8GB 1600MHz DDR3L SAMSUNG PC3L-12800S-11-13-F3 FV (6912167659)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, ul. Piękna 62ab lok. 10, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: DDR3
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]
Dane kontaktowe
Wysyłka towaru
Opcje ukazane w tabeli dostawy
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM!!


WYSYŁAMY CODZIENNIE W DNI ROBOCZE O GODZINIE 13:00*

*Wysyłka do 24h roboczych od zaksięgowania płatności PayU / przelewu
Płatności
Nasze dane:
NORSTE
Piękna 62ab lok. 10

50-506 Wrocław
NIP: 899-25-26-926
Regon: 021756606

WPŁATA NA KONTO:
ING Bank Śląski
82 1050 1575 1000 0090 9249 0664

PŁACĘ Z ALLEGRO (PayU)
Regulamin
Kupując na naszych aukcjach zgadzasz się na warunki zawarte w regulaminie na stronie o mnie .
PAMIĘĆ DO NOTEBOOKA
SODIMM 8GB DDR3L SAMSUNG 1600 MHz


PC3L

2Rx8

1.35V

Low voltage memory


Oznaczenie sprzedawanej pamięci:

11-13-F3


M471B1G73QH0 - YK0



Najważniejsze parametry:

rodzaj pamięci
  • DDR3L So-DIMM
standard
  • DDR3L-1600 (PC3L-12800s)
pojemność pamięci
  • 8 GB Opóźnienie CAS CL 11
ilość kontaktów [pin]
  • 204 szt.
częstotliwość pracy
  • 1600 MHz
przepustowość
  • 12800 MB/s


Stan: używana, sprawna
(przetestowana RAMCHECKIEM oraz oprogramowaniem diagnostycznym)

GWARANCJA 12 MIESIĘCY
Pamięci pasują do wszystkich laptopów
obsługujących pamięci DDR3L.
Współpracują zarówno z procesorami Intel jak i AMD.


Jak samodzielnie sprawdzić jaki typ / rodzaj pamięci potrzebuję oraz jaką ilość pamięci obsłuży mój komputer? https://www.mrmemory­.co.uk/all-memory-ra­m-upgrades/

Zamieszczone zdjęcie ma charakter poglądowy i rzeczywisty produkt może nieco odbiegać od tego na zdjęciu (zdjęcie jednego z wielu produktów)

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT 23%

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRODUKTU DOŁĄCZAMY:
PARAGON FISKALNY / FV


Piękna 62ab lok. 10
50-506 Wrocław
Przed przybyciem KONIECZNIE umów się na wizytę
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u norste za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 82 1050 1575 1000 0090 9249 0664
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłki kurierskie - ubezpieczenie gratis.
Przesyłki listowe/paczki (Poczta Polska) - ubezpieczenie do kwoty 200 zł - wybór takiej formy na życzenie i odpowiedzialność kupującego

Odbiór osobisty jest możliwy w biurze firmy po wcześniejszym umówieniu się!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

NORSTE
Piękna 62ab lok. 10
50-506 Wrocław
NIP: 899-252-69-26
REGON: 021756606

kontakt

  • 71 307 55 55
    Kontakt od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00
  • 791 933 333
    Kontakt od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00

pozostałe informacje

Posiadamy kilka kont na allegro:norste norste-plPrzy zakupach na obydwu kontach przesyłki łączymy w jedną. W celu ustalenia kosztu przesyłki prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZAMY PARAGON / FAKTURĘ VAT (23%) - wymagamy podania danych oraz NIP w formularzu dostawy. §1 ODBIÓR OSOBISTY 1. Sprzedaż przede wszystkim ma charakter wysyłkowy. 2. Możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy. 3. Przed przybyciem KONIECZNIE umów się na wizytę poprzez e-mail lub telefonicznie, aby uniknąć "pocałowania klamki"! NORSTE Piękna 62ab lok. 10 (osiedle Moderno) 50-506 Wrocław Kontakt w godzinach pracy firmy! pn-pt 9 - 15 Na miejscu obowiązuje płatność GOTÓWKĄ! KONTAKT telefoniczny od pon-pt w godzinach 9:00-15:00 tel. 791 933 333 tel. 71 307 55 55 §2 ZWROTY 1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru Produktów. 2. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany Sklep Internetowy, Sklep Internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić firmie Norste zakupione produkty niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 4. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej z Operatorem nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli Operator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Operatora utraci prawo odstąpienia od umowy;w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; jeżeli Operator świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 6. W celu usprawnienia procesu odstąpienia od umowy, Klient proszony jest do poprawnego wypełnienia formularza i przesłania go na adres e-mail: norste@morste.pl lub dołączenie go do przesyłki ze zwracanymi Produktami. 7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni. 9. W celu dopełnienia obowiązków podatkowych, Sklep Internetowy dostarczy Klientowi do podpisania fakturę korygującą. Kopia faktury korygującej powinna zostać odesłana na adres korespondencyjny Sklepu Internetowego, wskazany w formularzu zwrotu produktu. FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ §3 REKLAMACJA 1. Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś, zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami, jesteśmy tylko ludźmi i nam również przytrafiają się pomyłki. Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki. 2. Zły dobór rozmiaru nie jest podstawa do reklamacji - wymiary są zawsze dokładnie podane! Odcień przedmiotu prezentowanego na aukcji może różnic się od tego otrzymanego w paczce. Jest to zależne od ustawień monitora klienta, dlatego nie jest to podstawa do reklamacji. 3. Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt skontaktuj się z nami. W tytule maila prosimy wpisać „REKLAMACJA, NICK z allegro”. 4. Uszkodzony produkt należy odesłać na nasz adres wraz z formularzem reklamacji. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Nowy przedmiot wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego towaru proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze. 5. Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć FORMULARZ REKLAMACJI, ORYGINALNE OPAKOWANIE ORAZ DOWÓD ZAKUPU I PODPISANĄ KARTĘ GWARANCYJNĄ. Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie do dwóch tygodni, od momentu otrzymania reklamowanego produktu. FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ Pracujemy od pon-pt w godzinach 9:00-15:00 tel. 791 933 333 tel. 71 307 55 55 E-mail: norste@norste.pl §4 OPIS AUKCJI 1. Opisy na aukcji staramy się robić jak najrzetelniej, ale jeśli Państwo mają jakieś pytania, proszę o maila 2. Wszystkie zdjęcia przedstawiają przedmioty, które są sprzedawane (mogą ale nie muszą różnić się kolorem, odcieniem ze względu na różne parametry techniczne i ustawienia monitorów) §5 ODWOŁYWANIE OFERT 1. Prosimy o przemyślane zakupy i rozważne składanie ofert na aukcjach, gdyż nie odwołujemy złożonych ofert. Na Allegro nie ma możliwości rezygnacji z zakupionego przedmiotu poprzez kup teraz oraz licytacji. 2. ODWOŁANIE OFERTY = ZWROT PROWIZJI = OSTRZEŻENIE OD ALLEGRO! §6 ZAKUP TOWARU 1. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest wysłanie niezwłocznie po dokonaniu zakupu UZUPEŁNIENIE FORMULARZA OPCJI DOSTAWY 2. Brak kontaktu oznacza, że rezygnujesz z zakupu, co wiąże się z procedurą zwrotu prowizji, jaką zapłaciliśmy i punktem karnym przyznanym przez serwis Allegro. §7 KOSZTY PRZESYŁKI 1. Każda z aukcji posiada w opisie wysokość kosztów przesyłki tylko dla przedmiotów z danej aukcji. 2. Po zakupie na kilku aukcjach przed dokonaniem wpłaty prosimy o sprawdzenie kosztów przesyłki odpowiednich do ilości zakupionych przedmiotów aby dokonana wpłata była właściwa. 3. Koszt wysyłki produktu podawany jest na każdej aukcji. W przypadku zakupu kilku produktów proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów. §8 DANE DO WPŁATY 1. Rachunek bankowy posiadamy w ING Banku Śląskim. Numer konta widoczny jest na aukcji, automatycznie po zakupie otrzymasz również numer konta i dane do przelewu w potwierdzeniu zakupu od Allegro. 2. Płatność można dokonać również za pośrednictwem płatności internetowych PayU – wybierając opcję ”płacę” przy zakupionych produktach w serwisie aukcyjnym Allegro. NORSTE Piękna 62ab lok. 10 50-506 Wrocław NIP 899-25-26-926 Regon: 021756606 Numer ewidencyjny 220651 (działalność zarejestrowana przez Prezydenta Wrocławia) §9 TERMIN PŁATNOŚCI 1. Po wygranej aukcji prosimy o wpłatę należności na podane konto bankowe W TERMINIE DO 7 DNI! Po upływie tego terminu, o ile nie uda nam się wcześniej skontaktować, występujemy do Allegro o zwrot prowizji. co wiąże się z punktem karnym dla kupującego !!! §10 WPŁATA 1. CAŁKOWITY KOSZT ZAKUPU = cena zakupionego przedmiotu/ów + koszty wysyłki 2. Sprawdź dokładnie jaką kwotę przelewasz !!! W przypadku niedopłaty poinformujemy cię o tym i zaczekamy na dopłatę co oczywiście opóźni wysyłkę towaru. 3. W przypadku płatności przelewem w tytule proszę koniecznie podać swój NICK z Allegro (i nic więcej!). UWAGA! Nieprawidłowo zatytułowana wpłata może spowodować znaczne opóźnienie w realizacji zamówienia, w ostateczności zamówienie może być nie zrealizowane, a wpłata zwrócona na konto z którego dokonano zapłaty. §11 WYSYŁKA PRZESYŁKI WYSYŁANE SĄ W DNI ROBOCZE - O GODZINIE 13.00 1. Towar wysyłamy tylko w dni powszednie do 48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania wpłaty przez Płacę z Allegro - PayU. Zazwyczaj jednak wysyłka następuje do 24h od zaksięgowania wpłaty (konto, PayU) 2. Uwaga !!! Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn od Sprzedawcy niezależnych (np. wadliwego działania systemów, sieci, serwerów) oraz z powodu braku towaru. 3. Nie ponosimy odpowiedzialności za długi okres oczekiwania na dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską oraz Firmę Kurierską. Nie oznacza to oczywiście, że nie dołożymy wszelkich starań, by paczka dotarła jak najszybciej. 4. Uwaga!! W wyjątkowych przypadkach, gdy na aukcjach liczba sztuk przekracza 99 czas wysyłki może wydłużyć sie do 72h od momentu zaksięgowania wpłaty. 5. Jeżeli nie odbierzesz paczki w terminie i zostanie ona do nas zwrócona. Ponowna wysyłka odbędzie się dopiero po wpłacie na nasze konto pieniędzy za przesyłkę zwrotną oraz ponowną wysyłkę. 6. Przy odbiorze SPRAWDŹ dokładnie stan i zawartość przesyłki. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem SPISZ PROTOKÓŁ w obecności doręczyciela. §12 ZMIANA ADRESU WYSYŁKI 1. W przypadku, gdy ADRES WYSYŁKI jest inny niż podany w Allegro wypełnij poprawnie FORMULARZ OPCJI DOSTAWY (instrukcja w automatycznym mailu po dokonaniu zakupu). 2. Wszystkie paczki wysyłamy na adres do wysyłki. W przypadku braku adresu do wysyłki paczka jest wysyłana na dane podane przy rejestracji konta. 3. Nie wpisuj zmienionego adresu w osobnym mailu taka zmiana nie zostanie uwzględniona!!! 4. FORMULARZ OPCJI DOSTAWY PROSZĘ WYPEŁNIAĆ ZARAZ PO ZAKUPIE !!! POZDRAWIAMY, ZESPÓŁ NORSTE

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
NORSTE
Piękna 62ab lok. 10
50-506 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący (konsument, nie dotyczy zakupów na działalność gospodarczą itp.) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli towar zakupiony został na firmę (faktura VAT), wówczas w myśl przepisów transakcja nie jest traktowana jako sprzedaż konsumencka i nie przysługuje w tym przypadku prawo zwrotu/wymiany towaru. 



 Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: norste@norste.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, przesyłanego na życzenie klienta w wersji elektronicznej - mailowo lub dostępnego pod adresem WWW: 


http://www.norste.pl/norste-zwrot.pdf 


Przesyłkę należy nadać na adres NORSTE ul. Piękna 62ab lok. 10, 50-506 Wrocław 





Brak odstąpienia od umowy: 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
NORSTE
Piękna 62ab lok. 10
50-506 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem norste@norste.pl, lub w formie pisemnej (przykładowy formularz reklamacyjny dostępny jest na stronie www pod adresem: 


http://www.norste.pl/FORMULARZREKLAMACJIPRODUKTU.pdf 


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 


Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.