ABAŻUR z tkaniny KORONKA FLORESY 1S różne kolory (7061735551)

1 osoba kupiła 2 sztuki
11 dni do końca
cena kup teraz
26,00 zł
z 28 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 10 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał wykonania: tkanina
  • gwint żarówki: E14
  • średnica/szerokość klosza (cm): 15 [cm]
  • kolor: biały , beżowy, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny

opis




ABAŻUR 1S - E - 14


Dane techniczne i opis przedmiotu


Nazwa

1S-E-14

Wysokość całkowita

11 cm

Szerokość

8/15 cm

Mocowanie

na żarówkę

Typ żarówki

E14

Moc max. żarówki

40W

Materiał:

tkanina certyfikowana podklejona pleksi, wykończona lamówką

KOLOR 27 KORONKA FLORESY

UWAGA! istnieje możliwość zmiany koloru abażura na dowolny z palety poniżej.

Prosimy o informację w uwagach podczas zakupu o wyborze koloru abażura lub e-mailem tuż po zakupie.

W przypadku braku takiej informacji wysyłamy abażur jak na zdjęciu głównym.

1S-E-14


.
wymiary
.
sposób montażu - na żarówkę
.
Istnieje możliwość zmiany koloru abażura na dowolny z palety poniżej
.

.
.

.
.
.
.PONIŻEJ ZDJĘCIA ABAŻURÓW W RÓŻNYCH KOLORACH

ABAŻUR 1S-E-14 biały

.

ABAŻUR 1S-E-14 len

.

ABAŻUR 1S-E-14 biały len

.

ABAŻUR 1S-E-14 cappuccino

.

ABAŻUR 1S-E-14 ecru

.

ABAŻUR 1S-E-14 czarno-biały len

.

ABAŻUR 1S-E-14 czarny

.

ABAŻUR 1S-E-14 grafit

.

ABAŻUR 1S-E-14 róże

.

ABAŻUR 1S-E-14 szary len

.

ABAŻUR 1S-E-14 szary

.

ABAŻUR 1S-E-14 ziemia

.

ABAŻUR 1S-E-14 beż len

.
.

ABAŻUR 1S-E-14 KORONKA FLORESY

ABAŻUR 1S-E-14 BIAŁY Z DEKORACYJNYMI LAMÓWKAMI

ABAŻUR 1S-E-14 ECRU Z DEKORACYJNYMI LAMÓWKAMI

ABAŻUR 1S-E-14 JUTA

ABAŻUR 1S-E-14 LEN ZE ZŁOTĄ NITKĄ

ABAŻUR 1S-E-14 POPIEL

ABAŻUR 1S-E-14 SREBRO

ABAŻUR 1S-E-14 KORONKA FLORESY

ABAŻUR 1S-E-14 DECOR S-01 CZARNY

ABAŻUR 1S-E-14 DECOR S-01 BEŻ

.
.


.




Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
11-12 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
11 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
11 dni roboczych

Punkty odbioru

GOLDSUN
Gombrowicza 5
42-224 Częstochowa
woj. śląskie

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Rękojmia

 1.Sprzedawca  zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.  Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę  fizyczną lub prawną (rękojmia).


2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a)złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie  to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany  przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany  Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na  wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze  sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


3.Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć  rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego  Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


4.Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się  z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem  terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może  odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad  lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub  złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą  bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 


5.Sprzedawca  nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa  w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów  konsumenckich. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

GOLDSUN
Gombrowicza 5
42-224 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE


  1. Wszelkie reklamacje związane z towarem  lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej  na adres sprzedawcy.
     
  2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację  ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z  realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
     
  3. Klient może zgłosić sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z  usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez sprzedawcę.  Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres  info@goldsun-lampy.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć  opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później  niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi  odpowiedzi.
     

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GOLDSUN
ul. Gombrowicza 5
42-224 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

ZWROTY (odstąpienie od Umowy sprzedaży)


  1. 1. Klient będący Konsumentem (Konsument oznacza osobę fizyczną  dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z  jej działalnością gospodarczą lub zawodową ), który zawarł Umowę  sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania  przyczyny.
     
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Klienta.
     
  3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu,  którego wzór został zamieszczony przez sprzedawcę na stronie  internetowej sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
     
  4. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na  stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
     
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
     
  6. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
     
  7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwraca  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do  Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych  od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia  przez Klienta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.
     
  8. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany  przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
     
  9. Klient ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie  później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy  sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres  sprzedawcy przed upływem tego terminu.
     
  10. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
     
  11. Jeśli ze względu na swój charakter towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu  rzeczy na stronie internetowej sklepu.
     
  12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
     
  13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.
     
  14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi  będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których towarem jest rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    Oznacza to, że lampy przerabiane na prośbę Klienta (skracane,  wydłużane itp.) oraz zmiany kolorów stelaży i abażurów na inne niż  widoczne na zdjęciu, określone w opisie przy wybranym produkcie nie  podlegają zwrotom i wymianie.
     
  15. Zwrot towaru nie przysługuje Klientowi będącemu Przedsiębiorcą,  według definicji: Przedsiębiorca oznacza osobę fizyczną, osobę prawną  lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa  przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność  gospodarczą lub zawodową i dokonującą zakupu towarów związanego  bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
     

O sprzedającym
Goldsunlight
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

281

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 609484395
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

RĘKOJMIA 1. Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub usunięcia wady. DOSTAWA 1. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar będący przedmiotem umowy sprzedaży bez wad. 3. Sprzedawca zamieszcza na aukcji informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do dostawy i realizacji zamówienia. 4. Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na aukcji liczony jest w dniach roboczych zgodnie z paragrafem 5 ust. 2. 5. Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na aukcji jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności za pobraniem. 6. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 7. W dniu wysłania towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez sprzedawcę. 8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru. Odbioru można dokonać w biurze sprzedawcy w dni robocze, w godzinach ustalonych ze sprzedawcą e-mailowo lub telefonicznie. 10.Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane towary. 11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sprzedawcy przez dostawcę, sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy. PŁATNOŚCI 1. Ceny na aukcji zamieszczone przy danym towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu zamówienia. 2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy); b) przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś towar wydany zostanie w biurze sprzedawcy w ustalonym terminie, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy); c) przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Pay U, o w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez sprzedawcę informacji z systemu Pay U o dokonaniu płatności przez Klienta; 3. Klient jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w terminie 7 dni. 4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa powyżej , sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle Klientowi na trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego, ponadto wystąpi do Allegro o zwrot prowizji za niezapłacone przedmioty. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą. 2. Treść niniejszego regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony aukcji. 3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego regulaminu jest prawo polskie. 4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. 5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie aukcji. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu o zmianie regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.