ADIDAS ADIDASY DAMSKIE ROZMIAR 39 1/3 UK 6 (6541193456)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
159,99 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Dulcza Wielka
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 39
  • wysokość: niskie
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, odcienie czerwieni
Do zakupionych przedmiotów proszę doliczyć koszty wysyłki. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

List ekonomiczny 6

Paczka pocztowa ekonomiczna 10

List polecony priorytetowy 10


Wysyłka kirierem: k-ex

paczka kurierska 18

Paczka kurierska pobraniowa 22

Wiele produktów wysyłamy gratis!

Na naszych aukcjach klienci mogą zapłacić poprzez przelew na nasze konto oraz wybrać opcje płatności przy odbiorze.

Można również wpłacać w szybki, wygodny i bezpieczny sposób przez payu.

Opis aukcji.

WITAM NA MOJEJ AUKCJI

PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ BUTY

MARKI ADIDAS

BUTY WYKONANE Z WYSOKIEJ KLASY TKANINY WKŁADKA MATERIAŁ PODESZWA TWORZYWO SZTUCZNE

ROZMIAR 39 1/3 UK 6

DŁUGOŚĆ WKŁADKI 25,5 CM

ZAPRASZAM DO KUPNA ORAZ NA INNE MOJE AUKCJE TEL 696646105




anulka20b@op.pl
696 646 105
Wszelkie prawa zastrzeżone! Copyright 2014 by Andzioszka1.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 65203000451110000002447700
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 696646105
    od poniedziału do niedziel 10-20

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem , nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.

reklamacje

Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro InPost? Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Aby odesłać przedmiot: Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS: Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Polecony InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost. Zobacz, co możesz zrobić, jeśli nie otrzymałeś kodu zwrotu InPost. Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. Kiedy mogę zrezygnować z zakupu u przedsiębiorcy?

pozostałe informacje

1. Czy sklep internetowy powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia przez klienta od umowy? Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)