Spadochron dla drona, dji phantom, 3dr i inne (6691361950)

zakończona
1 599,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • rodzaj: elementy mechaniczne


Zabezpiecz się przed awarią drona!

Oferowane rozwiązanie jest kompletnym, zintegrowanym zestawem pozwalającym zwiększyć bezpieczeństwo wykonywanych lotów dronem do wagi 3kg.

W przypadku wykrycia iż dron przechlił się o 80 stopni spadochron jest wyrzucany automatycznie za pomocą sprężyny oraz serwa.

Urządzenie posiada wewnętrzną baterię jak i czujnik dzięki czemu spadochron działa w pełni autonomicznie, niezależnie od zasilania z drona.

Film prezentujący działanie spadochronu można zobaczyć na poniższym filmie:

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22-23 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [adres e-mail], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.