9 WALIZKA PODRÓŻNA MAŁA NA KÓŁKACH M KABINÓWKA (6911818271)

6 osób kupiło 11 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
179,99 zł
79,99 zł
z 99989 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,99 zł
  • lokalizacja: Prudnik
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 2.65 [kg]
  • pojemność w litrach: 27 [l]
  • wysokość w cm: 50
  • szerokość (dłuższy bok) w cm: 33
  • głębokość (krótszy bok) w cm: 20
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec
  • kolor: biel, czerń, ecru, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie granatowego, miedziany, bezbarwny, inny kolor

Pytania???

530-900-056
606-206-­272
531-179-673
walizki.hurt@gmail.c­om

Prudnik, ul. Prężyńska 17 (były PZGS, obok elewatora)

Kędzierzyn-Koźle, al. Spokojna 10 (Kuźniczki)

Nysa, ul. Obrońców Tobruku 1 (przy cmentarzu)
Głuchołazy, ul. Wyszyńskiego 10B (obok PKS)

Wybrany kolor należy wpisać w wiadomości dla sprzedającego.

Proszę sprawdzić na dole aukcji czy dany kolor jest aktualnie dostępny.

MAŁA WALIZKA M

MODEL 9
Hurtownia walizek RGL mieszcząca się w Prudniku, ma do zaproponowania oryginalny produkt model 9. Walizkę tą możesz zakupić na tej aukcji w szerokiej gamie kolorystycznej wymienionej w galerii.

- Struktura materiału – carbon C - podwójnie wzmacniany
- 4 obrotowe, łożyskowane, kauczukowe kółka
- Szyfr - zabezpiecza dostanie się do walizki
- Wytrzymała podszewka, pasy do bagażu
- Duraluminiowy stelaż
- Solidne wykonanie
- Nowoczesny design
- Duża pojemność
- Dwie rączki - górna i boczna
- Mocne, stabilne zamki
- Stopki stabilizacyjne chroniące ją przed zabrudzeniami

Wymiar

Zewnętrzny

Wymiar

Wewnętrzny

Wysokość

50 cm

45 cm

Szerokość

33 cm

30 cm

Głębokość

20 cm

20 cm

Waga

2,65 kg

2,65 kg

Pojemność

27 litrów

Model 9 - Doskonałe walizki, które idealnie sprawdzają się we wszelkiego rodzaju podróżach. Wykonane z carbonu C - materiału, który charakteryzuje się odpornością oraz elastycznością. Układ jezdny walizek składa się z czterech obrotowych, łożyskowanych, kauczukowych kółek. Walizki dostępne w nowoczesnej palecie kolorów.



Wielopoziomowa, wysuwana rączka. Dzięki kilku stopniom wysokości walizka idealnie dopasowuje się do każdej sylwetki, niezależnie od wzrostu osoby przemieszczającej się z walizką !

Kółka łożyskowane, kauczukowe. Obracają się o 360 stopni. Dzięki temu przemieszczanie się z walizką jest komfortowe i wygodne!


24 miesiące gwarancji - Polski Serwis, dostępność wszystkich części. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny !


ORYGINALNA WALIZKA RGL NALEŻĄCA DO SIECI HURTOWNI WALIZEK. NA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ WALIZKI, KTÓRE IDEALNIE NADAJĄ SIĘ JAKO BAGAŻ PODRĘCZNY DO SAMOLOTU LINII LOTNICZYCH - RYANAIR, Lufthansa, Lot ,KLM, Air France, Alitalia, FINNAIR , Air ASIA, malaysia ,SAS, AEROFLOT , Air Canada , IBERIA , Delta , swiss , TAM , CSA , easy JET, WIZZAIR. ORAZ JAKO TORBA PODRÓŻNA NA KÓŁKACH UŻYWANA PRZY PODRÓŻY AUTOBUSEM, POCIĄGIEM ORAZ WYCIECZEK PIESZYCH

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Trip s.c.
Prężyńska 17
48-200 Prudnik
NIP: 755-193-27-72
REGON: 365207592

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Trip s.c.
Prężyńska 17
48-200 Prudnik
 
Zwrot zakupionego towaru/Odstąpienie od umowy. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie formularza - (formularz - http://pres-prudnik.pl/TRIP/odstapienie.odt) odstąpienia od umowy, wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: poczta e-mail : walizki.hurt@gmail.com lub w formie pisemnej na TRIP s.c., Prężyńska 17, 48-200 Prudnik Proszę pamiętać, aby produkt odesłać w kartonowym opakowaniu. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b) bezpośrednich kosztów zwrotu (odesłania) towaru do sprzedającego (kosztów wysyłki towaru), W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy od konsumenta zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 3. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. Odesłane towary powinny być nowe, nie noszące śladów użytkowania z kompletem metek. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

Reklamacje Firma „TRIP” jako sprzedający odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W wypadku wymiany zakupionego towaru na nowy, prosimy o kontakt pod numery telefonu lub adres mailowy, podane w pkt 1 niniejszego regulaminu. Kupujący ponosi wówczas koszty odesłania towaru, jak również ponownej wysyłki. Jeżeli wymiana jest konieczna ze względu na błąd Sprzedającego, koszt pokrywane są przez niego. Paczki wysyłane „za pobraniem” nie zostaną odebrane. Odsyłając zakupiony towar do reklamacji Kupujący zobowiązany jest do opisania jego wady (nie dotyczy odstąpienia przez Kupującego od umowy w trybie opisanym w pkt 6 Regulaminu) i odesłania towaru na swój koszt i ryzyko wraz z załączonym, podpisanym własnoręcznie formularzem reklamacyjnym (do pobrania - http://pres-prudnik.pl/TRIP/reklamacja.odt) i zgłoszenia zaistniałej sytuacji niezwłocznie drogą mailową. Paczkę należy odesłać na wskazany w pkt. 1 niniejszego regulaminu z dopiskiem DO DZIAŁU REKLAMACJI ZWROTÓW I REKLAMACJI FIRMY TRIP. Produkt do reklamacji należy odesłać w oryginalnym (kartonowym) opakowaniu. Paczki wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane. W wypadku uzasadnionej reklamacji. Sprzedający pokrywa koszty ewentualnej naprawy oraz odsyłki naprawionego lub nowego produktu. Jeżeli podczas odbierania przesyłki Kupujący stwierdzi jej uszkodzenie bądź brak jakiegokolwiek z zamówionych towarów lub brak paragonu, jest zobowiązany do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody (po podpisaniu odbioru paczki należy otworzyć ją i sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość). W wypadku jej uszkodzenia lub braku w zawartość Kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. W takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest wysłać kuriera po odbiór uszkodzonego produktu, jednocześnie doręczając nowy produkt – wolny od wad oraz dostarczyć brakujący towar lub dowód zakupu. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.

pozostałe informacje

Nr konta: TRIP s.c. Prężyńska 17 48-200 Prudnik 64 1020 3714 0000 4602 0351 0666