ABITO PAISLEY PRINT POSZETKA Z LNU W NADRUK (6541286832)

zakończona
49,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List priorytetowy 8,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • kolor: wielokolorowy
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak

ABITO PAISLEY PRINT POSZETKA Z LNU W NADRUK

Akcesoria nowe, nieużywane, oryginalne.

Poszetka marki ABITO. Poszetka wykonana z wzorzystego naturalnego lnu w nadruk inspirowany orientem - deseniem paisley. Idealna do gładkich wiosenno-letnich marynarek.

Idealna do codziennych marynarek. Trendy dodatek!

rozmiar: one

wymiary w cm (mierzone na płask)

19cm x 19cm

obw. szyi regulowany

skład gatunkowy: 100% len

DO KOMPLETU POLECAMY




Wszelkie prawa autorskie do zdjęć zawartych na stronie należą do użytkownika drizzt_83, których jest autorem. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli. Treść strony i jej elementy podlegają ochronie przewidzianej przez polskie oraz międzynarodowe prawo, w tym w szczególności przepisy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Kopiowanie i powielanie zawartych na stronie zdjęć surowo zabronione i może odbywać się jedynie za zgodą właściciela. Regulamin niniejszej aukcji znajduje się na str. "O-mnie".

Dodano 2015-05-30 20:35
PROMOCJA! Za darmo poszetka, lub krawat lub mucha - zdecyduj sam!

Wybierz sobie dowolne 5 much lub poszetek lub krawatów (możesz miksować, np. 1 mucha, 2 krawaty i 2 poszetki - etc).

Kup 4 z nich, a do 5 rzeczy (tej najtańszej) podaj nam link w formularzu dostawy 4 wcześniej zakupionych, a my wybraną przez Ciebie rzecz z linka dorzucimy do Twojego zamówienia zupełnie GRATIS!

Chcesz kupić dwa zestawy? 4 + 1 gratis? - nie ma problemu, tylko każdy zestaw oddziel formularzem dostawy: 4 kupione + gratis w linku - 1 formularz dostawy. Kolejny zestaw - kolejny formularz.

...i pamiętaj - ta najtańsza rzecz z 5 przez Ciebie wybranych jest gratis - więc układaj swoje zestawy, tak aby wyszło Ci jak najkorzystniej!;-)

Promocja obowiązuje od dnia jej ogłoszenia (poprzez jej publikację na stronach aukcji), aż do jej odwołania (lub wyczerpania asortymentu). Promocja 4+1 gratis nie łączy się z innymi ewentualnymi ofertami/promocjami jakie mogą niezależnie funkcjonować na naszych aukcjach w trakcie jej trwania.

ZAPRASZAMY!



Dodano 2016-09-30 16:28
MIDI SEASON SALE Zapraszamy! facebook com / ABITO24 / CZYLI: 1. wybierasz sobie 3 rzeczy: np. jedna kosztuje 49,99zł, druga 44,99zł a trzecia 39,99zł 2. kupujesz 2 z nich; tę za 49,99zł i tę za 44,99zł 3. wypełniasz formularz dostawy, gdzie w uwagach wpisujesz link do tej trzeciej za 39,99zł (której nie kupujesz!) bo ją dostajesz GRATIS 4. my otrzymując formularz dostawy od Ciebie, zakańczamy aukcję tej trzeciej rzeczy i GRATIS dodajemy ją do Twoich zakupów - czyli bierzesz 3 a płacisz za 2;-D Z oferty 3za2 możesz skorzystać dowolną ilość razy, po prostu każdy zestaw 3za2 oddzielasz formularzem dostawy. *Promocja 3za2 obowiązuje od momentu jej publikacji na naszym facebooku, na każdą aukcje, w której znajduje się niniejsza informacja. REGULAMIN: *W ramach oferty 3za2, kupujący otrzymuje GRATIS 3cią najtańszą z wybranych przez siebie rzeczy, w ramach zestawu 3 sztuk. *Aby skorzystać z promocji, należy wypełnić formularz dostawy, gdzie w uwagach podasz link do trzeciej (najtańszej) z wybranych przez Ciebie rzeczy. *Wymiana w ramach promocji 3za2; możesz wymienić każdy zakupiony artykuł, na inny dowolnie przez siebie wybrany, pod warunkiem że będzie one w tej samej cenie, co towar który chcesz wymienić (koszty wymiany, tj. odsyłki i wysyłki pozostają po Twojej stronie) *W przypadku gdy z jakiegoś powodu zdecydujesz że chcesz dokonać zwrotu (nie wymiany) którejś z zakupionych rzecz, będziesz musiał zwrócić cały paragon - czyli wszystkie rzeczy zakupione w ofercie 3za2 (w ramach zestawu). ZAPRASZAMY!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • abito24@onet.pl
    Pozostajemy z Państwem w kontakcie emailowym. Zapraszamy!

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ABITO Ireneusz Żukowski, tel. 696113653
Pl. Defilad 1, przegródka pocztowa nr 41
00-901 Warszawa
Polska
 
Punkt VI Regulaminu - Odstąpienie od umowy (pełną treść regulaminu znajdziesz na naszej str "O-mnie" oraz otrzymasz ja załączoną do wiadomości potwierdzającej zakup przedmiotu, która otrzymasz od serwisu Allegro.) 1) Konsument ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów z tego tytułu z wyjątkiem kosztów związany z dostarczeniem towaru sprzedającemu. 2) Bieg terminu rozpoczyna się od dnia dostarczenia towaru do konsumenta. 3) Towary będące przedmiotem zwrotu bądź wymiany powinny być w stanie niezmienionym, tj. muszą posiadać nienaruszone metki (papierowe oraz tekstylne), sam towar nie powinien nosić jakichkolwiek oznak używania, uszkodzeń ani nosić zapachów np. perfum, potu lub papierosów i innych - gdyż w przeciwnym razie będzie to oznaczać przekroczenie tzw. "zwykłego zarządu". 4) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Usunięcie metek jest traktowane jako wykroczenie poza zakres konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy tj. "zwykły zarząd". 5) Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: a. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; b. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; c. w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; d. w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e. dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. f. usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 6) Aby odstąpić od umowy należy złożyć stosowne oświadczenie i wysłać je na adres e-mail: irek_87@vp.pl opcjonalnie Konsument może również dokument oświadczenia o odstanowieniu od umowy wydrukować we własnym zakresie by dołączyć go do dowodu zakupu i wysłać razem ze zwracanym towarem. W odstąpieniu od umowy należy określić w jakiej formie kupujący domaga się zwrotu zapłaty. 7) Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8) Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 9) Sklep dokonując odbioru przesyłki, dokonuje sprawdzenia jej kompletności oraz stanu towaru. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń spisywany jest protokół z otwarcia przesyłki, będący dowodem, iż towar znajduje się w danym stanie oraz ilości i kompletności. Na żądanie kopia protokołu może być dostarczona konsumentowi. 10) Przesyłki jakkolwiek płatne (np. pobrania) nie będą odbierane przez Sprzedawcę. 11) Jeśli towar będący przedmiotem zwrotu, dotrze do Sprzedawcy uszkodzony lub noszący znamiona użytkowania to zgodnie z artykułem 34 ustęp 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta zostaną dokonane stosowne potrącenia wartości określone w regulaminie a obowiązek dowodowy w tym zakresie będzie spoczywał na kupującym zgodnie z art 548 § 3 Kodeksu Cywilnego.Stąd rekomendujemy nadanie przesyłki z opcją weryfikacji stanu jej zawartości przez Odbiorcę. W przypadku gdy paczka z przesyłka ulegnie uszkodzeniu np. zalaniu, kradzieży etc - jest to jedyna możliwości do dochodzenia przez nadawcę przesyłki (Kupującego) do odszkodowania od przewoźnika za dokonanie uszkodzeń, lub zmniejszenia wartości przesyłanej rzeczy). 12) Zwrotu należy dokonać na adres: ABITO Ireneusz Żukowski Pl. Defilad 1, przegródka pocztowa nr 41 00-901 Warszawa Tel. 696113653 (prosimy koniecznie podawać nr telefonu na przesyłce) Sugerujemy umieszczać pełen adres wraz z nr telefonu, dzięki temu czas dostawy towarów przez przewoźników przez Państwa wybranych ulegnie skróceniu i przyśpieszeniu. 13) Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. usunięcie metek (tekstylnych lub papierowych), uszkodzenia, zagniecenia typowe dla noszonej odzieży, uszkodzenia mechanicznej – rozdarcia, dziury etc), czyli przekroczenie tzw. "zwykłego zarządu". 14) W przypadku poszczególnych kategorii rzeczy zmniejszenie wartości w związku z użytkowaniem następuję w następujący sposób: a. towar używany (np. usunięcie metek (tekstylnych i/lub papierowych), zagniecenia typowe dla noszonej odzieży, zapach odzieży – perfumy, pot, papierowy i in.) kupujący otrzyma zwrot pomniejszony o: 1. odzież – wszelkiego rodzaju t-shirty, koszulki, bluzy, swetry, kurtki, spodnie, szorty, spodenki, okrycia wierzchnie – 50% wartości ceny 2. akcesoria – paski, torby, biżuteria nakrycia głowy, szale, szaliki, rękawiczki i in. – 50% wartości ceny 3. obuwie – wszelkiego rodzaju - 70 % ceny b. towar z uszkodzeniami np. mechanicznymi (np. rozdarcia, rozprucia, plamami etc) kupujący otrzyma zwrot pomniejszony o: 1. odzież – wszelkiego rodzaju t-shirty, koszulki, bluzy, swetry, kurtki, spodnie, szorty, spodenki, okrycia wierzchnie – 80% wartości ceny 2. akcesoria – paski, torby, biżuteria nakrycia głosy, szale szaliki, rękawiczki i inn. – 80% wartości ceny 3. obuwie – wszelkiego rodzaju - 95 % ceny 15) Zwrot płatności nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem zwracanego towaru przez sprzedającego. W przypadku dochowania 14 dniowego terminu na zwrot przez kupującego do czasu dostarczenia przedmiotu do sprzedawcy zwrot płatności może nastąpić później niż 14 dniowy termin wskazany powyżej. 16) Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych. Rękojmia nie rozciąga się na wady Towaru, o których Kupujący wiedział, w szczególności na te, które Sprzedający ujawnił w opisie Transakcji. 17) Koszty przesyłki pokrywa strona odstępująca od umowy.

reklamacje

Punkt V Regulaminu - Reklamacja V Reklamacja 1) Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem adresu e-mail irek_87@vp.pl. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 2) Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie roku od daty doręczenia towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. 3) W takim przypadku Klient powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem adresu irek_87@vp.pl i postępować zgodnie z instrukcją przekazana przez naszego pracownika 4) Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z dokładnym opisem reklamacji. 5) Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

pozostałe informacje

Pełna treść regulaminu dostępna jest na naszej str "O-mnie" oraz otrzymasz ją załączoną do automatycznej wiadomości, potwierdzającej zakup towarów na naszych aukcjach, która wysyła serwis Allegro po dokonaniu zakupu. Właścicielem konta drizzt_83 jest firma zarejestrowana przez Urząd m.st. Warszawy wnioskiem numer 000444789/2012 w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: ABITO Ireneusz Żukowski Ul. Bitwy pod Lenino 1/31 01-118 Warszawa NIP: 527-249-80-57 Regon 146059448 Telefon: 696113653 Wszelki kontakt ze sprzedającym powinien być prowadzony za pośrednictwem adresu e-mail: irek_87@vp.pl oraz formularza kontaktowego dostępnego na stronach serwisu Allegro, tj. w każdej aukcji, poprzez „zadaj pytanie sprzedającemu” odnośnik dostępny w każdej ofercie wystawionej w serwisie oraz na karcie sprzedawcy pod adresem: http://allegro.pl/show_user.php?uid I Słownik Sklep - prowadzony przez Abito Ireneusz Żukowski sklep internetowy działający w serwisie Allegro.pl jako użytkownik drizzt_83, sprzedający towary za pośrednictwem Internetu; Aukcja – umowa kupna zawierana za pośrednictwem serwisu Allegro.pl Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy; Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta; Konsument - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego; Przelew - płatność wykonywana przez Klienta na konto Sklepu za pośrednictwem banku lub innego podmiotu świadczącego usługi finansowe PayU – usługa płatności za towar świadczona przez serwis Allegro.pl Kodeks Cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z zm.); Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r poz. 827); Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U z 2013 r poz. 1422 z zm.). II Przyjmowanie i realizacja zamówień 1) Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem serwisu Allegro.pl. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie: http://allegro.pl/show_user.php?searchϝrizzt_83&search_scope=user 2) Udział w licytacji lub skorzystanie z opcji „kup teraz” na aukcjach w naszym Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. 3) Cena wylicytowana w aukcji bądź wskazana w opcji „kup teraz” stanowi cenę całkowitą zakupionej rzeczy, w tym podatek VAT do której należy doliczyć opłatę za przesyłkę w zależności od wybranej opcji zgodnie z opcjami wybranymi przez kupującego w „formularzu dostawy” zakupionego przedmiotu lub przedmiotów. 4) Wysokość kosztów dostawy każdorazowo oznaczona jest w aukcji z danym przedmiotem, w zakładce „Dostawa i płatność”. W przypadku zakupu kilku rzeczy na naszych aukcjach prosimy o wypełnianie jednego „formularza Dostawy” dla zakupów, który to obliczy łączny koszt ich dostawy. 5) Cena nie zawiera kosztów związanych z opłatami celnymi. III Wysyłka 1) Wysyłka towaru następuje w ciągu maksymalnie do 5 dni roboczych po otrzymaniu potwierdzenia zrealizowanej płatności przez system „payu” lub po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe, Jednakowoż zakupy dokonane w dniach od 13.03.2015 do dn. 01.04.2015r będziemy w stanie zrealizować dopiero po 01.04.br z uwagi na nasza nieobecność w tychże dniach, tak wiec czas realizacji zamówień dokonanych we wspomnianym terminie ulega wydłużeniu do 21 dni. 2) Towary dostarczane są przez przewoźnika jakim jest Pocztę Polską S.A. 3) Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient będzie każdorazowo poinformowany w aukcji. IV Płatności 1) Zapłata za towar powinna nastąpić niezwłocznie. 2) Sprzedający dopuszcza następujące sposoby zapłaty: a. gotówka przy odbiorze osobistym b. przelew na konto c. wpłata za pośrednictwem usługi payU 3) W przypadku wybranych towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie, o czym Klient będzie każdorazowo poinformowany w opisie aukcji. V Reklamacja (zakładka reklamacje) VI Odstąpienie od umowy (zakładka zwroty) VII Dane osobowe 1) Biorąc udział w aukcji lub korzystając z opcji „kup teraz” w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie ABITO Ireneusz Żukowski oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. 2) Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. VIII Postanowienia końcowe 1) Sprzedawca nie ponosi wobec osób trzecich odpowiedzialności za szkody szczególne, pośrednie lub wtórne powstałe w trakcie użytkowania nabytego produktu. Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłowym funkcjonowaniem produktów użytkowanych zgodnie z instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonych przez producenta, importera, dystrybutora lub inny podmiot udzielający gwarancji. Nie dotyczy to produktów, na które gwarancja nie została udzielona. 2) Wszystkie zdjęcia oraz użyte przez sklep znaki towarowe są wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych i pozostają własnością producentów lub stanowią własność Sprzedawcy 3) Sprzedawca zabrania wykorzystywani zdjęć towarów lub opisów (w tym ich fragmentów) przedstawiających towar który jest przedmiotem sprzedaży. Jakiekolwiek ich wykorzystanie może nastąpić jedynie za pisemną zgodą Sprzedawcy. 4) Niniejszy regulamin obowiązuje, ze zmianami, od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego, tj. od dnia 25.12.2014. 5) Treść umowy pomiędzy Sprzedawcą i Klientem stanowi treść zamówienia, uzupełniona postanowieniami niniejszego Regulaminu. 6) Regulamin oraz umowy sprzedaży zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają prawu polskiemu. 7) Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z wyjątkiem sytuacji, w której Stroną zawartej ze sprzedawcą umowy jest Klient - Konsument. Wówczas sądem właściwym będzie Sąd właściwy dla siedziby/miejsca zamieszkania pozwanego.