ACANA PACIFICA DOG 6KG WRAŻLIWE PSY + PREZENT (6912164902)

zakończona
169,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
  • lokalizacja: GORZÓW WIELKOPOLSKI, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek zwierzęcia: psy dorosłe
  • marka: Acana
  • karmy specjalne: dla psów wrażliwych

ACANA PACIFICA to formuła oparta na mięsie ryb, które są dostarczane do naszej fabryki świeże, nigdy nie mrożone, bez sztucznych konserwantów. 

W miejsce nieodpowiednich zbóż ACANA PACIFICA zawiera zdrowe owoce i warzywa - bogate źródło pierwiastków śladowych i antyoksydantów.

 

SKŁAD:

 

Świeże mięso łososia (13%), dehydratyzowane mięso łososia (12%), dehydratyzowane mięso

śledzia (10%), dehydratyzowane mięso białorybów* (10%), zielony groszek, czerwona soczewica,

ziemniaki, świeże mięso śledzia (5%), świeże mięso storni (4%), olej ze śledzia (4%), bób, olej

canola, lucerna, włókno grochu, naturalny aromat rybny (2%), jabłka, gruszki, słodkie ziemniaki,

dynia, dynia piżmowa, pasternak, marchewka, szpinak, żurawina, czarne jagody, organiczne

wodorosty, korzeń cykorii, jagody jałowca, dzięgiel litwor, kwiat nagietka, koper słodki, liście mięty

pieprzowej, lawenda, rozmaryn WITAMINY I MINERAŁY

 

KARMA ACANA WYPRODUKOWANA JEST ZE ŚWIEŻYCH, NATURALNYCH SKŁADNIKÓW, DLATEGO CHRUPKI MOGĄ RÓŻNIĆ SIĘ KSZTAŁTEM I KOLOREM

 

 

Specjalnie dla Twojego pupila Faficki przygotował wyśmienity prezent. W paczce znajdziesz woreczek pełen łakoci, w zależności od tego co ma pod ręką (łapką?):

- smakowity kabanos na drobną przekąskę

- dental-stick dla zdrowych zębów i dziąseł

- suszone płuco – naturalna pokusa dla łasucha

- wędzona kurza łapka – psi przysmak

- suszona skóra wołowa jako zdrowa przekąska

- pyszne krokieciki z nadzieniem

- smaczne ciasteczka do tersowania lub rozpieszczania

- wędzone ucho wieprzowe – smakowita przekąska między posiłkami

 

Zestaw komponowany jest w zależności od dostępności składników. Zawsze staramy się aby były one jak najświeższe. Często w naszych zestawach można znaleźć miłą niespodziankę!

 

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 93 1090 2590 0000 0001 3306 9907
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BONZOO SPÓŁKA CYWILNA Kostrzyńska 168, 66-400 Gorzów Wielkopolski NIP: 599-318-51-76 REGON: 364698369

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zamówienia - Realizacja 


1. Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.  

2. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu PayU, Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku wyboru płatność za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

3. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Poczta Polska, InPost.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji 


1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 

- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem, 

- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,  

- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 

- skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   


2. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Jagiellończyka 8, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski http://www.wiih.gorzow.pl  

3. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej BON ZOO SPÓLKA CYWILNA do kontaktu to: allegro@faficki.pl 


Dane osobowe 


1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane osobowe podawane podczas składania zamówień, przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030, 1579), oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). 

2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię, nazwisko, ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, numer telefonu.  

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania, oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest w ramach Konta po zalogowaniu a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: allegro@faficki.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO SPÓŁKA CYWILNA , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski. 


Reklamacje

Jeżeli kupującu otrzymał produkt wadliwy , uszkodzony , nie zgodny z opisem.

Prosimy o kontakt mailowy : allegro @faficki.pl lub telefoniczny 661 010 458.

Udzielimy wyjasnień oraz podejmiemy działania reklamacyjne.


1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.  

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: 

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, 

- żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.  

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: 

BON ZOO SPÓŁKA CYWILNA , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, w formie elektronicznej na adres: allgro@faficki.pl lub telefonicznie pod numeram: 661 010 458

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: 

BON ZOO SPÓŁKA CYWILNA, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.


Gwarancja

Jeżeli na dany produkt / sprzęt jest gwarancja producenta wówczas będzie w aukcji taka informacja oraz zakładka GWARANCJA w której będzie szczegółowy opis sposobu składania reklamcji.

 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BONZOO S.C.
KOSTRZYŃSKA 168
66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: allegro@faficki.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO SPÓŁKA CYWILNA , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

- dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,  

- dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: 

BON ZOO SPÓLKA CYWILNA , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,

- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

– Adresat: BON ZOO SPÓŁKA CYWILNA , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, adres e-mail: allegro@faficki.pl numer telefonu: 661 010 458

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)  

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)  

– Adres konsumenta(-ów)  

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  

– Data  

(*) Niepotrzebne skreślić