Acerin Maska-Krem do stóp 125ml INTENSYWNA KURACJA (6911041860)

zakończona
10,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 10,80 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
ringo-spzoo

Acerin MASKA-KREM do stóp

INTENSYWNA KURACJA

REGENERUJĄCA

Aksamitne stopy

Mocznik 15%

Masło Karite (Shea)

Olejek migdałowy

Acerin Maska-Krem do stóp 125 ml

Intensywna kuracja, Regenerująca

Maskę zaleca się stosować na stopy o bardzo wysuszonej, zgrubiałej i szorstkiej skórze.

Bogata formuła kremowej maski zapewnia potrójną pielęgnację, zmiękcza, nawilża i regeneruje skórę stóp. Wzbogacona o olejek ze słodkich migdałów bogaty w proteiny, witaminy A i E i z grupy B wzmacnia barierę ochronną skóry. Masło Karite przywraca skórze elastyczność i miękkość. Mocznik, prowitamina B5, gliceryna i kompleks NMF intensywnie zmiękczają, nawilżają i poprawiają sprężystość skóry jednocześnie łagodząc jej podrażnienia.

Stopy po kuracji maską staną się wygładzone i aksamitne w dotyku.

Sposób użycia:

Stopy namoczyć w ciepłej wodzie, wysuszyć i nałożyć maskę grubszą warstwą, ubrać skarpety i pozostawić do wchłonięcia na noc.

Kurację najlepiej stosować 1-2 razy w tygodniu.

Skład:

Aqua, Urea, Glycerin, Ceteareth-20 (And) Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parki (Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Betaine, D-Panthenol, Dimethicone, Carbomer, Triethanoloamine, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, Lysine, Lactic Acid,. Sodium Pca, Diglycerin, Pca, Allantoin, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Limonene, Linalool.

Przebadany dermatologicznie

Producent:

Scan Anida

Tel: 573 398 447


E-mail: ringo@all4you.strefa­.pl

Wpłaty należy dokonać przelewem na konto w mBanku

Oferuję również płatności poprzez system PayU

Po zakupie przedmiotu proszę o kontakt w celu uzgodnienia formy płatności i wyboru przesyłki.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony ekonomiczny 10,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Ringo spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Piłsudskiego 45
41-707 Ruda Śląska
NIP: 641-253-29-10
REGON: 243661093
KRS: 0000520528

kontakt

  • 573-398-447
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-18:00

reklamacje

Procedura reklamacyjna 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ringo@all4you.strefa.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.