Acerola w proszku PROSZEK 250g NATURALNA Wit. C (6760582589)

1 moneta
109 osób kupiło 152 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,90 zł
35,49 zł
z 99691 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,50 zł
  • PACZKA W RUCHu 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rabka-Zdrój, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]

opis

Acerola w proszku bez dodatków

Opis produktu

Acerola w proszku 250 g


Zawartość witaminy C na poziomie 25%,
100% naturalna, bez dodatków,
zalecana dla dzieci, osób starszych, wegetarian.

Zawarta w suplemencie diety "Acerola w proszku 250g" naturalna witamina C odgrywa bardzo ważną rolę w naszym organizmie.
Udowodnione jej działanie zostało opublikowane przez EFSA (European Food Safety Authority) to m.in:

  • Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego, pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu co powoduje odpowiednie funkcjonowanie zębów, naczyń krwionośnych, skóry, dziąseł, chrząstek, kości,

  • jest odpowiedzialna za poprawne funkcjonowanie układu odpornościowego podczas zwiększonego wysiłku fizycznego,

  • przyczynia się do lepszego wchłaniania żelaza niehemowego,

  • jest pomocna w poprawnym funkcjonowaniu układu nerwowego,

  • przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia,

  • jest odpowiedzialna za poprawny przebieg czynności psychicznych,

  • pomaga w odbudowie zredukowanej formy witaminy E.

Skład:


  • Wyciąg z owoców aceroli.

Sposób użycia:

  • 1/2 płaskiej łyżeczki dziennie (1 g) - rozpuścić w letniej wodzie i wypić lub dodać do posiłku: jogurtu, twarożku, musli.

Uwaga:


  • Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

  • Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.

Przechowywanie:

  • Przechowywać w temperaturze pokojowej w suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Opakowanie:

  • 250g (250 porcji)

Skład:


  • acerola

    Termin ważności i kraj pochodzenia

    Termin ważności i kraj pochodzenia można sprawdzić na stronie terminy ważności , pod pozycją Acerola w proszku bez dodatków


Specyfikacja

Acerola w proszku bez dodatków
250g
acerola
0.30 kg
Kliknij, aby sprawdzić termin ważności . Produkt posiada aktualny termin ważności i pochodzi z regularnych dostaw. Termin przydatności oraz kraj pochodzenia produktu można sprawdzić na stronie terminy ważności pod pozycją Acerola w proszku bez dodatków .
Acerola w proszku ,
Brat_pl
0

Zdjęcia

Kup jeszcze...

Wysyłka i odbiór

Płatność

Dlaczego BRAT_PL

Informacje

Powyższe opracowanie graficzne (Szablon BRAT ver3044) wraz z fotografiami stanowi wyłączną własność firmy BRAT_pl. Wszelkie powielanie, kopiowanie lub wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez zgody firmy BRAT_pl jest zabronione. Naruszenie własności może skutkować roszczeniami przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u brat_pl za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
8,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
8,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,50 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
7,50 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
5,50 zł
kolejna sztuka:
0,50 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
8,00 zł
kolejna sztuka:
0,50 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
12,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

Brat.pl Sklep stacjonarny i pijalnia soków
Sądecka 7
34-700 Rabka-Zdrój

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota 09:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Wysyłka zagraniczna tylko po przedpłacie.

Zamawiając na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka-Zdrój
Dodatkowe informacje

1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@brat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ------------------------------------------------------------------ (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. ul. Kilińskiego 66A 34-700 Rabka-Zdrój Ja.......................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................., numer oferty..................... Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ................. Imię i nazwisko........................... Login Allegro................ Adres......................... Data....................... ............................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 10 zł lub wysyła kuriera na swój koszt do kupującego. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BRAT.PL
Kilińskiego 66a
34-700 Rabka-Zdrój

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.