ActiveJet etui na telefon na pas, LED - purpurowy (6931096255)

cena kup teraz
37,26 zł
z 415 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Odbiory w salonach do 48 godzin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: kobieta
ActiveJet etui na telefon na pas, LED - purpurowy

ID produktu: 474661

  • Oferta produktów ActiveJet, to produkty gwarantujące najwyższą światową jakość. W szerokiej ofercie są tusze do drukarek atramentowych, zestawy do napełniania, tonery laserowe, kasety barwiące, folie termo transferowe oraz papiery fotograficzne. Oferta produktów oświetleniowych ActiveJet to źródła światła LED, taśmy LED, świetlówki zespolone CFL, żarówki halogenowe, latarki LED oraz oprawy dekoracyjne. Produkty ActiveJet cechują się unikalną technologią produkcji, wysoką niezawodnością i trwałością.

  • Każdy tusz i toner do drukarki przechodzi bardzo rygorystyczne testy jakości na każdym etapie produkcji. Tonery ActiveJet zdobyły uznanie i są obecnie wykorzystywane m.in. w największych instytucjach i bankach w Polsce. Produkty oświetleniowe cieszą się ugruntowaną pozycją na rynku oraz bardzo dobrymi opiniami wśród klientów.

  • Intensywnie pracujemy nad szybkim poszerzeniem oferty produktowej zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Jednocześnie nie ustajemy w podnoszeniu jakości produktów oraz dbaniu o ich innowacyjność.

Kompatybilność
Gwarancja: 3 miesiące
Opis: ActiveJet etui na telefon na pas, LED - purpurowy pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji. Jest to oryginalny produkt firmy ActiveJet - nowy, nieużywany, sprawny technicznie i fabrycznie zapakowany. Stanowi on wysokiej jakości wyrób, jeden z najnowszych modeli tego producenta w grupie Gadżety. Spełnia, określone przez ActiveJet, parametry techniczne przy zachowaniu ustalonych warunków stosowania. Gwarantuje pełną satysfakcję i zadowolenie z jego użytkowania.
Galeria zdjęć

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwy odbiór w salonach SFERIS
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sferis Sp z o.o.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
NIP: 521-294-64-11
REGON: 015246420
KRS: 0000129210

pozostałe informacje

2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii. 9. Pytania lub uwagi dotyczące działania Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro prosimy kierować pod adres admin.sferis@sferis.pl lub pod adres sklep@sferis.pl. Telefon kontaktowy: 22-34-99-585. Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja, czy sądownictwo polubowne, które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu i serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SFERIS SERWIS - ZWROTY
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 Piaseczno
PL
Dodatkowe informacje

 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez  Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli  Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły  sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów  zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój  charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą  (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku  odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła  przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł  brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez  Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się  na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od  umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego  żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu  spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub  wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą  obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d.  kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie  ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu  spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił  odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może  odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o  odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego  wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o  prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego  wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia  oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin  14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od:  a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której  Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w  szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje  wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach  termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia  zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa  dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w  ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od  umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul.  Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się  za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od  umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W  przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie  potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o  odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b  poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w  tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w  ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego  samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument  wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla  niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam  odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta,  Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta  do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez  Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której  dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany  w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej  przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie  14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu  wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko  bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował  konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12  ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od  umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu  do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni  usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub  wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi  przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są  rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają  nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem  świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy  zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero  po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad  którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie  żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej  naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne  usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy  inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,  prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej;  l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument  może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o  zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji,  jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli  przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia  od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z  wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku  świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od  umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 Piaseczno
PL
Dodatkowe informacje

 

Procedura reklamacji: 

1. Sferis przyjmuje i rozpatruje  reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie  internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne  przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą  mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis.  Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu  Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany  towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod  adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska  10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą  mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 

2. Salony  Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie  internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci  chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub  dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do  autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta  (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji  (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez  producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie  się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i  stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona  pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia  wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można  uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez  przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul.  Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie  gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru,  otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez  Sferis na podstawie przekazanych danych. 

3. W celu  usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie  udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z  dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie  reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez  Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy  udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane  jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa  ponadto swoje żądanie. 

4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 

5.  Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad,  reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria  (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego  funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z  przyczyn zaistnienia wady towaru. 

6. Towar powinien  zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z  serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru,  gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne  transportowanie towaru. 

7. Sferis prosi o jak  najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na  nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną  bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja  naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych  nośnikach. 

8. Informacje na temat sposobów realizacji  napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod  adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur  reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod  numerem Infolinii.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące