ADATA AP12500D POWER BANK 12500mAh USB 5V/2.1A LED (6911063667)

zakończona
63,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • lokalizacja: Łomża, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

:: Kontakt ::

:: Formy Płatności ::

  • Obsługiwane kanały PzA:
    INTELIGO, iPKO, BZ WBK, Nordea, Bank BPH, Bank PEKAO S.A., ING Bank, Raiffeisen Bank, Millennium Bank, Bank BGŻ, Kredyt Bank, Polbank EFG, CitiBank, Deutsche Bank oraz karty VISA, Mastercard

:: Wysyłka ::


  • Poczta Polska:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Listy polecone objęte są standardowym ubezpieczeniem Poczty Polskiej (do 140zł).
    - Przesyłki pocztowe biznesowe (Kurier 48) ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Za pobraniem Pocztą Polską wysyłamy maksymalnie 5 sztuk.


  • Kurier GLS/DPD:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki kurierskie ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.



  • InPost Paczkomaty 24/7:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.

ADATA AP12500D POWER BANK

12500mAh, 2x USB 5V/ 2.1A


Bank energii, powerbank


Powerbank z polskiej dystrybucji - gwarancja i legalność.

Bank energii 12500mAh

Dzięki dużej pojemności wynoszącej 12 500 mAh uzyskujesz duże możliwości mobilności plus wygodę jaką są dwa porty ładowania USB. Razem zapewniają one na wyjściu prąd wielkości 2,1 A, dzięki czemu można jednocześnie zasilać dwa urządzenia przenośne oszczędzając czas i bezpiecznie poruszając się z jednego miejsca do drugiego. Oprócz tego Power Bank P12500D został wyposażony w precyzyjny wyświetlacz cyfrowy, na którym wyświetlane są informacje o poziomie naładowania.

Precyzyjny wyświetlacz cyfrowy - Będziesz zawsze dobrze poinformowany

Ponieważ urządzenia przenośne stają się szybsze i wyposażane są w ekrany o coraz większych rozdzielczościach, wymagają one również coraz więcej energii zasilania – w szczególności, gdy są używane do takich zadań jak gry lub odtwarzanie filmów wideo w rozdzielczości Ultra HD. Dlatego informacje o poziomie naładowania są tak ważne – Power Bank P12500D został wyposażony w wyświetlacz cyfrowy, na którym wyświetlane są informacje o poziomie naładowania od 0 do 100. Nigdy więcej migających światełek lub niewyraźnych pasków – otrzymujesz dokładność i przejrzystość odczytu.

Duża pojemność

*Power Bank P12500D magazynuje energię elektryczną pozwalającą w pełni naładować tablet 1 raz, a średni smartfon 4 razy. Jest to wystarczająca ilość energii elektrycznej, aby już nigdy nie martwić się nienaładowanymi bateriami.

*Może się różnić w zależności od stanu urządzenia i warunków użytkowania

Dwa porty USB zwiększają wydajność ładowania

Dlaczego marnować czas, jeżeli można naładować równocześnie dwa urządzenia? Power Bank P12500D posiada dwa porty USB zapewniające na wyjściu prąd 2,1 A. Ładuj równocześnie dwa urządzenia przenośne skracając czas oczekiwania i używając obu urządzeń bez żadnych przestojów.

Wysoka jakość i trwałość

W swoich power bankach ADATA wykorzystuje wyłącznie najbezpieczniejsze baterie poddawane najbardziej rygorystycznym testom. Power bank P12500D oferuje niezwykle wysoką odporność na ogień, wstrząsy, uderzenia i inne zagrożenia, zapewniając wysokie bezpieczeństwo użytkowania.

Wieloobwodowe zabezpieczenie

Power bank P12500D został wyposażony w zespół obwodów elektrycznych zapewniający zabezpieczenie przed przeładowaniem, rozładowaniem, nadmierną temperaturą, spięciami, przepięciami i wysokim napięciem. Może się to wydawać zbyt dużo, ale dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo i stabilna praca urządzeń.

Specyfikacja:

Pojemność: 12 500 mAh (bateria litowo-jonowa 45 Wh wielokrotnego ładowania)
Wymiary: (dł. x szer. x wys.) 141 x 63,5 x 22,5 mm / 5,5 x 2,5 x 0,9 cala
Masa: 295 g (10,4oz)
Wejście DC 5V/2A (micro USB)
Wyjście 1&2 maks. DC 5V/2,1A (USB typu A)
Akcesorium przewód Micro-USB; Podręcznik użytkownika

Ważne: Power banki ADATA wykorzystują baterie litowo-jonowe wielokrotnego ładowania, a wartości pojemności znamionowych pozostają pod wpływem różnych czynników, w tym m.in. temperatury zewnętrznej, warunków testowych oraz metod. Pojemności znamionowe power banków ADATA są testowane i zatwierdzane przez zewnętrzne laboratoria w określonych warunkach. (Dostępna pojemność baterii wielokrotnego ładowania spada równomiernie wraz z czasem oraz liczbą cykli ładowania, zgodnie z charakterystyką baterii.)

Gwarancja: 1 rok

Ważne: Power banki ADATA wykorzystują baterie litowo-jonowe wielokrotnego ładowania, a wartości pojemności znamionowych pozostają pod wpływem różnych czynników w tym m.in. temperatury zewnętrznej, warunków testowych oraz metod. Pojemności znamionowe power banków ADATA są testowane i zatwierdzane przez zewnętrzne laboratoria w określonych warunkach. (Dostępna pojemność baterii wielokrotnego ładowania spada równomiernie wraz z czasem oraz liczbą cykli ładowania, zgodnie z charakterystyką baterii.)

Gwarancja

Produkt objęty jest 1-letnią gwarancją producenta.

Jest to wersja BOX, czyli powerbank w oryginalnym opakowaniu producenta.


Zdjęcia poglądowe (kliknij aby powiększyć):

Istotne informacje:

  • Wysyłki towaru realizujemy na bieżąco, od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy możliwie szybką wysyłkę.
  • Towar wysyłamy przesyłką poleconą z uwagi na wyższą wartość standardowego ubezpieczenia takiej przesyłki w porównaniu do paczki pocztowej (dotyczy wysyłki Pocztą Polską).
  • Posiadamy kilka kont bankowych oraz udostępniamy usługę Płacę z Allegro. Dzięki temu w większości przypadków masz możliwość wykonania szybkiego i darmowego przelewu, a co za tym idzie - najszybszego otrzymania towaru.
  • Numery kont bankowych, dane do przelewu oraz informacje potrzebne do zakończenia transakcji otrzymasz w auto-emailu po zakupie poprzez "Kup Teraz!".
  • Koszty przesyłki zawierają 23% VAT.
  • Na zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie Fakturę VAT. Wszystkie podawane na aukcji ceny to ceny brutto zawierające 23% VAT.
  • Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem zakupów, dostępnym na stronie "O mnie" .

Dlaczego my?

Działamy na Allegro już przeszło 10 lat. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży IT daje nam możliwość fachowej obsługi klienta. Naszym klientom udzielamy rzetelnej pomocy w zakresie realizacji transakcji oraz wyboru odpowiedniego rodzaju pamięci. Zaufało nam już przeszło ponad 95.000 klientów !

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO0fc6Yp­vfyKnZPwnUk8nEipo/Pl­YyzY5GqcF/aKSb838PHd­yoTp4m7pWvunts9OPCPI­p7qPfq96W[/DANE_EU]

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
6
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
14,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
200
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

1. Koszt wysyłki kurierskiej zgodny z Cennikiem Dostawy.
2. Koszty wysyłki Pocztą Polską - Szczegółowy CENNIK DOSTAWY.
3. Ze względu na charakter aukcji możliwa jest sprzedaż hurtowa.
4. Nie ma możliwości odbioru osobistego

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

3. Kupujący będący konsumentem ma prawo wyboru, czy chce reklamować towar na podstawie gwarancji, czy też na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

4. Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w przypadku wystąpienia wady fizycznej rzeczy. a) Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować Sprzedającego, załączając szczegółowy opis wady; 

b) Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: Jay NET Przemysław Chyliński, ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: jaychyl@gmail.com; 

c) Reklamowany towar Kupujący powinien dostarczyć na adres siedziby Sprzedającego: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża; 

d) Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów; 

e) Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna;

f) Sprzedający zobowiązany jest ustosunkować się do żądania konsumenta w terminie 14 dni. 

5. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy wobec Kupującego, niebędącego konsumentem. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy, zwrot towaru. 

1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 

W powyższym przypadku: 

a) Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Wzór dostępny poniżej: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

– Adresat: Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża 

e-mail: jaychyl@gmail.com 


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ................................................................. 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ................................................................ 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): .................................................................. 

– Adres konsumenta(-ów): ............................................................................ 

– Nr konta bankowego do zwrotu świadczenia(**): ................................................................. 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):................................ – Data:............................. 

(*) Niepotrzebne skreślić;

(**) Podanie nr konta bankowego nie jest obowiązkowe. Jeżeli konsument zapłacił za świadczenie przelewem bankowym, zaleca się podanie nr konta bankowego bezpośrednio w oświadczeniu w celu przyśpieszenia procedury zwrotu świadczenia konsumentowi; 

b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może również przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: jaychyl@gmail.com. W przypadku skorzystania z powyższej formy Sprzedający niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną); 

c) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

d) Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem; 

e) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej; 

f) Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Sprzedający otrzymał informację od konsumenta o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 


Rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża; 


g) Zaleca się wysyłać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami towar do Sprzedającego przesyłkami rejestrowanymi; 

h) Zaleca się dołączyć do przesyłki dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, oświadczenie o odstąpieniu od umowy; 

i) Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument; 

j) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Przem-0
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

10698

 

38

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

 1. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzony jest przez Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. 

2. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej sprzętu komputerowego, kart pamięci, usług do gier MMORPG. Sklep internetowy JayNET prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski. 

3. Stroną dokonującą zakupów poprzez "Kup Teraz", zwaną dalej Kupującym jest użytkownik zarejestrowany w serwisie Allegro. Stroną dokonującą sprzedaży jest Sklep internetowy Jay NET, zwany dalej Sprzedającym. 

Pozostałe informacje

4. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .

Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są m.in. przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

5. Sprzedający nie udostępnia danych osobowych Kupujących podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingu.

6. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.

7. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), kupujący niebędący konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda kupującego niebędącego konsumentem na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Do otwarcia faktury w formie elektronicznej wymagane jest oprogramowanie do otwierania plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.

§5 Gwarancja 

1. Gwarantem jest Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 16633. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Łomży. 

2. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej. 

3. Czas trwania Gwarancji określony jest w opisie oferty oraz liczy się od momentu wydania towaru. 

4. Utrata gwarancji następuje w przypadku:     

a) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub elektrycznych sprzętu, wynikłych z winy Kupującego;      

b) uszkodzeń powstałych w skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania sprzętu;      

c) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych naniesionych przez producenta. 

5. Towar wysyłany w ramach gwarancji powinien być kompletny (w szczególności powinien zawierać wszystkie elementy zestawu, w skład którego wchodziły) oraz powinien zostać przesłany na adres siedziby firmy Sprzedającego: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża. 

6. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący powinien załączyć do reklamowanego towaru Opis Usterki. Wzór Opisu Usterki - .pdf lub .doc . 

7. Kupujący zobowiązany jest prawidłowo zabezpieczyć oraz dostarczyć towar na swój koszt. 

8. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego w terminie 14 dni. 

9. W razie uznania roszczenia gwarancyjnego za zasadne, Sprzedający zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. 

10. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty za produkt, którego dotyczy roszczenie gwarancyjne.

11. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego (nie dotyczy konsumentów). 

12. Gwarancja nie daje prawa Kupującemu do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na dysku i innych nośnikach danych. 

13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.