Adapter zasilania wt E - gn A/B/C/G/I/J/L/N czarny (6922432158)

20 dni do końca
cena kup teraz
9,00 zł
z 25 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
Adapter wtyku zasilania wtyk E - gniazdo A/B/C/G/I/J/L/N 250V-10A czarny
nr katalogowy: 52091
Fotografie oferowanego towaru (real) - kliknij na zdjęciu aby powiększyć
Opis przedmiotu
W instalacjach sieci elektrycznych w różnych krajach stosuje się różne napięcia i różne typy złącz. Międzynarodowa Komisja Elektrotechniczna (IEC) definiuje literowo od A do N 14 typów złącz stosowanych w różnych krajach.
Oferowany adapter umożliwia dopasowanie wtyków standardu A, B, C, G, I, J, L oraz N do gniazda typu E stosowanego w Polsce. Dzięki temu sprzęty przywiezione do Polski z USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Japonii, Australii, Szwajcarii, Włoch itp. można podłączyć do gniazda 230V stosowanego w Polsce. Typy złącz pasujące do adaptera prezentuje rysunek poniżej (kliknij na obrazek aby powiększyć):
Adapter zapewnia obciążalność 250V/10A, posiada złącze uziemienia zaś jego konstrukcja - kształt oraz blokady wewnętrzne - uniemożliwia nieprawidłowe włożenie jakiegokolwiek z podłączanych wtyków i zapobiega porażeniom prądem.

Uwaga! Należy pamiętać, że w niektórych krajach (np. USA, Kanada, Brazylia) napięcie w sieci elektrycznej wynosi 110-120V. Podłączając sprzęty przywiezione z takich krajów należy sprawdzić, czy pracują one również pod napięciem 230V obowiązującym w Polsce (często małe sprzęty RTV działają na obu napięciach). W przypadku, gdy jedynym napięciem pracy sprzętu jest 110-120V do podłączenia do Polskiej sieci elektrycznej zamiast adaptera wymagany jest transformator dopasowujący 110V:230V
Uwagi dodatkowe
Uwaga1! W ofercie posiadamy różne kable, przyłącza i przedłużacze zasilające (z końcówkami UNISCHUKO, C5, C7, C13, C14, C19, C20) dostępne na naszych aukcjach tutaj a także listwy zasilające w wersjach podłogowych sprzedawane tutaj oraz mocowane w systemach RACK19" i RACK10" dostępne na naszym innym koncie Stratos_wh tutaj .

Uwaga2! Na naszych aukcjach oferujemy także zasilacze i ładowarki do różnych zastosowań (sieciowe, samochodowe, USB, PoE, laboratoryjne itp.) dostępne tutaj , kable zasilające USB (do ładowarek i zasilaczy USB) dostępne tutaj , kable i przedłużacze zasilające 230V (do sprzętu AV, komputerowe, serwerowe itp.) do kupienia tutaj , wtyki, gniazda, złącza i adaptery zasilające dostępne tutaj oraz testery zasilania, power banki i inne akcesoria zasilające sprzedawane tutaj .
Dane techniczne
Złącza: wtyk 230V typ E (męski), gniazda typu A/B/C/G/I/J/L/N (żeńskie)
Obciążalność: 250V/10A
Kolor: czarny
Wymiary (szerokość/wysokość/­głębokość bez bolców): 55/55/28mm
Masa: ok. 42g
Informacje dodatkowe dla Kupujących
Oferowany przez nas produkt jest towarem nowym, nieużywanym, zapakowanym fabrycznie. Oferowany przedmiot tak jak wszystkie sprzedawane przez nas artykuły jest towarem aktualnie dostępnym w naszym magazynie co umożliwia natychmiastową wysyłkę. Wraz z zakupionym towarem otrzymujecie Państwo dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego (domyślnie) lub faktury VAT (na życzenie).

Kupując większą ilość przedmiotów (na jednej lub większej ilości aukcji) koszt wysyłki opłacacie Państwo tylko jeden raz. Koszt ten jest wyszczególniony jako oddzielna pozycja na dokumencie sprzedaży (paragonie fiskalnym lub fakturze VAT).

Z danymi rejestrowymi firmy, adresem siedziby, godzinami otwarcia, terminami urlopów, szczegółowym regulaminem sklepu oraz prawami kupujących i obowiązkami sprzedawcy mogą się Państwo zapoznać w zakładce "Informacje od sprzedającego".

Prosimy we wszelkiej korespondencji (dotyczy to zarówno e-maili jak i poleceń przelewu) o podawanie swojego nicku (pseudonimu ) z Allegro. Nick Allegro jest jedynym jednoznacznym wyróżnikiem kupującego i nie podanie go może znacznie wydłużyć czas wysyłki.
Kontakt
E-mail: allegro@stratos.pl
Tel: 22 834-88-30
Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew)
Firma czynna: godziny otwarcia, godziny pracy w okresach przed- i po-świątecznych oraz terminy urlopów podajemy w zakładce "Informacje od sprzedającego"
Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1140 2004 0000 3502 4429 9143
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
NIP: 522-020-53-91
REGON: 015624826
Organ Rejestrowy: Prezydent Miasta st. Warszawy Firma wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 9.00-17.00

kontakt

  • 228348830
    Odbieramy telefony w godzinach pracy: poniedziałek-piątek 9.00-17.00
  • info@stratos.pl
    Odpowiadamy na każdy e-mail. Staramy się to robić jak najszybciej.

pozostałe informacje

REGULAMIN 1) Zasady ogólne Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia. Wszystkie towary przez nas oferowane są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. 2) Składanie zamówień Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienie jest kompletne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który zakupiony towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. Po złożeniu zamówienia, otrzymacie Państwo automatyczną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie przez nas Waszego zamówienia. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, próbujemy je uzupełnić kontaktując się z Kupującym. Jeśli kontakt nie będzie możliwy mamy prawo do anulowania zamówienia i wystąpienia do Allegro o zwrot prowizji. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu informacji o dokonaniu płatności poprzez PayU, wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku wyboru opcji wysyłki „za pobraniem”. W procesie składania zamówienia możecie Państwo wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego (dokument domyślny) lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci pliku PDF. 3) Koszty i termin wysyłki Zakupiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia albo drogą mailową. Poinformujemy Państwa niezwłocznie o nieprawidłowych lub niekompletnych danych adresowych, które uniemożliwiają dokonanie wysyłki lub mogą ją opóźnić. Zakupione przedmioty wysyłamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w naszej siedzibie. Przesyłka dostarczana jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem” lub płatności PayU. Przy wyborze opcji płatności przelewem do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. Koszty wysyłki zależą od wybranego przez Państwa spedytora i są podane przy każdym towarze na stronach serwisu. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów (na jednej lub wielu aukcjach) koszty wysyłki są doliczane tylko jeden raz. 4) Płatności Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Płatność za zamówiony towar może nastąpić bezpośrednio przy odbiorze osobistym towaru w naszej siedzibie, przy odbiorze przesyłki pobraniowej, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU lub przelewem na konto bankowe naszej firmy. 5) Prawa nabywców W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie w celach związanych z działalnością gospodarczą (dokumentowane fakturą VAT wystawioną dla firmy), na zakupione towary udzielamy rękojmi na okres 1 roku od daty zakupu (zgodnie z kodeksem cywilnym art. 556-581 ustawy z dnia 23.04.1964r). W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, korzystającą ze naszego sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową to podlegacie Państwo dodatkowej ochronie Konsumenckiej i przysługują Wam szczególne prawa: 5a) Prawo do odstąpienia od umowy (dotyczy wyłącznie Konsumentów) Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna towaru w terminie 14 dni (od momentu otrzymania przesyłki) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji wysyłając do nas oświadczenie e-mailowo na adres zwroty@stratos.pl lub listownie na adres siedziby naszej firmy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_zwrotu_towaru.pdf lub sformułować oświadczenie samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o dacie zakupu, zwracanym towarze, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy Państwu zwrócić płatnosci. Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają Państwo 14 dni na odesłanie zakupionego towaru. Zwracany towar prosimy odesłać lub dostarczyć do naszej siedziby. W przesyłce oprócz zwracanego towaru powininno się znaleźć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (jeśli nie przesłano go wcześniej elektronicznie) oraz paragon fiskalny potrzebny nam z powodów księgowych. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki w wysokości najtańszej przez nas oferowanej (czyli 10zł). Koszt odesłania towaru ponosicie Państwo i nie podlega on zwrotowi. Zwrotu płatności dokonamy w najdogodniejszy dla Państwa sposób, tak aby nie musieli Państwo z tego tytułu ponosić dodatkowych kosztów. Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru nie później jednak niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Uwaga! Mamy prawo obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości zwracanego towaru, jeśli ślady zużycia wskazują na korzystanie z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6) Reklamacja (dotyczy wyłącznie Konsumentów) Firma Stratos zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad i odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru przez okres 2 lat. Tak więc macie Państwo prawo w terminie 2 lat zareklamować niezgodność towaru z umową oraz wady, które istniały w chwili zakupu towaru lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie. Jeżeli sprzedany produkt ma istotną wadę - a my nie możemy niezwłocznie wady usunąć (przez naprawę lub wymianę wadliwego przedmiotu lub jego części) - możecie Państwo żądać od nas naprawy, wymiany, obniżenia ceny, lub zwrotu zapłaty. Aby złożyć reklamację, musicie Państwo poinformować nas o tym wysyłając do nas pismo e-mailowo na adres reklamacje@stratos.pl lub listem poleconym na adres naszej siedziby. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_reklamacji.pdf lub sformułować pismo samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o zwracanym towarze, rodzaju i dacie wystąpienia niezgodności/wady, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy usuąć reklamowaną wadę. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, o jej uznaniu lub odrzuceniu zostaniecie Państwo poinformowani pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja automatycznie zostaje uznana. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie w możlwie jak najszybszym terminie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - zwrócona zostanie Państwu równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne towary do wyboru. Reklamowany towar należy przesłać na adres naszej siedziby na własny koszt paczką pocztową ekonomiczną nieubezpieczoną, (w przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt takiej przesyłki lub odbieramy od Państwa reklamowany towar we własnym zakresie). 7) Uwagi W przypadku produktów objętych również gwarancją producenta informujemy, iż gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku zaistnienia rozbieżności w ocenie reklamacji możecie Państwo zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie UOKiK-u tutaj http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

  • Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie Konsumentów czyli osób które dokonały zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  • Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna towaru w terminie 14 dni (od momentu otrzymania przesyłki) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji wysyłając do nas oświadczenie e-mailowo na adres zwroty@stratos.pl lub listownie na adres siedziby naszej firmy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_zwrotu_towaru.pdf lub sformułować oświadczenie samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o dacie zakupu, zwracanym towarze, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy Państwu zwrócić płatnosci. 
  • Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają Państwo 14 dni na odesłanie zakupionego towaru. Zwracany towar prosimy odesłać lub dostarczyć do naszej siedziby. W przesyłce oprócz zwracanego towaru powininno się znaleźć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (jeśli nie przesłano go wcześniej elektronicznie) oraz paragon fiskalny potrzebny nam z powodów księgowych. 
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki w wysokości najtańszej przez nas oferowanej (czyli 10zł). Koszt odesłania towaru ponosicie Państwo i nie podlega on zwrotowi. Zwrotu płatności dokonamy w najdogodniejszy dla Państwa sposób, tak aby nie musieli Państwo z tego tytułu ponosić dodatkowych kosztów. 
  • Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru nie później jednak niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  •  Uwaga! Mamy prawo obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości zwracanego towaru, jeśli ślady zużycia wskazują na korzystanie z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

  • W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie w celach związanych z działalnością gospodarczą (dokumentowane fakturą VAT wystawioną dla firmy), na zakupione towary udzielamy rękojmi na okres 1 roku od daty zakupu (zgodnie z kodeksem cywilnym art. 556-581 ustawy z dnia 23.04.1964r). 
  • W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, korzystającą ze naszego sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową to podlegacie Państwo dodatkowej ochronie Konsumenckiej i przysługują Wam szczególne prawa z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru przez okres 2 lat. Tak więc macie Państwo prawo w terminie 2 lat zareklamować niezgodność towaru z umową oraz wady, które istniały w chwili zakupu towaru lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie. Jeżeli sprzedany produkt ma istotną wadę - a my nie możemy niezwłocznie wady usunąć (przez naprawę lub wymianę wadliwego przedmiotu lub jego części) - możecie Państwo żądać od nas naprawy, wymiany, obniżenia ceny, lub zwrotu zapłaty. 
  • Aby złożyć reklamację, musicie Państwo poinformować nas o tym wysyłając do nas pismo e-mailowo na adres reklamacje@stratos.pl lub listem poleconym na adres naszej siedziby. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_reklamacji.pdf lub sformułować pismo samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o zwracanym towarze, rodzaju i dacie wystąpienia niezgodności/wady, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy usuąć reklamowaną wadę. 
  • Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, o jej uznaniu lub odrzuceniu zostaniecie Państwo poinformowani pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja automatycznie zostaje uznana. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie w możlwie jak najszybszym terminie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - zwrócona zostanie Państwu równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne towary do wyboru.
  • Reklamowany towar należy przesłać na adres naszej siedziby na własny koszt paczką pocztową ekonomiczną nieubezpieczoną, (w przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt takiej przesyłki lub odbieramy reklamowany towar od Państwa we własnym zakresie).