AA3 czytnik kart micro SD SDHC/SDXC na USB (6542106268)

zakończona
1,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,00 zł
  • List polecony priorytetowy 5,50 zł
  • lokalizacja: Tczew
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Przedmiotem aukcji jest czytnik kart pamięci micro SD SDHC/SDXC na USB


info:

- współpracuje z USB 1.1 i 2.0 Highspeed

- zapewnia szybki kontakt między kartą, a urządzeniem zewnętrznym takim jak np. komputer stacjonarny, laptop, radio samochodowe, odtwarzacz DVD czy telewizor LCD 480Mb/s

- obsługuje karty micro SD SDHC SDXC

- współpracuje z większością systemów operacyjnych

Wymiary:31 x 15 x 5 mm


UWAGA:

1zł + koszt wysyłki!!!

PROMOCJA!

Przy zakupie 10szt. - 1sztukę dostaniesz GRATIS!!! 20szt. 2 gratis i tak dalej....

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 51 1160 2202 0000 0002 0986 2587
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List ekonomiczny 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
dodatkowe informacje
Wysyłka zagraniczna po uzgodnieniu ceny za wysyłkę.
Możliwość wpłaty przez PAYPAL.

dane sprzedawcy

nr konta do wpłat to: MATEUSZ PL 31 1160 2202 0000 0002 2424 9308 Adres do wysyłki zwrotnej: ALEKSANDRA ŁOPUSIŃSKA Tuwima 8 83-110 Tczew Nie ponoszę odpowiedzialności za wysyłki realizowane „Listem ekonomicznym” oraz „Listem priorytetowym”. Poczta Polska nie daje możliwości monitorowania tych form przesyłki, co skutkuje częstszymi opóźnieniami, uszkodzeniami oraz zaginięciami towaru. Jednocześnie zachęcamy do wyboru monitorowanych form („List polecony ekonomiczny”, „List polecony priorytetowy” . Są one pewnymi, sprawdzonymi i przede wszystkim bezpiecznymi sposobami dostarczenia zakupionego towaru. Wysyłka następuje 24-48h od wpłaty za towar nie wystawiam FV

kontakt

reklamacje

- LIST EKONOMICZNY NIEREJESTROWANY mimo, że jest przesyłką nierejestrowaną i nadawca nie otrzymuje potwierdzenia, że go nadał, to konsumentowi przysługuje złożenie skargi na nienależyte wykonanie usługi przez pocztę. W razie niedostarczenia przesyłki nierejestrowanej klient nie składa reklamacji, lecz skargę w dowolnej placówce pocztowej. Powinien to zrobić najwcześniej piątego dnia od nadania listu zwykłego tzw. priorytetem lub siódmego dnia od nadania przesyłki listowej ekonomicznej. Skargi nie może złożyć później niż po upływie 30 dni od nadania przesyłki zwykłej. Po otrzymaniu pisemnej odpowiedzi od Poczty Polskiej i dosłaniu jej na mój adres za_1zl@wp.pl uznam reklamacje z całkowitym zwrotem kosztów.