrotkanina ogrodnicza wykonana jest z cienkich nitek polipropylenowych, dzięki czemu przepuszcza wodę i składniki mineralne oraz nie ulega procesowi gnicia.

    Agtotkanina dzięki swoim właściwościom (wysoka gramatura 94 gram, inna struktura materiału) jest 2 razy trwalsza od agrowłókniny.

    Właściwości i zalety stosowania

    - zapobiega wzrostowi chwastów (bez konieczności stosowania środków chemicznych i usuwania ręcznego)

    - utrzymuje właściwą wilgotność gleby (reguluje przepływ wody i powietrza oraz podnosi temperaturę gleby)

    - agrotkanina stwarza dobre warunki dla roślin, co powoduje duży wzrost plonów

    - ekonomiczna w użytkowaniu (długotrwałość) oraz bezpieczna dla środowiska naturalnego

    Ochrona przed chwastami
    Agrotkanina jest znakomita do ściółkowania gleby w celu poprawienia warunków rozwoju roślin. Idealnie eliminuje chwasty, bez konieczności używania środków chemicznych.

  • Wilgotność gleby
    Agrotkanina ułatwia zachowanie optymalnej wilgotności gleby. Badania wykazują, że nawet w warunkach suszy wilgotność gleby pod agrotkaniną jest nadal optymalna dla wzrostu roślin. Jest to możliwe dzięki konstrukcji agrotkaniny pozwalającej przenikać wodzie opadowej przez jej powierzchnię, uniemożliwiając jednocześnie jej parowanie. Dzięki temu struktura gleby pod agrotkaniną jest wilgotna i pulchna, co sprzyja rozwojowi korzeni i lepszej kondycji roślin.

  • Temperatura gleby
    Czarna agrotkanina powoduje silniejsze ogrzewanie gleby w okresie wegetacji, co pozwala na wyższą aktywność systemu korzeniowego, lepsze pobieranie składników pokarmowych, a w konsekwencji lepszy wzrost drzew.

  • Nawożenie
    Agrotkanina jest chemicznie obojętna dla gleby i nie zmienia - tak jak ściółki organiczne - potrzeb nawozowych roślin. Nie wpływa na pH gleby (nie ma potrzeby zwiększania dawek nawozów azotowych, ani dodatkowego wapnowania). Agrotkanina dzięki swojej konstrukcji nie hamuje - w sposób istotny - przenikania do gleby nawozów (tak jak grube warstwy kory). Nawozy rozsypywane na powierzchnię agrotkaniny przemieszczają się przez nią po rozpuszczeniu w kroplach pierwszego deszczu.

    Parametry:

  • - wymiary: 3,2m x 25m = 80m2
  • - gramatura: 94g
  • - kolor: czarny
  • - produkt polski
  • Galeria produktu

    Ważne informacje

    Korzyści zakupów u nas

    Pozostałe nasze aukcje

    Mapa dojazdu do siedziby firmy

    [DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
    Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
    Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
    Dostawa i płatność
    od 15,00 zł

    Lokalizacja: CIESLE gm.Bodzanów pow. Płock, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    15,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    3
    czas realizacji
    4 dni robocze

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Odbiór osobisty
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    -
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    23,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    3
    czas realizacji
    4 dni robocze

    Punkty odbioru

    Rolmarket
    Cieśle 47
    09-470 Cieśle
    woj. mazowieckie
    email: biuro@rolmarket.com
    tel.: 242607400

    • poniedziałek - sobota 08:00 - 16:30

    płatność kartą i gotówką
    prosimy umówić się na odbiór

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Dodatkowe informacje

     


    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    Rolmarket Sp. z o.o. Sp. k.
    Cieśle 47
    09-470 Cieśle
    Dodatkowe informacje

     

    Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.  


     

    Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

    Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  


     

    Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


     

    Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: Cieśle 47, 09-470 Bodzanów lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@rolmarket.pl.  

    W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres:Cieśle 47, 09-470 Bodzanów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


     

    Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


     

    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

    Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


     

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

    Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


     

    Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

    Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    30 dni

    Adres do zwrotu

    Rolmarket Sp. z o.o. Sp. k.
    Cieśle 47
    09-470 Cieśle

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    Przesyłkę należy odesłać w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres: Rolmarket sp. zo.o. Sp. k., Cieśle 47, 09-470 Bodzanów. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towary przed upływem terminu 14 dni. Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

    O sprzedającym
    rolmarket_pl
    99,7%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    9000

     

    21

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    4,9

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • 242607400
    poniedziałek - sobota
    08:00 - 16:30
    niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Sprzedającym w ramach Konta jest firma Rolmarket Sp. z o.o. Sp. k. prowadząca działalność gospodarczą wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 774 323 13 96, REGON 365883198 . 

    Dane kontaktowe Sprzedającego:  

    adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Cieśle 47, 09-470 Bodzanów,  adres poczty elektronicznej: biuro@rolmarket.pl,

    numer telefonu: 24 260 74 00

    Pozostałe informacje

    Drogi Kupujący,

    zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

    Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

    Sprzedający Rolmarket Sp. z o.o. Sp. k. PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


    POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

    Informacje dotyczące płatności 

    Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

    Termin płatności 

    (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

    Informacje o dostawie 

    Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    Sposoby dostawy Towaru 

    udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: Cieśle 47, 09-470 Bodzanów – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:30.

    Termin dostawy 

    Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

    Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie

    w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

    Administrator danych osobowych 

    Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

    Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

    Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

    Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

    Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

    Dobrowolność podania danych osobowych 

    Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

    Prawo właściwe, język 

    Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

    Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

    Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.