Adapter Nikon - M42 ADAPTER DO OBIEKTYWÓW M42 (6541447588)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,00 zł
z 45 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Zachodzącego Słońca 8, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przeznaczenie: nikon

opis

Kontakt
www_fotostyle_pl aby wysłać mail (kliknij)
790 468 618
22 298 51 15
Odbiór osobisty zakupionego towaru:
ul. Zachodzącego Słońca 8, 01-495 Warszawa Przed odbiorem proszę o kontakt z nami celem potwierdzenia gotowości towaru do odbioru.
Informacja
Płatność
Oferta Adapter Nikon - M42

Adapter Nikon - M42

  • Produkt marki JYC.

    ADAPTER DO OBIEKTYWÓW M42 NIKON

    marki

    Dzięki tej przejściówce będziesz mógł podłączyć wszystkie popularne obiektywy z gwintem M42! Np. obiektywy Chinon, Flektogon, Hanimex, Pancolar, Pentacon, Pentax, Praktica, Sonnar, Tair, Takumar, Vivitar, Yachica, Zeiss, Zenit.


    Sposób montażu:
    Adapter montowany jest na bagnecie tak samo jak się montuje obiektyw. Natomiast po zewnętrznej stronie adaptera wkręcamy obiektyw z gwintem M42. Montaż jest szybki i łatwy.


    Adapter jest wykonany z najlepszych materiałów, co skutkuje długą i bezproblemową pracą. Nie powoduje zwarć w korpusie.



    Dedykowany do:
    Nikon D5100 / D7000 / D3100 / D3000 / D5000 / D40 / D40x / D50 / D60 / D70 / D70s / D80 / D90 / D300 / D300s / D3 / D3x / D200 / D100 / D5 / D2h / D2x / D700 itd.

    oraz wszystkich analogowych lustrzanki z bagnetem NIKON AF


    Polecam również inne moje aukcje:

    Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

    Aupanel

    Warunki ogólne
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Warszawa, Zachodzącego Słońca 8, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Ceny wysyłek za granicę już od 15 eur - kurier DPD (dokładna wycena po zakupie)

Punkty odbioru

FotograficzneAkcesoria.pl
Zachodzącego Słońca 8
01-495 Warszawa
woj. mazowieckie
email: fotograficzneakcesoria@gmail.com
tel.: 790 468 618

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:30

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  1. Wszystkie  produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych  i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez  oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. Produkty  posiadają instrukcję oraz gwarancję producenta, importera lub  sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji  gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty.  Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne  odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są  zaznaczone w opisie produktu.
  3. Gwarancja  nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi  pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od  kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w  transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb  naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi  znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się  jeszcze w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować  się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.  Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezwykle istotne i pomocne  przy reklamowaniu ewentualnych uszkodzeń lub braków w przesyłce  powstałych w trakcie transportu z winy firmy Kurierskiej.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FotograficzneAkcesoria
Zachodzącego Słońca 8
01-495 Warszawa
Dodatkowe informacje

I Warunki gwarancji

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.

3. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. W trakcie odbioru zalecamy sprawdzić przesyłkę. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.

6. Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi na podstawie artykułu 558 § 1 kodeksu cywilnego.

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu lub urządzenia wynikającego z nieprawidłowego użytkowania, zamykania, mocowania, przykręcania oferowanych akcesoriów.


II Opis procedury reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: violinn@gmail.com lub w formie pisemnej na adres do reklamacji i zwrotów. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika Allegro, 

- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

3. Jeżeli reklamowany produkt nie będzie zawierał formularza reklamacyjnego z opisaniem problemu firma może skontaktować się z reklamującym. W przypadku problemu z kontaktem będziemy czekać do momentu aż reklamujący skontaktuje się z firmą. 


III Pozostałe informacje nie zawarte w regulaminie:

1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści niniejszego  regulaminu lub co do oferowanych przez sprzedającego produktów, kupujący  ma prawo zwrócić się w tym celu do sprzedającego, który udzieli  kupującemu stosownej informacji.

2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie wyłączają ani nie  ograniczają jakichkolwiek praw kupującego będącego konsumentem w  rozumieniu art. 22(1) KC przysługujących kupującemu na mocy bezwzględnie  obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności  postanowień niniejszego regulaminu z tymi przepisami, zastosowanie  znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązującego prawa  polskiego.


Formularz reklamacyjny należy pobrać pod adresem: 

http://goo.gl/SBo11H


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FotograficzneAkcesoria
Zachodzącego Słońca 8
01-495 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

I Odstąpienie od umowy 

1. Sprzedawca umożliwia Konsumentowi odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. 

2. Konsument zgodnie z prawem ma 14 dni na odstąpienie od umowy oraz kolejne 14 dni na odesłanie przedmiotu. konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. W ramach odstąpienia od umowy konsument składa drogą mailową pisemne oświadczenia w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy PRZEDSIĘBIORCÓW. 

2.1. Przedsiębiorcy przysługuje możliwość skorzystania z roszczeń wynikających z tytułu wad fizycznych przedmiotu. Jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wadliwa rzecz zostanie wymieniona na wolną od wad albo wada zostanie usunięta. 

3. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan i/lub zawartość towaru, a więc towar nosi ślady używania i/lub jest nie kompletny, niemożliwe jest odstąpienie od umowy. 

3.1. Integralną częścią odstąpienia od umowy jest potwierdzenie wniosku od Allegro, że transakcja nie doszła do skutku. Wniosek wysłanego przez Sprzedającego do Allegro i należy go potwierdzić mailowo. Należy sprawdzać czy nie trafił do teczki SPAM. 

4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na własny koszt na adres sklepu podanego na stronie kontakt wraz z odstąpieniem od umowy oraz dokumentem zakupu, numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić zapłatę. Druk dostępny pod linkiem http://goo.gl/ngHJmu

5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów wykonanych (w tym przypadku po wysłaniu towaru umowa na usługę jest traktowana jako wykonana) 

7. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu. 

8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta lub inny wcześniej ustalony sposób. 

9. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

10. Adresat zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w momencie jej dostarczenia przez kuriera. Po podpisaniu odbioru opłaconej przesyłki, należy ją otworzyć i sprawdzić czy otrzymany sprzęt nie ma widocznych uszkodzeń (np. pęknięć, połamań lub luźno latających części). W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń towaru (np. pęknięcia, połamania, luźno latające części) odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie sporządzić wraz z Kurierem protokół szkody nie opuszczając miejsca zdarzenia. Tylko w tym czasie (tzn. w trakcie odbioru) szkoda może zostać uznana za wyrządzoną z winy firmy Kurierskiej. W przypadku gdy szkoda zostanie stwierdzona po odejściu Kuriera, ewentualnie sporządzony protokół szkody nie stanowi podstawy do ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.


II Pozostałe informacje nie zawarte w regulaminie:

1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści niniejszego  regulaminu lub co do oferowanych przez sprzedającego produktów, kupujący  ma prawo zwrócić się w tym celu do sprzedającego, który udzieli  kupującemu stosownej informacji.

2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie wyłączają ani nie  ograniczają jakichkolwiek praw kupującego będącego konsumentem w  rozumieniu art. 22(1) KC przysługujących kupującemu na mocy bezwzględnie  obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności  postanowień niniejszego regulaminu z tymi przepisami, zastosowanie  znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązującego prawa  polskiego.

O sprzedającym
www_fotostyle_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1523

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 22 298 51 15
  • 790 468 618
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

www_fotostyle_pl - sklep internetowy, którego właścicielem jest Violin Violetta Maksymiuk z siedzibą w Warszawie

Pozostałe informacje

I Realizacja zamówienia:

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych kontaktowych umożliwiających weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia którego rzetelności nie udało się potwierdzić lub z powodów losowych nie zależnych od sprzedającego.

2. W przypadku błędnego wypełnienia formularza zamówienia Sklep dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli z Kupującym nie będzie można się skontaktować zamówienie zostanie anulowane w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu wysłania towaru oraz z czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do Klienta. Jest on zależny od wybranego produktu i sposobu jego dostarczenia i wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłki dłużycowe są indywidualnie wyceniane. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania towaru, przy  czym uwzględniane są tylko dni robocze. W przypadku zakupu na kilku naszych aukcjach, koszt wysyłki może być ustalany indywidualnie, w zależności od gabarytów produktów. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku przewidywanego przedłużenia czasu realizacji zamówienia Kupujący jest o tym każdorazowo informowany.

4. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie możliwe do zrealizowania, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie zawiadomiony, najpóźniej jednak w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy, zaś Sprzedawca zwróci w tym czasie otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną za niezrealizowane zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Kupujący może ponadto wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zakup innego, zamiennego towaru

5. Przy zamówieniach towarów do kwoty zamówienia doliczana jest opłata spedycyjna zgodnie z wybraną przez Klienta formą realizacji zamówienia.

6. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, który wysyłany jest wraz z zamówieniem lub wysyłany w postaci elektronicznej na skrzynkę pocztową.

7. Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji dostawy:

a) wysyłka paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej

b) wysyłka pobraniową paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej

8. W celu dostarczenia zakupionego towaru Kupujący upoważnia Sprzedawcę do zawarcia umowy na usługi pocztowe z Pocztą Polską w imieniu i na rzecz Kupującego.

9. Informacje o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w procedurze składania zamówienia (w formularzu zamówienia), które postanowienia są integralną częścią regulaminu. Ewentualne koszty dostawy doliczane są do zamówienia i ponoszone są przez Kupującego.

II Odbiór przesyłki - WAŻNE!

1. Odbiorca przesyłki nie jest zobowiązany jest do jej sprawdzenia lecz zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym może zareklamować wszelkie zauważone uszkodzenia budzącego jego wątpliwość (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego).

- Po podpisaniu odbioru opłaconej przesyłki, odbiorca może otworzyć i sprawdzić zawartość przesyłki  czy otrzymany sprzęt nie ma widocznych uszkodzeń (np. pęknięć, połamań lub luźno latających części).

- W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń towaru (np. pęknięcia, połamania, luźno latające części) Kurier zobowiązany jest natychmiast sporządzić protokół szkody nie opuszczając miejsca zdarzenia. Tylko w tym czasie (tzn. w trakcie odbioru) szkoda może zostać uznana za wyrządzoną z winy firmy Kurierskiej.

- W przypadku gdy szkoda zostanie stwierdzona po odejściu Kuriera, ewentualnie sporządzony protokół szkody nie stanowi podstawy do ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

2. Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia nadanej przesyłki od momentu wydana jej przewoźnikowi (KC Art. 544. § 1 i 2 , Art. 546. § 1 i 2 , Art. 548. § 1 i 2).

3. Za ewentualne uszkodzenia odpowiedzialny jest przewoźnik.

4. Sprzedawca dokłada należytej staranności aby jak najlepiej zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.

5. Zakup w naszym sklepie wiąże się z obowiązkiem zapłaty. W przypadku nie odebrania zamówionego towaru “za pobraniem”, ten obowiązek nie został wykonany i sprzedawca ma prawo rościć sobie pokrycie kosztów przesyłki w obie strony.

III Pozostałe informacje nie zawarte w regulaminie:

1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści niniejszego regulaminu lub co do oferowanych przez sprzedającego produktów, kupujący ma prawo zwrócić się w tym celu do sprzedającego, który udzieli kupującemu stosownej informacji.

2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22(1) KC przysługujących kupującemu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności postanowień niniejszego regulaminu z tymi przepisami, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązującego prawa polskiego.