Acana Prairie Poultry 11,4 kg (6912015055)

zakończona
169,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Allegro Kurier InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • lokalizacja: Marki, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Acana
  • waga (z opakowaniem): 11.4 [kg]
  • wiek zwierzęcia: psy dorosłe
  • wielkość psa: rasy średnie (10-25 kg)
530 221 062 sklep@sklepdlapsa.co­m.pl
Naszym pupilom
dajemy tylko to,
co najlepsze!
Godziny pracy pon.-pt. 9-17
Wysyłka w 24h
Zwrot do 30 dni
Dostawa gratis powyżej 149zł
Przepełniona mięsem Acana Prairie Poultry z drobiem, gwarantuje szczytową formę Twojego Pupila!
Opis produktu:

Psy to łowcy- w naturze pies nie polował by na kukurydzę! budowa ich zębów, szczęk i układu pokarmowego najlepiej świadczy o tym, że są naturalnymi mięsożercami przystosowanymi do diety opartej niemal wyłącznie na mięsie.

W swej nieskończonej mądrości, Matka Natura dobrała składniki odżywcze w dziczyźnie, rybach i drobiu tak, aby idealnie zaspokoić potrzeby żywieniowe psów.

W naturze, psy i wilki spożywają swoją zdobycz w całości, wliczając bogate w składniki odżywcze oraz witaminy i minerały organy wewnętrzne, mięso z mięśni będące źródłem białka i tłuszczu oraz odżywczy szpik i chrząstki, bogate w wapń i fosfor.

Karma Acana Acana Prairie Poultry z mięsem drobiu jest odzwierciedleniem naturalnej diety psów-przepełniona mięsem kurczaka i indyka z wolnego wybiegu, jajami z chowu ściółkowego! Zobacz skład i przekonaj się że ta karma jest idealna dla Twojego Pupila!


Skład:

De-hydratyzowane mięso kurczaka (25%), cięty owies (23%), świeże mięso kurczaka (5%), świeże podroby kurczaka (wątroba, serce, nerki) (5%), cała czerwona soczewica, cały groch zielony, cała zielona soczewica, świeże mięso indyka (4%), świeże całe jaja (4%), tłuszcz z kurczaka (4%), cała ciecierzyca, cały groch żółty, cały owies, olej ze śledzia (3%), lucerna, włókno soczewicy, brązowy suszony kelp, świeża dynia, świeża cała dynia piżmowa, świeży pasternak, świeży jarmuż, świeży szpinak, świeża marchew, świeże jabłka Red Delicious, świeże gruszki Bartlett, liofilizowana wątroba kurczaka (0,1%), sól, świeża żurawina, świeże borówki, korzeń cykorii, kurkuma, ostropest plamisty, korzeń łopianu, lawenda, korzeń prawoślazu lekarskiego, owoce dzikiej róży. DODATKI (na kg): mieszanina tokoferoli naturalnego pochodzenia. Dodatki żywieniowe: Witamina A: 7500IU, Witamina D3: 500IU, Witamina E: 100IU, Chlorek choliny: 500mg, E6 (cynk):100mg, witamina B5: 12,5mg. Dodatki zootechniczne: Enterococcus faecium NCIMB10415: 600x10^6 CFU.

Termin ważności 12.10.2017
Kontakt
Infolinia
tel. 530 221 062
Godziny pracy
pon.pt. 9-17
Napisz do nas
sklep@sklepdlapsa.co­m.pl
Odbiór osobisty
05-270 Marki
Ul. Kopernika 28
Social
SklepDlaPsa
w sieci
Dostawa
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43 2030 0045 1110 0000 0421 7570
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Animal Venture Paulina Kośniewska
Jagiełły 14 lok 1
05-270 Marki
NIP: 125-137-98-59
REGON: 362859124

kontakt

  • 530 221 062
    Zapraszamy do kontaktu w dniach pn-pt w godzinach 9-17

pozostałe informacje

Witaj na stronie allegro SKLEPdlaPSA To my-Paulina i Tomek, właściciele i wielcy miłośnicy psów! Chcemy się Tobą przywitać i zaprosić Cię do naszego sklepu, więc: „Witaj i zapraszamy!”.W naszym codziennym życiu towarzyszą nam Śrubka i Tequila- york i owczarek niemiecki. Z naszej pasji, wiedzy, zainteresowań, codziennych problemów, trosk związanych ze zwierzętami w pewien deszczowy, jesienny wieczór powstał pomysł założenia sklepu internetowego tylko i wyłącznie dla posiadaczy psów.W nasze przedsięwzięcie włożyliśmy mnóstwo wiedzy, pracy, czasu. Chcieliśmy stworzyć sklep wyjątkowy, pozwalający Tobie na łatwe i bezpieczne zakupy. To właśnie z Tobą chcielibyśmy się dzielić naszą pasją, wiedzą i doświadczeniem. W SKLEPdlaPSA posiadamy produkty najwyższej jakości od sprawdzonych dostawców. Zawsze służymy fachową poradą i wiedzą.Polub nasz profil na Facebooku i Instagramie! Dowiesz się o nowościach, promocjach i podzielisz się z nami fotkami z życia Twojego i Twojego czworonożnego przyjaciela.Zaglądaj do nas, śledź nasze profile. Po prostu bądź z nami częścią sklepu SKLEPdlaPSA !

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Animal Venture Paulina Kośniewska
Kopernika 28
05-270 Marki
PL
Dodatkowe informacje

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 (trzydziestu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy sklep@sklepdlapsa.com.pl lub AnimalVenture Paulina Kośniewska Mikołaja Kopernika 28 05-270 Marki. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania). Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Animal Venture Paulina Kośniewska
Jagiełły 14 lok. 1
05-270 Marki
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można też składać pisemnie lub pocztą e-mail na adres Sprzedawcy. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć Sprzedawcy wadliwy Towar. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji, należy podać w treści zgłoszenia reklamacyjnego: zgłaszanego roszczenia, krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz danych kontaktowych Konsumenta. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji dowodu zakupu Towaru (faktura albo paragon). W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjnie nie zawiera informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ich uzyskania. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: 1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna; 2) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Klientem jest Konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałobynadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący (Klient nie będący Konsumentem) traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Konsument zostanie zawiadomiony w terminie 14 dni o rozpatrzeniu reklamacji i sposobie jej realizacji. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Konsumentowi. Konsument traci uprawnienie do żądania doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową, przysługujące mu na podstawie obowiązujących przepisów, jeżeli przed upływem dwunastu miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.


Kontakt:


Anna Komorowska

tel. 530 221 062 

sklep@sklepdlapsa.com.pl

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży. 

3. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można też składać pisemnie lub pocztą e-mail na adres Sprzedawcy.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć Sprzedawcy wadliwy Towar.

5. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji, należy podać w treści zgłoszenia reklamacyjnego: zgłaszanego roszczenia, krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz danych kontaktowych Konsumenta. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji dowodu zakupu Towaru (faktura albo paragon). W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjnie nie zawiera informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ich uzyskania.

6. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;

2) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

7. Jeżeli Klientem jest Konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

8. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący (Klient nie będący Konsumentem) traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

9. Konsument zostanie zawiadomiony w terminie 14 dni o rozpatrzeniu reklamacji i sposobie jej realizacji.

10. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Konsumentowi. Konsument traci uprawnienie do żądania doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową, przysługujące mu na podstawie obowiązujących przepisów, jeżeli przed upływem dwunastu miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.