8766/5 PODUSZKA SILNIKA LEWA PRAWA OPEL VECTRA B (6541324130)

zakończona
27,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka48 16,00 zł
  • Paczka24 18,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
  • lokalizacja: Tomaszów Lubelski
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używane
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: opel


© AllegroPromo

Przedmiotem aukcji jest ORYGINALNA PODUSZKA SILNIKA LEWA PRAWA OPEL VECTRA B pochodzi z demontażu aut w naszym zakładzie , posiada cechy użytkowania , lecz nadaję się do dalszej eksploatacji W celu uzyskania więcej informacji na temat stanu technicznego , dostępności , oryginalności części prosimy dzwonić pod numer 697392437 w godzinach 9 - 17 , w razie potrzeby możemy przesłać dodatkowe zdjęcia części na maila . Istnieje także możliwość odbioru osobistego w Tomaszowie Lub.-na każdy przedmiot udzielamy GWARANCJI ROZRUCHOWEJ do 15 dni licząc od daty nadania - nie przyjmujemy części demontowanych lub uszkodzonych przez k u p u j ą c e g o - przewoźnika - koszty PRZESYŁEK ponosi k u p u j ą c y Prowadzimy wyprzedaż części do tego modelu , a także do innych popularnych marek - wystawionych na innych aukcjach. .Zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem. Nr kom 8766/5 Klikając „KUP TERAZ” oświadczasz że zgadzasz się z zasadami zawartymi w opisie części.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 54 2030 0045 1110 0000 0280 1560
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

DANMOT to rodzinna firma zajmująca się skupem i kasacją pojazdów oraz odzyskiem i sprzedażą używanych części i akcesoriów samochodowych. Prowadzimy restrykcyjną politykę selekcji części zamiennych, wybieramy najlepszy sprzęt, który zachował swoją jakość i przydatność, dzięki temu gwarantujemy zadowolenie naszych klientów. Posiadamy duże doświadczenie w branży motoryzacyjnej, pierwszy zakład uruchomiliśmy już 1994 roku, od 2014 prowadzimy dodatkową sprzedaż internetową, w oparciu o serwis Allegro, nasza wieloletnia praktyka oraz grupa przeszkolonych pracowników świadcząca profesjonalne doradztwo przy zakupie części, pozwalają na sprostanie wymaganiom klientów. Serdecznie zapraszamy do telefonicznego kontaktu z działem sprzedaży części pod numerem 697 392 437 lub pisemnie na adres: danutakrol555@wp.pl, udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania. Polecamy również aukcje na Allegro, gdzie można dokonać zakupu potrzebnego sprzętu. Na stronie znajdą Państwo wszystkie niezbędne numery.

kontakt

  • 697392437
    D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski ul. Petera 53

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
 
REGULAMIN SPRZEDAŻY 1. Obowiązki Kupującego przed przystąpieniem do kupna towaru w naszej firmie: 1.1 Należy upewnić się, jaka dokładnie część jest Państwu potrzebna, jeśli znacie Państwo model, markę, symbol lub numery potrzebnego Wam przedmiotu przed zakupem należy sprawdzić czy sprzedawany przez naszą firmę towar odpowiada wszystkim znanym Państwu parametrom, jeśli nie jesteście pewni, prosimy o telefon, zawsze służymy fachową poradą, przekazania dodatkowych informacji lub zdjęć. 1.2 Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować Kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli są one inne lub nie do końca się pokrywają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność. 1.3 Należy dokładnie zapoznać się z opisem towaru, zamieszczonym zdjęciem oraz warunkami sprzedaży. Zdjęcia są oryginalne, wykonywane w naszym zakładzie, przedstawiają towar, który po zakupie będzie Państwu wydany. 2. Warunki sprzedaży: 2.1 Jeśli podjęli Państwo decyzję o zakupie towaru zgodnie z ofertą, towar zostanie do Was wysłany, a na kupione u nas części udzielamy 15-dniowej gwarancji rozruchowej, której bieg rozpoczyna się w dniu wysyłki. Po upływie terminu próby rozruchowej, strony bezwarunkowo uznają, że sprzedany towar jest dobry, nawet w sytuacji, gdy kupujący nie zbadał przedmiotu sprzedaży. 2.2 Informujemy, że wszystkie sprzedawane przez nas towary nie są nowe, lecz były używane z tego względu mogą nosić ślady montażu i używania. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku ofert sprzedaży rzeczy używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach rękojmi za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy używanej, które jest następstwem nieprawidłowego korzystania z niej przez poprzednich właścicieli. 2.3 Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego, jednak ze względu na prowadzoną równocześnie sprzedaż stacjonarną, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. Zaleca się również kontakt telefoniczny celem potwierdzenia dostępności towaru. 2.4 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za niewłaściwy montaż zakupionych części. 2.5 Oferowane produkty posiadają PLOMBY(oznakowania), zabezpieczające przed nieautoryzowanym otwarciem (m.in części elektroniczne i mechaniczne), w przypadku ich naruszenia zastrzegamy sobie prawo odmowy uznania reklamacji 2.6 Kupujący wyraża zgodę na określenie że - usługa została w pełni wykonana z chwilą odbioru zakupionych części od dostawcy. 2.7 Przesyłki z zakupionym towarem wysyłane są zgodnie z poniższym harmonogramem: - towar zakupiony do godz. 12.00 wysyłamy o godz. 14.00 tego samego dnia, - towar zakupiony do godz. 15.00 wysyłamy o godz. 17.00 tego samego dnia, - towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta, wysyłamy o godz. 09.00 w pierwszy dzień roboczy.Standardowy termin doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, list ekonomiczny od 3 do 4 dni. 2.8 Podstawowa waga paczek to 50 kg, przy większych wagowo paczkach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport, przysłanie własnego kuriera lub odbiór osobisty. Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania przesyłki o wadze do 30 kg.W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie - każda następna próba doręczenia jest płatna - koszty te ponosi Kupujący.W przypadku nieudanych prób dostarczenia, przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedawcy, ponowne dostarczenie towaru jest możliwe - po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu przesyłki, koszty wynikające z nieodebrania przesyłki ponosi Kupujący. 3. Reklamacje towaru. 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania i towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014 r.) .3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu) i protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji ZA POBRANIEM. W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 4. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedawcy. 6. Sposób odsyłania zakupionych części 6.1 w przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłek pokrywa kupujący 6.2 w przypadku otrzymania "pomylonego towaru " koszty przesyłek pokrywa sprzedający 6.3 w przypadku niepodjęcia towaru w terminie koszty przesyłki pokrywa kupujący 6,4 w przypadku uznanej reklamacji koszty przesyłek pokrywa sprzedający 6.5 w przypadku nie uznanej reklamacji koszty zwrotu przesyłki pokrywa sprzedający

reklamacje

Reklamacje towaru. (wyciąg z Regulaminu) 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania lub towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail: danutakrol555@wp.pl. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila: danutakrol555@wp.pl lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014r.). 3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu-rachunku - kopi listu przewozowego) i protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji "ZA POBRANIEM". W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

pozostałe informacje

Warto u nas kupować, ponieważ: W ofercie sklepu znajdują się autoczęści wszystkich marek, zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych, stale zwiększamy ilość dostępnych produktów. Gwarantujemy szybkość realizacji zleceń, standardowy termin doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, list ekonomiczny od 3 do 4 dni: - towar zakupiony do godz. 12.00 wysyłamy o godz. 14.00 - towar zakupiony do godz. 15.00 wysyłamy o godz. 17.00 - towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta, wysyłamy o godz. 09.00 w pierwszy dzień roboczy. Podstawowa waga paczek to 50 kg, przy większych wagowo paczkach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport, przysłanie własnego kuriera lub odbiór osobisty. Udzielamy na każdy zakupiony u nas towar 15-dniowej gwarancji rozruchowej, oraz możliwość reklamacji i zwrotu towaru. Przed zakupem należy zapoznać się z Regulaminem. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (POUCZENIE) Mogą Państwo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną e-mail: danutakrol555@wp.pl . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres określony w pkt. 3, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. W przypadku zwrotu rzeczy odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ponadto informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; - zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych. (Ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 24 czerwca 2014 art. 3.1 ust. 10