9 WALIZKA PODRÓŻNA MAŁA NA KÓŁKACH L KABINÓWKA (6911803602)

18 osób kupiło 22 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,99 zł
z 99824 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,99 zł
  • lokalizacja: Prudnik, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 2.75 [kg]
  • wysokość w cm: 55
  • szerokość (dłuższy bok) w cm: 37
  • głębokość (krótszy bok) w cm: 20
  • pojemność w litrach: 33 [l]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec
  • kolor: biel, czerń, ecru, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie granatowego, miedziany, bezbarwny, inny kolor

opis

Pytania???

530-900-056
606-206-­272
531-179-673
walizki.hurt@gmail.c­om

Prudnik, ul. Prężyńska 17 (były PZGS, obok elewatora)

Nysa, ul. Obrońców Tobruku 1 (przy cmentarzu)
Głuchołazy, ul. Wyszyńskiego 10B (obok PKS)

Wybrany kolor należy wpisać w wiadomości dla sprzedającego.

Proszę sprawdzić na dole aukcji czy dany kolor jest aktualnie dostępny.

MAŁA WALIZKA L

MODEL 9
Hurtownia walizek RGL mieszcząca się w Prudniku, ma do zaproponowania oryginalny produkt model 9. Walizkę tą możesz zakupić na tej aukcji w szerokiej gamie kolorystycznej wymienionej w galerii.

- Struktura materiału – carbon C - podwójnie wzmacniany
- 4 obrotowe, łożyskowane, kauczukowe kółka
- Szyfr - zabezpiecza dostanie się do walizki
- Wytrzymała podszewka, pasy do bagażu
- Duraluminiowy stelaż
- Solidne wykonanie
- Nowoczesny design
- Duża pojemność
- Dwie rączki - górna i boczna
- Mocne, stabilne zamki
- Stopki stabilizacyjne chroniące ją przed zabrudzeniami

Wymiar

Zewnętrzny

Wymiar

Wewnętrzny

Wysokość

55 cm

50 cm

Szerokość

37 cm

33 cm

Głębokość

20 cm

20 cm

Waga

2,75 kg

2,75 kg

Pojemność

33 litry

Model 9 - Doskonałe walizki, które idealnie sprawdzają się we wszelkiego rodzaju podróżach. Wykonane z carbonu C - materiału, który charakteryzuje się odpornością oraz elastycznością. Układ jezdny walizek składa się z czterech obrotowych, łożyskowanych, kauczukowych kółek. Walizki dostępne w nowoczesnej palecie kolorów.



Wielopoziomowa, wysuwana rączka. Dzięki kilku stopniom wysokości walizka idealnie dopasowuje się do każdej sylwetki, niezależnie od wzrostu osoby przemieszczającej się z walizką !

Kółka łożyskowane, kauczukowe. Obracają się o 360 stopni. Dzięki temu przemieszczanie się z walizką jest komfortowe i wygodne!


24 miesiące gwarancji - Polski Serwis, dostępność wszystkich części. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny !


ORYGINALNA WALIZKA RGL NALEŻĄCA DO SIECI HURTOWNI WALIZEK. NA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ WALIZKI, KTÓRE IDEALNIE NADAJĄ SIĘ JAKO BAGAŻ PODRĘCZNY DO SAMOLOTU LINII LOTNICZYCH - RYANAIR, Lufthansa, Lot ,KLM, Air France, Alitalia, FINNAIR , Air ASIA, malaysia ,SAS, AEROFLOT , Air Canada , IBERIA , Delta , swiss , TAM , CSA , easy JET, WIZZAIR. ORAZ JAKO TORBA PODRÓŻNA NA KÓŁKACH UŻYWANA PRZY PODRÓŻY AUTOBUSEM, POCIĄGIEM ORAZ WYCIECZEK PIESZYCH

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Trip
Prężyńska 17
48-200 Prudnik
Dodatkowe informacje

 Reklamacje Firma „TRIP” jako sprzedający odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W wypadku wymiany zakupionego towaru na nowy, prosimy o kontakt pod numery telefonu lub adres mailowy. Kupujący ponosi wówczas koszty odesłania towaru, jak również ponownej wysyłki. Jeżeli wymiana jest konieczna ze względu na błąd Sprzedającego, koszt pokrywane są przez niego. Paczki wysyłane „za pobraniem” nie zostaną odebrane. Odsyłając zakupiony towar do reklamacji Kupujący zobowiązany jest do opisania jego wady i odesłania towaru na swój koszt i ryzyko wraz z załączonym, podpisanym własnoręcznie formularzem reklamacyjnym (do pobrania -          http://pres-prudnik.pl/TRIP/reklamacja.odt ) i zgłoszenia zaistniałej sytuacji niezwłocznie drogą mailową. Paczkę należy odesłać na adres – Dział Reklamacji Trip, Prężyńska 17, 48-200 Prudnik. Produkt do reklamacji należy odesłać w oryginalnym (kartonowym) opakowaniu. Paczki wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane. W wypadku uzasadnionej reklamacji. Sprzedający pokrywa koszty ewentualnej naprawy oraz odsyłki naprawionego lub nowego produktu. Jeżeli podczas odbierania przesyłki Kupujący stwierdzi jej uszkodzenie bądź brak jakiegokolwiek z zamówionych towarów lub brak paragonu, jest zobowiązany do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody (po podpisaniu odbioru paczki należy otworzyć ją i sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość). W wypadku jej uszkodzenia lub braku w zawartość Kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. W takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest wysłać kuriera po odbiór uszkodzonego produktu, jednocześnie doręczając nowy produkt – wolny od wad oraz dostarczyć brakujący towar lub dowód zakupu. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.   

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Trip
Prężyńska 17
48-200 Prudnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zwrot zakupionego towaru/Odstąpienie od umowy. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie formularza - (formularz - http://pres-prudnik.pl/TRIP/odstapienie.odt ) odstąpienia od umowy, wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: poczta e-mail : walizki.hurt@gmail.com lub w formie pisemnej na TRIP s.c., Prężyńska 17, 48-200 Prudnik. Proszę pamiętać, aby produkt odesłać w kartonowym opakowaniu. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b) bezpośrednich kosztów zwrotu (odesłania) towaru do sprzedającego (kosztów wysyłki towaru), W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy od konsumenta zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 3. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. Odesłane towary powinny być nowe, nie noszące śladów użytkowania z kompletem metek. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.